Autode hooldusest, diisel vs bensiin.
-
- Postitusi: 411
- Liitunud: 23 Mär 2015, 11:31
- Tsikkel: lenksuga
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 19 korda
- Tänatud: 21 korda
Re: Autode hooldusest, diisel vs bensiin.
Teemat lugedes jääb mulje, et kaasaegsete suuremate diislite soovitamisel (mille pooldaja ise olen) siinsetele inimestele vist väga mõtet ei ole.
Aga siiski, natuke mõtlemisainet. Korras diisel- ja bensiinimootori korralised hooldused ei ole hinnatasemelt väga erinevatel pulkadel. Kui rappe saad, siis pihusti vms probleemi puhul maksad mõlemal juhul. Väikesed turbobensukad töötavad kõrgematel pööretel ja kuluvad seetõttu rutem. Erilist jõumomenti sealt kätte ei saa, minekust rääkimata. Kui juhtub inimesi või pagasit ka autos olema, on kiirendamine agoonia ja kütusekulu ikkagi üsna laes, võrreldav suuremate ja võimsamate mootoritega, mis vähemasti sõidurõõmu ka pakuvad. Kui juhtub tegemist olema TFSI mootoriga, on regulaarseks probleemiks süsinikdeposiidi tekkimine igale poole sisselaskesse, mis eeldab mootori regulaarset laiali lammutamist. Googeldage märksõnu "TFSI carbon buildup".
Ülalkirjutatu on enda ja sõprade kogemusest. Olen sõitnud erinevate autodega, sh nende niinimetatud mikrobensukatega ja no....lihtsalt närvi ajavad need autod.
Keegi siin mainis Ecoboosti kütusekulu maanteel, 5,4L/100km. Mu VAG 3.0TDI võtab maanteel sama palju, kui natuke vajutada, siis 6,5. Lihtsalt jõudu pakub see auto 176 kw ja 500Nm. Miks peaks sama kütusekuluga leppima väiksema sõidumõnuga? Loodan, et väga kedagi ei riivanud ja suudan mõnda mikromootori fänni natukene kallutada.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.