Autode hooldusest, diisel vs bensiin.

Kasutaja avatar

Heikik
Postitusi: 411
Liitunud: 23 Mär 2015, 11:31
Tsikkel: lenksuga
Asukoht: Tartu
Tänanud: 19 korda
Tänatud: 21 korda

Re: Autode hooldusest, diisel vs bensiin.

Lugemata postitus Postitas Heikik »

Vapsik kirjutas:

Mulle tundub et see jutu esimene pool ei lähe hästi kokku DPF-i tööpõhimõttega. Jõuline kiirendamine ei tule selles osas mitte kuidagi kasuks. See reegel aitab teatud hädade vastu kui sul ei ole DPF-i.
Ma ei tea kuidas Audi diislitel seda põletamise protsessi tuvastatakse aga Bemmil see küll väga ilmselge ei olnud. Ainus sümptom mille järgi oletasin et seda tehti, oli sõidu lõpus auto alt tulev kärsakas.
Ja see viimane statement on väga üldistatud. Juhul kui Audi diisel tõesti nii erinev on Bemmi diislist, ütleks ma et kartke teatud tootjate teatud diisel mudeleid. Minu kogemusi Bemmi 3L suht uue diisliga on muudes teemades juba käsitletud ja siinkohal ütlen ainult - kui linnasõit enamasti, sellist kombinatsiooni enam ei taha.

Jõuline kiirendamine tähendab kiiremini liikuvaid ja kõrgema temperatuuriga gaase. Miks see ei lähe kokku DPF-i tööpõhimõttega? Mõistlikum oleks muidugi pikemalt kõrgemaid pöördeid hoida. Aga asi seegi. Audi peaks minu teada märku andma vastava tulukese põlema löömisega, siis teeb ca 15 min põletustsükli. Kaablit taha visates saab seda ise ka esile kutsuda. Mis millegi kartmist puudutab, siis ilmselt leiab iga tootja puhul mingi mudeli, mida eriti karta või hoopiski kiita.

CBR900RR --> ER-6F --> 636 Ninja --> CBR1000RR --> 650MT --> Tiger 800 XC

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Ajaviiteks...”