Kawasaki KZ550 '84 - mart63
Moderaator: Moded
-
Teema algataja - Postitusi: 155
- Liitunud: 04 Veebr 2008, 16:45
- Tsikkel: KZ550, MT-03 660, SZR660
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 66 korda
- Tänatud: 65 korda
Re: Kawasaki KZ550 '84 - mart63
Kusjuures näeb kenasti taha ja ka pime nurk minimaalne, aga pead tuleb alla keerata, tavapeegliga saab info kiiremini, vaid pilgu keeramisega..
Püstikeeratuna jääksid need peeglid suht totrad vist..
-
- Postitusi: 1022
- Liitunud: 12 Aug 2007, 20:46
- Tsikkel: old oilboiler
- Asukoht: Järvamaa
- Tänanud: 22 korda
- Tänatud: 16 korda
Re: Kawasaki KZ550 '84 - mart63
Aga sa proovi. Mul analoogsed küljes. Peegli jälgimiseks ei pea pead väänama, ega ise sadulas võimlema.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 6614
- Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
- Tsikkel: VT1300CX
- Asukoht: Head mõtted
- Tänanud: 649 korda
- Tänatud: 400 korda
Re: Kawasaki KZ550 '84 - mart63
mart63 kirjutas:Kusjuures näeb kenasti taha ja ka pime nurk minimaalne, aga pead tuleb alla keerata, tavapeegliga saab info kiiremini, vaid pilgu keeramisega..
Püstikeeratuna jääksid need peeglid suht totrad vist..
Kas on hiinakad ja siledad?
Kui jah, siis vuta-vuta Kadaka tee 4 Etsi juurde ja lased panoraamid panna!
Kuidas kindlustusega sujus?
edu
Saadetud kettaga lauatelefonist!
-
Teema algataja - Postitusi: 155
- Liitunud: 04 Veebr 2008, 16:45
- Tsikkel: KZ550, MT-03 660, SZR660
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 66 korda
- Tänatud: 65 korda
Re: Kawasaki KZ550 '84 - mart63
Klaasid on kumerad ja vaatenurk on igati pädev, lihtsalt asukoht selline et tuleb jube alla vaadata, altpoolt käsivart näeb peeglit..
Kindlustusega tegelt pikem jutt, aga oma kulud sain lõpuks siiski tasa, niiet ei nurise.
-
Teema algataja - Postitusi: 155
- Liitunud: 04 Veebr 2008, 16:45
- Tsikkel: KZ550, MT-03 660, SZR660
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 66 korda
- Tänatud: 65 korda
Re: Kawasaki KZ550 '84 - mart63
Sai foorumist vanad kroomroostesed Suzuki SV650 peeglid soetatud, varred said 4cm lühemaks keevitatud ning matt mustaga üle. Pool-ajutine lahendus, aga saab vähemalt normaalselt sõita ning täitsa kenad, vaid gramm suured ehk.
Lisaks sai nikerdatud ette kronsad ning kärbselapakas, 3mm PVC ja fööniga kumeraks, nurka ning kuju tuleb veel timmida, et silmale istuks.
Hiljem teen ilmselt vormi ning lamineerin klaasplastist, kenasti ära keeratud servadega.
Vahepeal sai ka teine kaherattaline ligi võetud, töö- ja lollikindlaks linnarattaks, mis oleks fun kah. Sain siis lõpuks oma ühepütase järgi sügelemise kratsitud, igas aspektis kena vaheldus ridaneljase retroka kõrvale.
Yamaha MT-03 660cc 2012a, disain on selline kas meeldib või vihkad. Mulle väga meeldib, eks ole kah juba pikemat aega neid aegajalt vahitud, sai lõpuks lüke ära tehtud.
Hetkel ootab ARK'ist tüübikinnitust, et arvele saada, seega seni ootab maja ees tühja.. Natuke siiski proovitud.
-
- Postitusi: 739
- Liitunud: 07 Juun 2013, 08:38
- Tsikkel: Suzuki DR-Z
- Tänanud: 125 korda
- Tänatud: 63 korda
Re: Kawasaki KZ550 '84 - mart63
mart63 kirjutas:Spoiler
Vingeid lahendusi tuleb nagu Vändrast saelaudu, üli lahe teema jälgida
-
Teema algataja - Postitusi: 155
- Liitunud: 04 Veebr 2008, 16:45
- Tsikkel: KZ550, MT-03 660, SZR660
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 66 korda
- Tänatud: 65 korda
Re: Kawasaki KZ550 '84 - mart63
Siiani pole kuskilt veel roostes, aga vihma peale jäänud vaid paar korda ning pargib tsikkel kuivas "toas", +20C.
Kehvema ilmaga pigem Yammuga sõitnud, Kawa oma lühikese sabaga leotab korralikult selga ning noh, natuke kahju kah vanakesest..
-
Teema algataja - Postitusi: 155
- Liitunud: 04 Veebr 2008, 16:45
- Tsikkel: KZ550, MT-03 660, SZR660
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 66 korda
- Tänatud: 65 korda
Re: Kawasaki KZ550 '84 - mart63
Tohoh.. kas metall oli alt ikka korralikult karestatud ja panid ikka min. paar kihti? Kas reaalselt auras või pigem pudenes minema?
-
Teema algataja - Postitusi: 155
- Liitunud: 04 Veebr 2008, 16:45
- Tsikkel: KZ550, MT-03 660, SZR660
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 66 korda
- Tänatud: 65 korda
Re: Kawasaki KZ550 '84 - mart63
Mul oli ka vist 650C, esimene käivitus haiseb ja tossab õrnalt jah, aga nii peabki. Esimene kuumatsükkel läheb pehmeks 15minutiks ca, alles selle käigus toimub tegelik kivistumine, kohe ei tasu paarutama minna, tolm ja liiv jääks kõik leegitorudele kinni..
Piltide järgi kõik umbes nagu minulgi, ei tea siis mis juhtus, kas sattus praak värv vms..
-
- Postitusi: 450
- Liitunud: 07 Juul 2008, 20:14
- Tsikkel: HD Bobik 103
- Asukoht: Viljandi
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 8 korda
Re: Kawasaki KZ550 '84 - mart63
Paar aastat tagasi lasin harrikal leegikad ja sumpa miski keraamilise värviga ära värvida, püsib siiamaani peal. Nädalalõpuks peaks paar leegikaid ja resokaid sama värvi selga saama. Odav see muidugi pole.
HD Bobik 103 & 2x Jawa 638
varem: KMZ 650 Dneprr; HD XL 1200 Sportster; TransAlp 650; HD 883 Sportster Roadster; HD 1200 Sportster Custom; KTM 390 Duke; Triumph Thunderbird 1600
-
- Maagia ja nõidumine
- Postitusi: 7344
- Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1075 korda
- Tänatud: 1052 korda
- Kontakt:
Re: Kawasaki KZ550 '84 - mart63
v301060 kirjutas:Paar aastat tagasi lasin harrikal leegikad ja sumpa miski keraamilise värviga ära värvida, püsib siiamaani peal. Nädalalõpuks peaks paar leegikaid ja resokaid sama värvi selga saama. Odav see muidugi pole.
Mis sellise töö makusmuse suurusjärk on?
-
Teema algataja - Postitusi: 155
- Liitunud: 04 Veebr 2008, 16:45
- Tsikkel: KZ550, MT-03 660, SZR660
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 66 korda
- Tänatud: 65 korda
Re: Kawasaki KZ550 '84 - mart63
Väljamaa foorumitest jäänud mulje et väljalase ca sott-paar, aga et Eestis ka tehakse, on uudis, pakuks ka täitsa huvi tuleviku projektide jaoks.
-
- Postitusi: 450
- Liitunud: 07 Juul 2008, 20:14
- Tsikkel: HD Bobik 103
- Asukoht: Viljandi
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 8 korda
Re: Kawasaki KZ550 '84 - mart63
2-taktilise 2 leegikat+ 2 resokat ligi 3 sotti. Samas ei suhtle ma värvijaga otse, vaid läbi ühe töökoja.
HD Bobik 103 & 2x Jawa 638
varem: KMZ 650 Dneprr; HD XL 1200 Sportster; TransAlp 650; HD 883 Sportster Roadster; HD 1200 Sportster Custom; KTM 390 Duke; Triumph Thunderbird 1600
-
- Postitusi: 2021
- Liitunud: 07 Juun 2005, 11:17
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 166 korda
Re: Kawasaki KZ550 '84 - mart63
Ostsin Devorist kuumakindla mattmusta ja siiamaani hea. Kraade ei mäleta.
-
Teema algataja - Postitusi: 155
- Liitunud: 04 Veebr 2008, 16:45
- Tsikkel: KZ550, MT-03 660, SZR660
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 66 korda
- Tänatud: 65 korda
Re: Kawasaki KZ550 '84 - mart63
Suht sama kraam peaks olema, silikoonbaasil aerosoolvärv mis kivistub esimesel kuumutamisel.
http://www.xn--autovrvid-z2a.ee/thermo- ... )&kat=105/
-
Teema algataja - Postitusi: 155
- Liitunud: 04 Veebr 2008, 16:45
- Tsikkel: KZ550, MT-03 660, SZR660
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 66 korda
- Tänatud: 65 korda
Re: Kawasaki KZ550 '84 - mart63
Talveks nokkimist. Vaja freesida uued prillid ning pidurisadulate vahekronsad. Pärit ZXR400 pealt, krutitavad ülalt otsast - preload ning rebound.
Saab ehk ratta esiotsa teest kinni hoidma ebamäärase õõtsumise ning põrkamise asemel.. pole see originaal ikka õige asi ja ilged nuudlid näevad välja ka..
-
Teema algataja - Postitusi: 155
- Liitunud: 04 Veebr 2008, 16:45
- Tsikkel: KZ550, MT-03 660, SZR660
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 66 korda
- Tänatud: 65 korda
Re: Kawasaki KZ550 '84 - mart63
Projekt ei lõppe.
Tsikkel sai töökojas mõistlikuks ringi lohistamiseks kõhu alt kärule toetatud ning siis esiots küljest lapatud. Nüüd käsil uue esiosa sobitamine. Alumine prill tuleb ZXR pealt, ülemine tuleb uus freesida. Vana stem oli vana prilli külge peale pressimist tehases ka keevitatud (terasest prill), tuli lahti päästmiseks keevis maha treida ning siis haamrit.Vana stem tuleb uue prilli sisse kombineerida, aga vaja alt ots jämedamaks ning 1cm pikemaks orgunnida - väike keevitamise ja treimise vaev.
Kui kahvlid-võllid valmis ja koos, siis edasi on vaja lahendada rattavõll ning selle distantspuksid, pidurisadulate adaptrid ning porika kinnitus.
Tasub timmida, uus esiots näeb ikka vedrustuse moodi välja ja kindlasti toimetab ka rohkem selle laadselt.
PS! Kuldseks nad ei jää.
-
Teema algataja - Postitusi: 155
- Liitunud: 04 Veebr 2008, 16:45
- Tsikkel: KZ550, MT-03 660, SZR660
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 66 korda
- Tänatud: 65 korda
Re: Kawasaki KZ550 '84 - mart63
Pole mõnda aega kirjutanud, kuid vaikselt toimetanud olen pidevalt.
Sai freesitud ülemise prilli detailid, kuid eksisin põhitõdede vastu - ei mõõtnud 9 korda ja panin torude vahekaugusega puusse, keskosa tuleb uus freesida, aga üldpilt on sama, keskosa alt veel tühjaks freesimata, õnneks märkasin oma mõõduviga enne..
Hetkel sai edasi pusitud pidurite sobitamisega uutele amortidele.
Esmalt tuli treida esirattavõll koos vahemuhvidega amortide sisse (KZ550 võll 15mm, kahvlis 25mm avad) ning ka külgmised distantspuksid.
Siis mõõdistasin nii uue kui vana amordi rattavõlli ning kahe suppordipoldi asukohtade geomeetria ning tegin proovisabloonid.
Seejärel sobitasin need ratta külge rattavõlli ümber, ning leidsin poole mm täpsusega ainsa võimaliku paigutuse.. vedamine.
Geomeetria sai fikseeritud, üle mõõdetud ja seejärel sai kaks poldivalemit ühte detaili kombineerida, veel kiire proovijupp, et mitte korrata prillide feili.
Adaptrite jaoks tõin kanget Alumec 89 (7075-t6 sugulane) alumiiniumi ja nii supportid külge saidki. Adaptri <-> supporti poldipikkused vajavad veel timmimist, hetkel seibidega prooviks sobitatud, kandev õlg liiga pikk.
Nüüd tuleb freesida uus prilli kesktükk, siis on kandev osa koos.
Lisaks on vaja leiutada uued tulekinnitused ning mingi soliidne meetod esiporika kinnitamiseks. Seejärel võib tükid lahti kiskuda ja ära värvida/anodeerida ja saab esiotsa kokku laduda ning liikuda tagaosa juurde.
-
- Soe ja sõbralik
- Postitusi: 8783
- Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
- Tsikkel: V-Strom 1050DE
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 130 korda
- Tänatud: 326 korda
- Kontakt:
Re: Kawasaki KZ550 '84 - mart63
Sellised teemad, kus tööriistad hästi käes püsivad, on mu lemmikud
- Kontakt: ES või piipz (ät) biker.ee / tel 58413942
- Toeta Biker.ee foorumit, KLÕPSA SIIA
-
- Maagia ja nõidumine
- Postitusi: 7344
- Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1075 korda
- Tänatud: 1052 korda
- Kontakt:
Re: Kawasaki KZ550 '84 - mart63
Piipz kirjutas:Sellised teemad, kus tööriistad hästi käes püsivad, on mu lemmikud
Selliseid teemasid võiks rohkem olla. Isegi neid, kus tegijal riistad (veel) kõige paremini käes ei püsi aga motivatsioon ja tegutsemistahe on suur.
-
Teema algataja - Postitusi: 155
- Liitunud: 04 Veebr 2008, 16:45
- Tsikkel: KZ550, MT-03 660, SZR660
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 66 korda
- Tänatud: 65 korda
Re: Kawasaki KZ550 '84 - mart63
Eelnevaga täitsa nõus. Tihti just need piiratud võimalustes valmivad projektid on kõige põnevamad jälgida, just tehniliste lahenduste poolest, sest piiratud ressursidega tuleb eriti geniaalselt ringi käia ning tihti mõeldakse imelihtsaid imeasju välja.
Täna sai taas töökojas mütatud, teemaks esiporika kinnitamine. Mõte suht lihtne, aga teostus osutus suhteliselt terapeutiliseks, nagu mulle meeldib taolist värki nimetada. Alustuseks treipingis 15mm diam. mummud, mis poltidega kahvlil ZXR originaalporika kinnitusavadesse ning 20mm M6 mummud, mille külge KZ porikas poltidega kinnitub. Seejärel 6 ja 8mm terasvarrast käiama, millega need omavahel liita. Kogu asja sirgeks rihtimine oli see nö terapeutiline osa, korduv punktimine-lahtimurdmine-punktimine jne. Aga tundub, et tasus ära, raam sai sirge ja väga tugev, sest püstised 8mm pulgad pole paralleelsed, vaid moodustavad trapetsi, algne mõte lisada ka vähemalt üks diagonaalpulk võis õnneks mõtteks jäädagi. Vähemasti oma silmale sai lahendus täitsa soliidne, hiljem jääb vast paremgi, kui kahvli alumised hõbedased otsad mustaks värvin. Aga eks üldiselt see upside-down amordile "tavalise" porika kinnitamine selline veits pookimine on. Raam sai kiirelt sussvussiga õrnalt mustaks, et kena vaadata oleks ning rooste ei läheks enne, kui pulbrisse jälle asja, seal käiakse nagunii liivapritsiga üle. Paraja pulgajupiga sai ka üle kindlaks tehtud, et ZXR esiamordi max 120mm amordikäik päädib esiporika ja õliradiaatori millimeetrise õhkvahega, kardetud negatiivse numbri asemel.
-
- Postitusi: 68
- Liitunud: 19 Mär 2015, 23:22
- Tsikkel: Yamaha XV750
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 3 korda
Re: Kawasaki KZ550 '84 - mart63
Müts maha, mees! Vaatan ja loen ja imestan. Hulk aega ja raha alla pandud ja avariiga kõik ära nullind ja ikka on mahti kõik uuesti ja veel paremini üles ehitada. Terasest närvid ja veel kõvem kannatus peab olema ikka
Aga küsiks veidi ka selle kindlustuse kohta, et kuidas sul sellesse ümber ehitatud rattasse suhtuti? Esitasid detailide arved ja said asja korda? Kujutan ette, et taheti esialgu ikka baasratta turuväärtust maksta?
-
Teema algataja - Postitusi: 155
- Liitunud: 04 Veebr 2008, 16:45
- Tsikkel: KZ550, MT-03 660, SZR660
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 66 korda
- Tänatud: 65 korda
Re: Kawasaki KZ550 '84 - mart63
Eks ta on võimsalt aega ja finantsi neelanud, kui kõik kokku lüüa ja auto24 kuulutused samas vääringus ette võtta, eks siis tekib küll mõttekõlks, et kas on vaja? Aga olin juba piisavalt sisse mässitud, et esmalt mootorijama ja hiljem avarii pärast asja nurka visata tundus vale.. Kuigi, eks peale pauku oli küll mott suht maas, kui järgmine päev valutava kerega katkisi osi maha lammutama ja kokku liitma hakkasin. Paistis just kokku saadud mootori väntvõlli süütepoolne ots ka kõver, aga õnneks oli kõver vaid süüterootor ja selle polt.. Kaas ise oli kümneks killuks.
Oma raha ma juba enne ebaõnnestumisi tagasi ei saanuks, nüüd peale neid veel enam, teen lihtsalt endale hea (loodetavasti..) asja pikemaks hoidmidseks.
Kindlustusega oli keerulisem lugu, mida avalikult ei lahata ei tihka, võib PS'is. Aga ütleme nii, et tagasi saingi ca "turuväärtuse", mis peiliti originaalkuulutusest.
Õnneks see praktiliselt kattis purunenud tükkide summa, oma tööd muidugi mitte arvestades.
Vahepeal before & after pilte kõrvutada ikka muhe..
-
- Postitusi: 68
- Liitunud: 19 Mär 2015, 23:22
- Tsikkel: Yamaha XV750
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 3 korda
Re: Kawasaki KZ550 '84 - mart63
Selge selge! Kõik see kahjuks kole tuttav ka enda jaoks Olen ka kipsis jalaga garaazis ratast remontinud ja kindlustusega võitlend. Aga kas nüüd oled mõelnud ratast "ümberehitatuna" arvele võtta? Ehitan hetkel ka ise kohvikut ning peas mõlgub väike mõte seda teha. Iga päevaga läheb lihtsalt järjest rohken ja rohkem kalleid detaile külge.. nagu ikka
-
- Postitusi: 68
- Liitunud: 19 Mär 2015, 23:22
- Tsikkel: Yamaha XV750
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 3 korda
Re: Kawasaki KZ550 '84 - mart63
Ega ise ka väga süvenenud pole aga ainuke pluss ongi ratta reaalne väärtus paika panna. Kindlustus pidi muidugi lakke tõusma. Ma arvan siin kuskil ilmselt ka mõni teema olemas.. ei hakka siin sellega rohkem teemat risustama.
-
- Postitusi: 2021
- Liitunud: 07 Juun 2005, 11:17
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 166 korda
Re: Kawasaki KZ550 '84 - mart63
Sa räägid kaskost. Liikluskindlustuse puhul kompenseerib sulle kahjud vastaspoole selts ja seal pole enne midagi paika panna.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 6614
- Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
- Tsikkel: VT1300CX
- Asukoht: Head mõtted
- Tänanud: 649 korda
- Tänatud: 400 korda
Re: Kawasaki KZ550 '84 - mart63
Tort kirjutas:Sa räägid kaskost. Liikluskindlustuse puhul kompenseerib sulle kahjud vastaspoole selts ja seal pole enne midagi paika panna.
On küll, lased peale "tjüüningut" tsikli sõltumatu hindaja juures ära hinnata!
Pealegi, kui vaielda viitsiks, siis on sellised mõisted nagu "avariieelne seisund ja -väärtus"
Vot seda seisundit hakkakski taga nõudma. kostum veljed, prillid, värvitöö jne.
edu ja ilusat aega
Saadetud kettaga lauatelefonist!
-
- Postitusi: 2021
- Liitunud: 07 Juun 2005, 11:17
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 166 korda
Re: Kawasaki KZ550 '84 - mart63
Sõltumatut hindajat saab pärast matsu ka kasutada. Ja tuleb tõesti kompenseerida kahju korral ka lisad, näiteks mingi Leo Vince või Akra, mida tehasest polnud. Selge see, et vastaspoole selts loodab kergelt pääseda ja mitte maksta sinu käsitsi roostevabast keevitatud 2t Jawa racing sumpat, mis maksis 1500. Aga sellist asja küll ei ole, et sinu oma liikluskindlustuse makse sellest muutub. Pole kellelegi kuulutada enne pauku, et vot minu rattal on sellised tükid ja selle võrra kellelegi (kellele?) rohkem maksta.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.