Täispuhutav istmepadi

Kasutaja avatar

KIBU
Postitusi: 990
Liitunud: 04 Veebr 2004, 21:56
Tsikkel: 701Enduro, FS450, FC450, Te250
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 42 korda
Tänatud: 79 korda

Re: Täispuhutav istmepadi

Lugemata postitus Postitas KIBU »

urmas66 kirjutas:
Freaksmart kirjutas:

Ma nüüd kommenteeriks oma istet korra. Jaani pühade reis Münhenisse ja tagasi kinnitas, et 12 tundi päevas sadulas pole probleem, ja ei mingit jagelemist padja sisse seadmisega ja reguleerimisega.

Sama raha eest,mis see õhk padi maksab,saab lasta omale uue istmepõhja ja katte lasta teha.Keegi kuskil mainis,et umbes 100 oli läinud ,kus tegi ei mäleta kahjuks.Lasin oma Volvole enne müüki, uued esiistme katted teha nahk-tekstiil ja maksis vist mingi 200 millegagi,sadulsepp.ee-s.
Ise tehes ei läheks sedagi maksma.Minul läks kõik kokku alla 40-ne.Sellest oli a´20 liim,sest kasutasin würthi aerosool liimi,mis on haigelt kallis,aga mugav kasutada.Ja iste on igati hea,taguots kibedaks ei lähe.

asju läbi rahakoti raudade vaadata ja võrrelda on üks võimalus. loomulikult kui sadula tuunimine õnnestub ja veel odavamalt kui alternatiivid siis on see väga tervitatav. kuid asjal on ka teine külg. nimelt, kui ei õnnestu, mis siis? oled oma originaalsadula persse keeranud, kulutanud päris palju aega ja tulemus ei ole see mida ootasid. olen ka ise mõne sadula ümber tuuninud. olen sadulsepa abilisena seda tööd ka profi tasandil nuusutanud ja ei saa öelda et see töö mulle päris võõras oleks. seepärast mina ei tormaks originaalsadulat lõikuma alati ja igal juhul nagu see oleks lihtne, alati toimiv ja odav lahendus. kui originaal sadula kuju on selgelt vale, näiteks liiga kaldu või kitsas või pikk jne siis küll kuid probleemiks ongi tihti sadula "miinuste" mõistmine. või õigemini mitte mõistmine. minu ratta originaal sadul on väga hea. perse püsib erinevates oludes õiges kohas, teravaid survepunkte ei ole, üldiselt pigem pehme nagu mulle meeldib jne, kuid midagi siiski ei sobi. algul arvasin et tagumine, maantee sõidu istumis osa võiks ehk laiem olla. mul on ka teine sadul, originaal comfort madaldusega, see on tagant laiem. ka see ei ole ideaalne. ütleks et tavaline on isegi parem. ilmselt võtan talvel tuunimise ette kui suve lõpuks vajalik info tekib kuna proovimata ei taha kallist valmis sadulat osta.
neile kes ei tea mida peaks sadula juures muutma et perfekto oleks võib tuunimis protsess kokkuvõtvalt minna väga pikaks ja ka kalliks oma korduvate ümberehituste tõttu. ja kui probleem ilmneb hooaja keskel... paljudel ei ole ka aega ja piiramatut käsitöö huvi ja ka vaatavad nad maailma rahakott taskus mitte läbi selle, neile mina soovitan küll täispuhutavat sadulapatja kui toimivat, kiiret ja väga lihtsat lahendust.
see jutt sai nüüd kirjutatud neile kes murele lahendust otsides foorumi otsingut kasutades sellele teemale jõuavad. kuna teemat lugedes jääb minuarvates mulje, et istmepadi on mõttetu kulutus (peamiselt kuna maksab omajagu raha) ja istme tuunimine ainuõige / imelihtne ja ma sellega 100 prossa nõus ei ole siis vaidlen. kui pikem reis ees ja tagumik pole veel tuimaks sõidetud ja kahtlete siis ostke padi ma ütlen. 200 euri paistab hoopis teistmoodi kui oled kodust tuhande km kaugusel ja kere valutab.

5248653

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Motomatkamine”