Reisisiht Iraan?


Teema algataja
ats30
Postitusi: 612
Liitunud: 11 Juul 2008, 21:05
Tsikkel: KTM 990 Adventure
Tänanud: 151 korda
Tänatud: 73 korda

Re: Reisisiht Iraan?

Lugemata postitus Postitas ats30 »

Bensiin on suhteliselt halva kvaliteediga, ütleks tagumikutunde järgi, et circa 80-85- oktaaniga, värvus punakas ja see lisand kleepub põlemispindadele, nii et kui hiljem küünlad maha võtad on nad nagu lausa verised.

Ehk sealt ära tulles tasuks mootor korralikult läbi põletada puhastusvahendiga.

Vanade pritsega ratastega ei tohiks probleeme olla, meie vana-hea pritsega 1100 Gessu (klapiajastus, kompressioon puhtalt madalpöörde väändele asetatud 10:1 ja "tsaariaegne" robustne pritse) sööb proovitult igasugu solki valimatult ja hea meelega, isegi etanooli segu ja 76-ga käib.

Uuematel ratastel, eriti need vaid hobujõudusid taga ajavad rattad millel kõrge kompressiooniaste (üle 11:1), võib madala oktaani küttega puterdama hakata.

Uutel ratastel on ka osadel "knock" andur, mis keerab ise süüte elektrooniliselt hilisemaks, ehk oluliselt leevendab seda puterdamist. Muidugi saab alati sõidetud ka puterdades, kui mootor ise korralikult-kvaliteetselt ehitatud, peaasi, et klappe pikapeale ära ei lõhu.

Kuidas kehva kütus katalüsaatorile mõjub? Kas võib juhtuda, et Akrapovicitel tuleb see mingil maal välja lüüa, et saaks edasi sõita?

Oleks ma tark, ma oleks vait.

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Motomatkamine”