Adventure külka ehitus Ural/Dnepr/BMW tehnikale
-
Teema algataja - Postitusi: 282
- Liitunud: 11 Aug 2015, 12:04
- Tsikkel: IŽ Ju 3K "77, BMW K100K "88
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 39 korda
- Tänatud: 42 korda
Re: Adventure külka ehitus Ural/Dnepr/BMW tehnikale
Eilse õhtu ja tänasega on mõte jõudnud küpseda, otsitud on doonorrattaid, doonormootoreid, kalkuleeritud ja ajusid ragistatud.... ja BMW/Dnepr raami kombo plaan lendas prügikasti.
Valemisse jäi järgi ainult korv, mis endiselt kuuris ootab.
Nüüd on mõte haakida see külge matkaendurokale (kuidas see asi välja hakkab nägema, ei oska praegu uneski näha). Tehnika on soodsam ja kättesaadavam, vastupidavus hea, kettülekanne lubab hõlpsasti ülekannetega mängida.
Kas keegi on selle juriidilise kadalipu läbi käinud maanteeametiga, mis kaasneb soolo ratta külkaks ümbertegemisega? On mingeid suuremaid takistusi?
Ja loomulikult igasugune kaasamõtlemine, tagasiside on teretulnud... kui olen doonori ära ostnud, kolin teemga projektipäevikute alla.
Hetkel on jäänud sõelale 3 doonorimõtet enne 2000. aasta ratastest:
- Africa Twin - tundub kõige parem tehniliselt, aga ka kõige kallim
- TransAlp - natuke lahjem, parem hind, hea vastupidavus
- Yamu XTZ750 Super Tenere - Africa Twini power, TransAlpi hind (vist? palju liikvel ei ole, mõne kuulutuse põhjal), vähem levinud, kas on suuremaid vigu?
- Yamu XTZ660 Tenere
Nende rataste ühisosa see, et ketiratas asub vasakul küljes. BMW F650-l, Aprililial paremas. Seda ei tahaks korviga hooldada.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.