Adventure külka ehitus Ural/Dnepr/BMW tehnikale
-
- Postitusi: 720
- Liitunud: 21 Juun 2004, 22:53
- Tsikkel: Joone all on miskit
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 13 korda
- Kontakt:
Re: Adventure külka ehitus Ural/Dnepr/BMW tehnikale
Henn kirjutas:Kirjuta kasutajale Kalle. Tal korviga matkaratas olemas, mahub terve pere sinna ära. Võibolla Kalle viskab ise mõne pildi siia.
Muidugi ma võin siia pilte visata, aga algne idee tundub minu teemast veidi mööda minevat, kuigi vaatan teema arenedes oled algsest ideest päris kaugele läinud.
Mis on aga selle idee juures kõige olulisem:
PhunkT kirjutas:Tulemus peaks olema selline, et terve pere rattale, nodi rattale ja pikemale tripile (mitte vast 14 000 miili, aga 5000-6000 ikka) ja erinevatele maastikele.
Kui terve pere tähendab ka lapsi, siis usu mind sellisel juhul kujuneb kogu projekt nende huvisi jälgides. Siin aga oleneb väga palju juba lastest. Võib vabalt juhtuda, et lõpuks pole sul seda maastikusuutlikust nende vedamiseks lihtsalt vaja. Siinkohal soovitan projekti selles võtmes väga põhjalikult läbi mõelda. St kelle jaoks sa tegelikult midagi teed ja kas KÕIK on rahul;)
Nii, aga kui minu piltidest alustada, siis need on ka siit varem läbi käinud.
Sai just tehtud u 2000km tripp koos lastega ja vaikselt hakkab tunduma, et ilma nendeta ei oskagi enam kodust kaugemale minna:) Kui lastele selline tegevus meeldib ja sobib ja sõit on osatud sättida neid silmas pidades, siis on nad ikka uskumatult tublid matkasellid..usun, et paljud, mitte ainult meie omad:)
Aga ehitamise kogemusete kohalt ütleks, et siikohal on nii, et kuna korvid võivad olla väga erinevad, siis otsest nõu on raske anda. Minu korv on kunagi väikses seerias käsitööna tehtud ja kõik kinnitused jm jne on unikaalne ja pidin kogu projekti tegema korvi järgi, mitte vastupidi. Aga nagu siin juba öeldud, siis vedaja osas eelista kardaaniga ratast ja mootorit, millel on väänet.. ja seda laias vahemikus. Selles osas on ST1100 mootorilt jm ideaalne variant. Kõik mis puudutab:
PhunkT kirjutas:Viskaks rasva maha, paneks karvasemad rattad alla? Tõstma vist isegi väga ei pea. Vedrustus kannatab välja, väänet on madalatel pööretel, läbisõitu kannatab, mingi toru jookseb ka kuskilt silindrite alt läbi (mitte päris karteri alt).
Siis seda temat juba osalt puudutasin, aga üldiselt, väike vihje..PS on abiks ja tule tutvu, kui huvi:) Aga kui mõte on endine, siis tõstmine on ilmselgelt päevakorras ja tänu kaalule ka vedrustus jne jne. Sellisel juhul soovitan sul mõelda algset mõtet R100 suunal
urmas66 kirjutas:Uurisin seda eelpool mainitud lehte http://www.mobec-international.com/ ja selline haldex lahendus jäi silma.Ilmselt siin on juhitavus juba hoopis midagi muud,kui tavalisel külkal,see juba pigem nagu kolmerattaline auto,sest kogu asja kandvaks osaks ehk raamiks on külka ise.Vedrustus sõltumatu,mis peaks ilmselt väga mugav sõita olema.
Siinkohal ütleks nii, et sõltumatu on verustus ka nö tavalise süsteemi puhul. Selle haldexi süsteemi põhiline point on ikka korvi vedu, mis aitab ilmselt kurvisõidu mugavuse läbi palju kaasa.. Aga vaadates selle süsteemi keerukust ja aimates hinda, siis mina isiklikult ei näe selles suurt pointi. Tegelikult on muidugi küsimus lõpuks rahas ja see number oleks mulle lihtsalt ebareaalne. Aga kui selles poleks küsimus, siis ikkagi liiguks mõte just selles osas, mida sa sellise summa eest vastu saad vs nö tavaline süsteem. Tahaks proovida, siis saaks öelda. Lisaks oleks ma väga õnnetu sellise ruumi kao juures, mis seal esimesel pildil paistab.
Olen nüüd enda omaga u 16000km läbi sõitnud ja vägagi mugav on endiselt:)
Kk
ST1100N
XL600R
R1100GS
STS Pelikan MK I
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.