Honda XRV 750 Africa Twin

Kasutaja avatar

romulus
Postitusi: 703
Liitunud: 26 Mär 2007, 21:05
Asukoht: Tartu/Ida-Viru
Tänanud: 23 korda
Tänatud: 36 korda

Re: Honda XRV 750 Africa Twin

Lugemata postitus Postitas romulus »

Kütusepumbad lõppesid neil muteada sellepeale, kui kuivale jäid, nt kütust vähe ja ratas küljejala peal. Mul on pandud suvaline auto pump, marki ei tea. XRV foorumis kiidetakse FACETi pumpa (u 50 euri). Samas see ratas sõidab ilma pumbata ka, lihtsalt kütust peab rohkem sees olema ja voolik otse ühendatud.

Asi, mis päris tee peale jätab on pingeregulaator. See oleks mõistlik mõne mosfet tüüpi vastu vahetada, nt Shindegen (komplekt koos pistikutega oli vist u 100 eurot). Mul on nt Yamaha oma peal (vist R1), mis on sama tüüpi.
Juhtmestiku võiks nii vanal rattal üldse üle vaadata, et pistikud OK on, rüü kuskilt läbi kulunud pole jne. Ise olen osa pistikuid minema visanud vahelt. Korra olen tee peale jäänud, sest küljejala juhe oli katki hõõrunud. Tee servas viga ei leidnudki.

Korra olen veel teele jäänud, sest tuliuued laagrid jooksid laiali. Aga no see oli minu viga, mitte Twinni, sest unustasin distantspuksi sisse panemata :)

Muu värk võiks kesta kenasti.

Spidoka kohta - kui tigu on uus siis võib viga olla plastikust hammakas või on tross katki. Või on spidoka tagant tross väljas nt.

Delta, Tuula Turist 200M '78, Dnepr MT-9 '72, Dnepr MT-10-16 '88, Suzuki GSX600F '90, Africa Twin '97, Iz 56 '61, Yamaha Tenere 700 '23

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratastest üldiselt”