Bike TUNING - ikka kiiremaks, paremaks ja kõige-kõigemaks...


will111
Postitusi: 5262
Liitunud: 26 Veebr 2012, 02:54
Tänanud: 44 korda
Tänatud: 382 korda

Re: Bike TUNING - ikka kiiremaks, paremaks ja kõige-kõigemaks...

Lugemata postitus Postitas will111 »

ranel, vedrud võid lühemaks lõigata. muidugi tuleb mõõta ära, et ikka jääks vähemalt kuskil 90% praegusest maksimaalselt amordikäigust siis selle uue, lõigatud vedru maksimaalne käik. selleks pistad nipunööri ümber amordi, teed praeguse max käigu kindlaks (nii kuidas ise arvad seda kõige efektiivsem teha oleks) ning kui amordi seest vedru välja tõmbad siis loed keerud kokku ning mõõdad ära keeruvahe ja korrutad. sealt saad teada kui palju maha võid lõigata. tõenäoliselt seda varu ikka omajagu on, aga mina ei soovitaks üldiselt rohkem võtta kui 8 keerdu. vedru otsa muidugi pead pärast ka ära sepistama ning õige pikkusega spaceri lisama praeguse lühema vastu.

paksema õli toppimine amordi sisse ei oma kindlasti seda efekti, mida soovid. eriti just siis kui vedru tegelikult täpselt sama. kuigi, peale seda vedru lõikamist peaksid tõenäoliselt siiski natuke paksemat õli kasutama võrreldes praegusega.
ja preloadi keeramine ei muuda vedru jäikust, see muudab ratta geomeetriat ning amordi tööpiirkonda

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”