BMW K100LT HACK

Kasutaja avatar

Teema algataja
PhunkT
Postitusi: 282
Liitunud: 11 Aug 2015, 12:04
Tsikkel: IŽ Ju 3K "77, BMW K100K "88
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 39 korda
Tänatud: 42 korda

Re: BMW K100LT HACK

Lugemata postitus Postitas PhunkT » 13 Sept 2016, 21:49

Macintosh kirjutas:Mis Maanteeamet on öelnud korvi külgekruttimise kohta?
Sai konsulteeritud eelnevalt. Enne 1997. aastat valmistatud rataste puhul on lihtsam protseduur. Vastus MNT-st:

Lääne mootorrataste valmistajad ei ole reeglina ette näinud külghaagise kasutamist ja seega ei ole lihtsat ja kiiret lahendust.
Kui tegemist on 2004 või hiljem esmaregistreeritud mootorrattaga, siis peab see omama kogu sõiduki tüübikinnitust. Kuna omal käel paigaldatud külghaagisega mootorrattal see puudub, siis tuleb läbida üksiksõiduki kinnitus.
Üksikkinnituse info: http://mnt.ee/index.php?id=10681

Alates 1. jaanuarist 1998. a esmaregistreeritud L kategooria sõidukite pidurid peavad vastama E-reegli nr 78 või direktiivi 93/14/EMÜ nõuetele. Nimetatud nõuetele vastavust on võimalik tõendada tunnustatud katselabori protokolli alusel.

1997 ja varem esmaregistreeritud mootorrattas peab peale külghaagise paigaldust vastama tehnonõuetele ja sellele vastavust kontrollitakse meie teenindusbüroos ja pidurite osas tehnoülevaatuspunktis.
Tehnonõuded: https://www.riigiteataja.ee/akt/116062011008?leiaKehtiv


Näpud peavad õlised olema, siis on õige...

Mine “Mootorrattad ja projektipäevikud”