BMW K100LT HACK

Kasutaja avatar

kalle
Mode
Postitusi: 716
Liitunud: 21 Juun 2004, 22:53
Tsikkel: Joone all on miskit
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 13 korda
Kontakt:

Re: BMW K100LT HACK

Lugemata postitus Postitas kalle » 14 Sept 2016, 23:23

PhunkT kirjutas: Rehvid ilmselt ongi suurim muutus, mis tuleb,

Kallutava korvi mõte natuke kipitab. Kas kellelgi on kogemust sellise asjaga?

Kuidas rehvide muudatust plaanid? Ise olen üsna õnnelik, et otsustasin seda teed minna, et algul proovin tavalises setingus ja siis hakkan muutma. Täna saan küll seda öelda, et ilmselt esirattal ei hakka tsikli rehvi muutma. Esirattal on mul rehvikulu vahe võrreldes soologa nii väike, et mina ei näe põhjust midagi ümber teha. Esirehvile kuluv raha on piisavalt väike vs investeeringud süsteemi ringi tegemiseks, seega esialgu on mul tavaline esiots ja ilmselt jääb ka pikemaks ajaks. Iseasi on küsimus nn kiire tüüpi esiotse mõjus juhitavusele. Aga enne kui mõnda kiigega esiotsa ise proovind ei ole ja leidnud, et see on suuri kulutusi väärt, ma seda ei tee. Tavaline kahvel on seni väga hea olnud. Kasutan vaid veidi jämedamat õli kui tavaliselt.
Tagarattale sai leitud 17" auto rehv, mis otse tsikli veljele läks ja see mure langes ka ära.

Kallutava korviga on ka nii, et päris kindlalt saan väita siis, kui taas ise proovinud olen, aga seni julgen üsna kahelda selle süsteemi mõttekuses. Soolo on soolo ja korv on teine maailm. Mina ei üritaks korvi ratta juures soolot taga nutta, sest kallutav korv ei too sulle soolot tagasi:) Näe nt parem vaeva korvi laiendamisega ja reisuline on sulle tänulik:)

Kk


KZ1000C3
ST1100N
XL600R
R1100GS
STS Pelikan MK I

Mine “Mootorrattad ja projektipäevikud”