BMW K100LT HACK

Kasutaja avatar

KIBU
Postitusi: 902
Liitunud: 04 Veebr 2004, 21:56
Tsikkel: R1200GS Rally
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 29 korda
Tänatud: 52 korda

Re: BMW K100LT HACK

Lugemata postitus Postitas KIBU » 15 Sept 2016, 09:49

PhunkT kirjutas:kalle, rehvide vahetuse all mõtlesin pigem seda, et siledamapoolsed touring rehvid vahetaksin millegi vastu, millega kruusa peal ka käia. Pigem välimuse kui praktilisuse pärast isegi. Leading linkse ja autorehve väldin igal juhul esimeses staadiumis ja ilmselt nendeni ei jõuagi. Muus osas jätan kõik originaali, sest see asi on lihtsalt nii ilusti disainitud.

Aga kallutava korvi mõttega veel pisut mängin. Vähemalt seni, kuni aru saan, kui laiaks selline asi läheb ja kui palju maa ja ratta vahele ruumi jääb.

Kallutav korv ahvatleb eelkõige sellepärast, et teoorias on temaga kurvis turvalisem sõita, rehv kulub vähem ja korvi seadistamine ehk on veidi lihtsam.

Aga ohverduseks on pagasi- ja sõitjateruum ning kliirens. Või siis tuleb sellest 2m laiume elukas, mis kuskile ära ei mahu.

Kui keegi oskaks öelda Dnepri korvi mõõte mulle, siis saaks paberi peal simuleerida - korvivanni kõrgust ja laiust, ning laiust korviratta välimisest äärest korvivanni vasaku küljeni oleks vaja teada. Korvile hetkel ligi ise ei pääse.
Tere
kruusapeal sõitmisek "igatee" rehvi vaja ei ole. julgen seda omast kogemusest väita. kruusasobilikuma rehvi poole peab vaatama siis kui tahad kiiresti kruusal sõita. aga siis pead arvestama et vedrustus jääb lahjaks ja lendavad kivid räimestavad su ilusa ratta ära. ja seda igal juhul, tee või tina. tänapävased sporttouring rehvid on üllatavalt head ka kruusal. ise soovitaksin Britsu T30 Evo (GT) rehvi mis kruusal ja freesitud asfaltil toimib väga väga hästi.
Aga kui kasutaks vana Jawa korvi? viimasel ajal mitu pakkumist silma jäänud. vist FB "Tsiklirahvas". Allveelaeva korviga võiks isegi kallutavat mõelda, emmi kirstuga tundub kuidagi vale.
igal juhul jõudu.


5248653

Mine “Mootorrattad ja projektipäevikud”