BMW K100LT HACK

Kasutaja avatar

kalle
Mode
Postitusi: 716
Liitunud: 21 Juun 2004, 22:53
Tsikkel: Joone all on miskit
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 13 korda
Kontakt:

Re: BMW K100LT HACK

Lugemata postitus Postitas kalle » 15 Sept 2016, 16:57

PhunkT kirjutas: rehvide vahetuse all mõtlesin pigem seda, et siledamapoolsed touring rehvid vahetaksin millegi vastu, millega kruusa peal ka käia. Pigem välimuse kui praktilisuse pärast isegi. Leading linkse ja autorehve väldin igal juhul esimeses staadiumis ja ilmselt nendeni ei jõuagi. Muus osas jätan kõik originaali, sest see asi on lihtsalt nii ilusti disainitud.

Kallutav korv ahvatleb eelkõige sellepärast, et teoorias on temaga kurvis turvalisem sõita, rehv kulub vähem ja korvi seadistamine ehk on veidi lihtsam.
.

No kui välimus, siis ok, aga muus osas sul tõesti kruusal küll mingeid erilisi rehve vaja pole. Mina soovitan veelkord..tee kõik valmis ja rehvidega tegele pärast, kui kokkujooksud jm paigas. Aga omast kogemusest võin öelda, et igati mõnus on kruusal lasta ja need rehvid, mis seal hetkel all on igati ok. Peale seda kui kolme ratta tõttu pole püsti püsimine enam küss, kipub kiirus pigem liiast minema. Ja kivitäkked pole ka väga teema. Ma oma avataril oleva rattaga olen kruusa sõitnud aastate jooksul päris palju nii kursuste käigus kui muidu ja ei suuda küll kruusatäppe leida. Tolm on küll meeletu katete all igal sügisel. Kiirused siis vastavalt oludele, aga 90-100 võib küll üsna muretult lasta.
Kallutav korv sul väga turvalisust ja rehvikulu ei edenda. Kõige suurem küss on tegelt korviratta asukoht vs tagaratas ja korralik kokkujooks. Nendest tulevd igasugu teemad, aga jt jawa korviga saab sul korvi tõis paremas kurvis olema teema. Raskem korv on ses osas väga abiks. Mina nt panin isandpaugu märkuse kõrvataha ja vähendasin korvi rehvi laiust 140lt (autorehv) 110 peale (rollurehv) ja oli abiks küll. Väiksem drag0 taas veidi ihtsam parempööre.

Kk


KZ1000C3
ST1100N
XL600R
R1100GS
STS Pelikan MK I

Mine “Mootorrattad ja projektipäevikud”