BMW K100LT HACK

Kasutaja avatar

Teema algataja
PhunkT
Postitusi: 282
Liitunud: 11 Aug 2015, 12:04
Tsikkel: IŽ Ju 3K "77, BMW K100K "88
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 39 korda
Tänatud: 42 korda

Re: BMW K100LT HACK

Lugemata postitus Postitas PhunkT » 27 Sept 2016, 14:39

kalle kirjutas:Peasilndiks kasutasin 1500 Goldwingi tagapiduri peasilndrit, millel dual süsteemi tõttu on kaks väljundit. Ostsin ebayst selle nö pimesi, sest mul polnud aimu, kas mu idee tööle ka hakkab. Aga selgus, et hakkas kenasti, kuigi üks mure on ka. Kuna ma tegemise hetkel ei teadnud, kumb väljund toidab originaalis esi ja kumb tagaratst, siis ühendasin kuidas parasjagu voolikutega mugev oli. Kõik töötab, aga tegelt pean prooviks otsad ringi tõstma, sest vedaja pidur on veist nõrk vs korvi pidur.

18" esirattaga on nii, et sinu nõudmistele lähedale läheb kasvõi mu enda ST1100 ratas, mis ka korvil kasutuses. On 18" ja 20mm võll on ka, aga kolme kodaraga. Ega neid nõutud tolliga velgi liiga palju polegi. TDMi velg on ka 18, aga ka kolme kodaraga ja võlli hetkel ei mäleta.

Kk
Pean tunnistama, et kahe välundiga peasilindir kasutamine on siiani kõige arukam lahendus, mida olen kuulnud, nii, et kaalun seda varianti kindlasti.

Oli ka mõte proovida kahe eraldi süsteemiga varianti, et saaks vajadusel sooloks teha ja vajadusel ka korvi eraldi pidurdada (keegi kuskil foorumis kirjutas, et jube hea on niimoodi parempööret teha :). Aga ma arvan, et pigem kasutan kahe väljundiga silindrit.

Kuidas korvipidur muidu kogemuse põhjal rehuleeritud peaks olema? St kuna ratas ise pidurdab nö kahe piduriga, siis kas korvi pidurdamisvõimekus peaks olema pigem natukene suurem, kui ratta tagapidur üksinda?


Näpud peavad õlised olema, siis on õige...

Mine “Mootorrattad ja projektipäevikud”