Briti kaslased: Tiger 800 / XC / XR / Explorer → Re: Briti kaslased: Tiger 800 / 800 XC

Kasutaja avatar

StreetMoto
Kaupmees
Postitusi: 2454
Liitunud: 04 Okt 2004, 15:51
Asukoht: Tallinn, Hiiu/Pääsküla
Tänatud: 192 korda
Kontakt:

Re: Briti kaslased: Tiger 800 / 800 XC

Lugemata postitus Postitas StreetMoto »

Lisan siia juurde 800-ste tiigrite omanikele paar tähelepanekut. Esiteks - VIN koodi alusel tuvastatuna pakub Triumphi tehas osadele isenditele tasuta paari lapsehaiguse ravi. Üks neist on seotud käiguvahetusvõlliga mootori sees ja teine pragunema hakkavate jahutusvoolikutega. Kui huvi on, siis saatke meile oma VIN kood ja saate ehk tasuta lastehaiguseravi.

Nüüd kogemuse baasil - mis puudutab tehase tagasikutsumisena vahetatavat käiguvahetusvõlli, siis kahjuks ei lahendanud see siiski olukorda ja käiguvahetusvõll mootori sees siiski omal algatusel ühel rattal purunes. Asja lahates ja käe vahel analüüsides jäi minule arusaamatuks, mis selle konstruktsiooni juures on sellist, et ta EI PURUNEKS. Üks osa on lihtsalt nii õrn ja peenike, et tugev vedru peabki selle üks hetk murdma. Antud rattal kukkus tükk otse õlipumba keti vahele ja poolitas ka selle. Muid kahjustusi ei tekkinud. Seega - kui kellelgi peaks esinema olukord, kus üks käik jääb sisse ja hoob hakkab vabalt liikuma edasi käiku vahetamata, siis sama mure vaevamas. Õlisurve puudulikusele tasub igal juhul reageerida.

Teine asi - oleme maadelnud mitme uuema Triumphi käivitumisprobleemidega. Algatuseks ikka uus ja värske aku aga kahel isendil on osutunud vigaseks starterid, millel tulevad lahti lamellid, mille vastu harjad puutuvad. Vot starter on küll asi, mida 800-sel väga maha võtta ei taha. Kui enamasti on starteri mahavõtt 10 minutit ja piirdub paari-kolme mutri või poldi keeramisega, siis Tiger 800 starter asub kõikide asjade all kõige kaugemas kohas ja alustades protseduurist küljegondlid maha-paak maha-airbox maha ja lõpetades pritse maha ning alles seejärel jõuab starteri poltideni. Paar tundi müttamist on garanteeritud! Seda jälle mitte hirmutamiseks, vaid samade sümptomite korral kiiremaks vea diagnoosiks. Sümptom on hoolimata uhiuuest akust olukord, kus starter justkui ei jaksa mootorit ringi vedada.

StreetMotos jätkuvalt soodsad tehingud: Castrol - Elf - Michelin - Bridgestone - Maxxis - Dunlop - D.I.D - JT + iga päev online tellimused erinevatesse Euroopa ladudesse

Neeme
527 4000
http://www.streetmoto.ee
streetmoto@streetmoto.ee

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratastest üldiselt”