Radari tööpõhimõtetest ja sõitmise mõttekusest üldse

Kasutaja avatar

M.T.
Postitusi: 2486
Liitunud: 23 Aug 2011, 17:12
Tsikkel: -
Tänanud: 164 korda
Tänatud: 355 korda

Re: Radari tööpõhimõtetest ja sõitmise mõttekusest üldse

Lugemata postitus Postitas M.T. »

Ei arvagi, et kurvist välja panemised ja sarnased ohud oluliselt erineksid. Küll aga pidurdusmaa, mis koosneb nii reageerimisajast kui pidurdusmaa pikkusest. Ma olen ka arvanud, et see +10 ei oma tähtsust. Aga omab! Olen seda saanud nii õnnetuses kui lihtsalt kontrollitud pidurdustestis kasutada ja siis saad aru milline vahe on. Ja nagu sa ise mainisid, siis enamus ohte on möödasõiduga seotud. 100-ga sõites jääb päris palju veokaid jalgu. Võta nüüd sealt nats maha ja vaata palju siis jääb. Möödasõitude arv langeb oluliselt, samas sinust sõidab mööda paar üksikut autot rohkem. Liiklusohutus paranes või halvenes? Sa räägid iseendale vastu.
See millest on kujunenud arvamus, et +10 on aksepteeritud, seda ei oska keegi öelda. Samuti pole tõestatud, et sel tõepõhja on. Miks politsei ei reageeri, selle üheks põhjuseks võib olla "viga". Ehk siis sõiduvahendi spido valetab, radaril on eksimisviga mida tuleb arvestada ja kokku tuleb sellest, et 100 asemel sõitsid 96-ga (spido valetab 4), radari määratud eksimus on 3 ja kokku jääb politsei silmis su kiiruseks 93. Ja selle väikse ülelaskmise tõttu ei viitsitagi sind kottida. Samas tehnika areneb, spido valetab järjest vähem, radari või kaamera viga ka väiksemaks määratud ja ülehomme polegi sinu +10 enam kahepoolselt aksepteeritav. Kas siis on sinu kaitse endiselt ehitatud sellele, et aegade algusest on nii olnud? Ajad muutuvad!
Kui igapäevaselt peaks hommikul ja õhtul paarsada kiltsa uhama töö pärast, siis saan aru soovist võimalikult ruttu. Aga kui seda juhtub loetud korrad kuus, siis leiab selle aja vabalt muude tegevuste arvelt. Joo näiteks kohvi kiiremini või istu lühemalt peldikus.
Kütusekulust rääkida, siis tänapäeva mootorid on küll järjest võimsamad, kuid väiksemad ja tunnetavad kiirusevahet vägagi hästi. Ning kui sinu väidet kasutada, et x1000, siis hakkad ka teispidi arvutama ja mõtlema palju su ajaga võidetud rahast alles jääb. PS! Kui teed tasuvat tööd arvuti taga, siis vaevalt on vajadus pidevalt sadasid kilomeetreid sõita. Ma teen ja ei sõida hommikul ega õhtul kilomeetritki.

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Vaba teema”