Radari tööpõhimõtetest ja sõitmise mõttekusest üldse

Kasutaja avatar

claw
Postitusi: 515
Liitunud: 23 Juul 2013, 02:24
Tsikkel: pilusilm ja venelane
Asukoht: Tartu
Tänanud: 83 korda
Tänatud: 82 korda

Re: Radari tööpõhimõtetest ja sõitmise mõttekusest üldse

Lugemata postitus Postitas claw »

M.T. kirjutas:

No see aegade algusest on nüüd küll väljamõeldis, aga eks sul ka vanust vähem ja ajaarvamine teistsugune. Ka su väide optimaalseim on rohkem naised saunas rääkisid või linnalegendi moodi. Soovitan võtta mõne sõidukoolituse kasvõi näiteks Autosõit koolitajatelt ja siis saad ise ka aru.
See, et möödasõiduks kiirust tuleb tõsta, on mõistlik jutt. Loomulikult on siin ka agasid. Kuid maanteel pidevalt 100-ga lastes, tekitad sa neid möödasõidu vajadusi juurde, sest enamus hoiab ikka alla selle.

Kust selline väide? Mis kandis maanteel alla 100 hoitakse? Ma sõidan suvi otsa Tartu ja Viljandi maakonnas ringi ja kui just kuskil külavahel ei sõida, siis trassipeal on spidonõel mul 100-110.. tihtipeale 105 peal. Ma ütleks, et minust minnakse oluliselt rohkem mööda, kui mina teistest lähen. GPS järgi lasen ca 100ga.

Kui kuskile kiire on ja spido 120-140 näitab, siis väga palju möödaminejaid enam ei ole küll. Aga enamik alla 100 küll ei liigu, ehk talvel ainult.

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Vaba teema”