Radari tööpõhimõtetest ja sõitmise mõttekusest üldse
-
claw
- Postitusi: 515
- Liitunud: 23 Juul 2013, 02:24
- Tsikkel: pilusilm ja venelane
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 83 korda
- Tänatud: 82 korda
Re: Radari tööpõhimõtetest ja sõitmise mõttekusest üldse
M.T. kirjutas:No see aegade algusest on nüüd küll väljamõeldis, aga eks sul ka vanust vähem ja ajaarvamine teistsugune. Ka su väide optimaalseim on rohkem naised saunas rääkisid või linnalegendi moodi. Soovitan võtta mõne sõidukoolituse kasvõi näiteks Autosõit koolitajatelt ja siis saad ise ka aru.
See, et möödasõiduks kiirust tuleb tõsta, on mõistlik jutt. Loomulikult on siin ka agasid. Kuid maanteel pidevalt 100-ga lastes, tekitad sa neid möödasõidu vajadusi juurde, sest enamus hoiab ikka alla selle.
Kust selline väide? Mis kandis maanteel alla 100 hoitakse? Ma sõidan suvi otsa Tartu ja Viljandi maakonnas ringi ja kui just kuskil külavahel ei sõida, siis trassipeal on spidonõel mul 100-110.. tihtipeale 105 peal. Ma ütleks, et minust minnakse oluliselt rohkem mööda, kui mina teistest lähen. GPS järgi lasen ca 100ga.
Kui kuskile kiire on ja spido 120-140 näitab, siis väga palju möödaminejaid enam ei ole küll. Aga enamik alla 100 küll ei liigu, ehk talvel ainult.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.