Radari tööpõhimõtetest ja sõitmise mõttekusest üldse

Kasutaja avatar

urmas66
Toetajaliige
Postitusi: 7441
Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
Tsikkel: Yamaha TDM 850
Asukoht: Harjumaa, Saue vald
Tänanud: 2013 korda
Tänatud: 598 korda

Re: Radari tööpõhimõtetest ja sõitmise mõttekusest üldse

Lugemata postitus Postitas urmas66 »

will111 kirjutas:

põhimaanteedel ikka 95 veel kuidagi punnitatakse ära jah aga natuke väiksemad maanteed siis on 90 juba haruldus. mitte kaua aega tagatsi sai huvi pärast ka paaril korral ja paari lõigu peal mõõdetud keskmist kiirust. lõigud siis selliseid, kus mingeid foore ega külasid otseselt ei olnud...ainult 1, 2 70 ala jäi tee peale, mis on ka lühiksed. sisuliselt vaid hetkelised tegelikult.

keskmine kiirus tuli max 75. nb! sinna hulka ei kuulu ka stardikiirendus ega finisipidurdus, seega räägin põmst puhtast maanteesõidust.

Suvel sain veokaga ,millel piiraja 90 peal , Frankfurt am Mainist Stockholmi, keskmise kiiruse 88 .Ükskord olen samalaadse autoga saanud Hamburg-Stockholm ka 89.Mõlemal korral on ka väike laevasõit Puttgarden-Odense vahel olnud ja ikka ka mõningad põie-söögi peatused on tehtud.
Tegemist siis sadulautoga ilma haagiseta.See näitab kuidas on liiklus sealkandis sujuvalt organiseeritud.Sõiduautoga pole seal mingi probleem piirkiiruse lähedane keskmine saavutada.

Sõidetud rattad:Riga-d erinevad,Turist T200 73`,Jawa`d erinevad ,Honda Varadero XL 1000 99`,Yamaha TDM 850 97`...
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Vaba teema”