Radari tööpõhimõtetest ja sõitmise mõttekusest üldse

Kasutaja avatar

simp
Postitusi: 1785
Liitunud: 27 Aug 2006, 23:25
Tsikkel: sv1000n
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 122 korda
Tänatud: 195 korda

Re: Radari tööpõhimõtetest ja sõitmise mõttekusest üldse

Lugemata postitus Postitas simp »

mux2hot kirjutas:
urmas66 kirjutas:

Suvel sain veokaga ,millel piiraja 90 peal , Frankfurt am Mainist Stockholmi, keskmise kiiruse 88 .Ükskord olen samalaadse autoga saanud Hamburg-Stockholm ka 89.Mõlemal korral on ka väike laevasõit Puttgarden-Odense vahel olnud ja ikka ka mõningad põie-söögi peatused on tehtud.
Tegemist siis sadulautoga ilma haagiseta.See näitab kuidas on liiklus sealkandis sujuvalt organiseeritud.Sõiduautoga pole seal mingi probleem piirkiiruse lähedane keskmine saavutada.

Suvel sai tehtud väike trip Tallinn - Kappelskär läbi Saksamaa ja Taani. See oli ikka väga meelidv üllatus kui ühtlane ja piirkiiruse lähedane on sealne liiklusvoo kiirus. Kaheralise tee teine rada oli valdavalt tühi ja kõik kruiisivad mõnusalt esimese reas piirkiirusega. Keegi ei tõmble möödasõitudega, polnud liiklusvoogu takistavaid pidureid. lausa lust oli sõita. Ei taha kohe võrreldagi Leedus toimuva hullusega.

Kui teist rida mõistetakse normaalselt kasutada(ainult möödumiseks), siis ongi liiklus sujuv ja pole erilist põhjust tõmmelda :)

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Vaba teema”