Radari tööpõhimõtetest ja sõitmise mõttekusest üldse

Kasutaja avatar

urmas66
Toetajaliige
Postitusi: 7442
Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
Tsikkel: Yamaha TDM 850
Asukoht: Harjumaa, Saue vald
Tänanud: 2013 korda
Tänatud: 599 korda

Re: Radari tööpõhimõtetest ja sõitmise mõttekusest üldse

Lugemata postitus Postitas urmas66 »

Ütlen ausalt,et olen seal Järvevana tunnelist tulles igal õhtul alati vasakus reas,sest inimesed tahavad igal õhtul seal mingit Guinessi rekordit paremas reas seismisega tekitada või üritavad rivi otsa Maardusse saada :mrgreen:
Aga ma lähen lihtsalt vaikselt parem suund sees vahele ja seda ikka seal lõpus,kus rajad kokku saavad.Pole kordagi veel vahele saamata jäänud.Tegelikult see liiklus skeem seal ju selleks mõeldud ongi.
Kui seal esimeses reas ei istuks mingi hull rivi kadedaid ja kibestunuid ning kõik laseksid üksteist üle ühe auto vahele,siis ei oleks seal ilmselt üldse märkimisväärset ummikut.Saksas liigub sellise koha peal ummik mõlemas reas 30-40km/h ja kõik saavad asjast ühtemoodi aru.

Sõidetud rattad:Riga-d erinevad,Turist T200 73`,Jawa`d erinevad ,Honda Varadero XL 1000 99`,Yamaha TDM 850 97`...
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Vaba teema”