Radari tööpõhimõtetest ja sõitmise mõttekusest üldse
-
urmas66
- Toetajaliige
- Postitusi: 7442
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 2013 korda
- Tänatud: 599 korda
Re: Radari tööpõhimõtetest ja sõitmise mõttekusest üldse
Ütlen ausalt,et olen seal Järvevana tunnelist tulles igal õhtul alati vasakus reas,sest inimesed tahavad igal õhtul seal mingit Guinessi rekordit paremas reas seismisega tekitada või üritavad rivi otsa Maardusse saada
Aga ma lähen lihtsalt vaikselt parem suund sees vahele ja seda ikka seal lõpus,kus rajad kokku saavad.Pole kordagi veel vahele saamata jäänud.Tegelikult see liiklus skeem seal ju selleks mõeldud ongi.
Kui seal esimeses reas ei istuks mingi hull rivi kadedaid ja kibestunuid ning kõik laseksid üksteist üle ühe auto vahele,siis ei oleks seal ilmselt üldse märkimisväärset ummikut.Saksas liigub sellise koha peal ummik mõlemas reas 30-40km/h ja kõik saavad asjast ühtemoodi aru.
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.