BMW K100LT HACK

Kasutaja avatar

Teema algataja
PhunkT
Postitusi: 282
Liitunud: 11 Aug 2015, 12:04
Tsikkel: IŽ Ju 3K "77, BMW K100K "88
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 39 korda
Tänatud: 42 korda

Re: BMW K100LT HACK

Lugemata postitus Postitas PhunkT »

kalle kirjutas:

Peasilndiks kasutasin 1500 Goldwingi tagapiduri peasilndrit, millel dual süsteemi tõttu on kaks väljundit.
Kk

Kalle, kas saad mulle öelda täpse aasta ja mudeli Goldwingi, mille peasilidrit kasutasid? Kas tead, mis riistapuud veel sellist süsteemi kasutavad? Bemmil vist endal midagi sellist ei ole?

Vahepeal olen jõudnud selleni, et 18" ratas sinna alla naljalt ikkagi ära ei mahu (kinnitused tuleb liiga kõrgele tuua), seega lähen 17" teed ja ilmselt läheb alla Honda CBF500 ratas, kui sellise kuskilt leian. Nüüd on küsimus, kas panna esimene või tagumine - esimesele saab panna kitsama rehvi ilmselt, aga pidur liiga suur. Tagumisel pidur paras, aga rehv lai ja ketiratta pool tuleb mingit ilukilpi leiutama hakata, kui tahta, et asi normaalne välja näeb.

Mõned pildid karukoopast ka, kus veel suuri edasiminekuid ei ole olnud:

IMG_4400.jpg
IMG_4398.jpg
IMG_4364.jpg
Näpud peavad õlised olema, siis on õige...

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorrattad ja projektipäevikud”