BMW K100LT HACK
-
- Postitusi: 720
- Liitunud: 21 Juun 2004, 22:53
- Tsikkel: Joone all on miskit
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 13 korda
- Kontakt:
Re: BMW K100LT HACK
urmas66 kirjutas:Kõigepealt peaksid ikkagi sinna ratta ja piduri saama ning siis saad teada kui tugevalt see pidur üldse töötab.Kas ka reaalselt on vajadus reguleerida?Praegu sa seda ju ei teagi veel.
Väga mõsitlik soovitus. Enne ei saa sa planeerida ja regullida kui täpselt teada, mis ratas ja pidur tuleb. Aga olen üsna veendunud kahes asjas. Esiteks, et ilma reguta sa ei saa kahte pidurit ühe pumba pealt tööle nii, et korvi pidur paras oleks. Ja teiseks tegelikult ei toida tavaline tagapiduri peasilinder rahuldavalt kahte tarbijat. See viimane on oletus, mis põhineb mu enda süsteemil. Seal muidugi see aga, et mul korvi piduriks trummel, mille töösilinder suht suure mahuga. Kuna mul on korvil 12"ratas, siis olen mõelnud see kõik seal rollu ratta vastu vahetada, millel väike ketas ja väikse mahuga töösilinder, samas piisavalt tõhus pidur korvi jaoks.
Agav veelkord..oota selle GLi pubaga veidi, seda jõuad osta kui asjad paigas.
Mul on muidu selline:
http://www.ebay.com/itm/GENUINE-HONDA-P ... SwCGVX23Ld
See on uus, aga see hetkel vaid infoks, kasutatuna oli hind 25 kandis
Ja selline on siis ühe väljundiga sama ratta oma.. tavline eks, aga annab pildi mis on mis
http://www.ebay.com/itm/Honda-GL1500-GL ... i-&vxp=mtr
Kk
ST1100N
XL600R
R1100GS
STS Pelikan MK I
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.