Euro4: kas motosõidu aeglane lõpp?
-
- Postitusi: 670
- Liitunud: 22 Apr 2005, 10:13
- Tsikkel: Beta 390
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 33 korda
- Tänatud: 202 korda
- Kontakt:
Re: Euro4: kas motosõidu aeglane lõpp?
Ei muuda Euro4 suurt midagi uute rataste jaoks. KTM 690 puhul pandi natuke suurem katalüsaator, summuti ise jäi täpselt samasuguseks. Lisati söefilter, mis USA-s on juba üle 10 aasta kohustuslik olnud ja külgmised helkurid ja see oli põhimõtteliselt kõik.
Uus 800 tuleb eelsummutiga, mis peidetud mootori taha ja lõppsummuti on väiksem kui Euro3 ratastel ega sisalda enam ka katalüsaatorit - järelturu summuti paigaldamine on veel lihtsam kui enne. Ei kao mootorrattad kuhugi. Küll saadakse Euro5 ratastega ka hakkama.
Aga ise oma ratta paremaks tuunimine läheb küll järjest keerulisemaks, lihtsalt tänane arendustöö on tehastes nii kõrgel tasemel, et ise garaazis saab (legaalse) tänavaratta vaid kehvemaks teha. Loomulikult jääb võimalus ratast oma maitse järgi kohandada.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.