KTM 990 ADV ettevalmistamine pikemaks sõiduks → mootorratta KTM 990 ADV täiustamine pikemaks sõiduks

Kasutaja avatar

randel
Postitusi: 673
Liitunud: 22 Apr 2005, 10:13
Tsikkel: Beta 390
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 33 korda
Tänatud: 204 korda
Kontakt:

mootorratta KTM 990 ADV täiustamine pikemaks sõiduks

Lugemata postitus Postitas randel »

Mina kasutasin oma mootorrattal 950-l paar aastat ITG poroloonfiltrit, aga vahetasin nüüd tagasi originaalile. Ei saanud karpasid 100% toimima ja mingit reaalset jõulisa ka ei märganud. Pigem kaotab mootorratta mootor ilma airboxita keskpööretel võimsust ja siis tundub nagu oleks ülemises otsas jõudu rohkem. Lisaks määris karpatuulutusest väljuv õliaur (tegin eraldi filtriga selle) mootori koledasti ära tolmustel teedel.
Lisapaagi lahenduseks sobib ka kohvrite külge lihtsalt 3-5 liitrised kanistrid panna, tuleb kõige odavam. Enamasti neid ju vaja ei lähe niikuinii.
Ülekannet veel pikemaks kui 990-e 17:42 teha pole küll mõtet kui just kiirteematk plaanis pole. Niigi ei vea 6.käik alla 90-100km/h normaalselt. Pigem reisiks 16:42 ja Eestisse 16:45. Need hammakad on ktmile originaalis olemas kõik. Reaalset kütusekulu vahet pole mina erinevate ülekannetega märganud.
Tuuleklaas muudatused on maitseasi, aga minu jaoks on originaal suht sõidetamatu, ma lõikaks sellest jupi maha (ca 5cm alustuseks), et turbulentsi vähemaks saada. Alternatiiv on kõrgem touring klaas, aga mulle see ei meeldinud.
Istme laseks ka jäigema porolooniga ümber teha. Siis oleks minu jaoks juba päris hästi kõik.

Edit: vahetasin hammakate suurused ära

Viimati muutis randel, 11 Dets 2016, 00:25, muudetud 1 kord kokku.

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorrattad ja projektipäevikud”