Autoostu alast nõu küsin

See on kommuuni see osa, kus saab motovaba juttu ajada.

Moderaator: Moded

Kasutaja avatar

villy
Postitusi: 1064
Liitunud: 29 Juul 2010, 08:11
Tsikkel: KTM690, TM300
Asukoht: Tallinn, Pääsküla
Tänanud: 186 korda
Tänatud: 116 korda

Re: Autoostu alast nõu küsin

Lugemata postitus Postitas villy »

Osta buss, hea endurot vedada!



Kasutaja avatar

urmas66
Toetajaliige
Postitusi: 7191
Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
Tsikkel: Yamaha TDM 850
Asukoht: Harjumaa, Saue vald
Tänanud: 1857 korda
Tänatud: 515 korda

Re: Autoostu alast nõu küsin

Lugemata postitus Postitas urmas66 »

Tort kirjutas:
Gerd kirjutas:

Öko ei pea olema, põhitingimused on "tutikas", hind sinna 22000 kanti, võimalikult mahukas ja võimalukult palju "luksust" ja "vidinaid" selle raha eest... Sellistele kriteeriumitele hetkel vastavadki väike-keskklassi universaalid...
Forester või outback oleksid kindlast lõbusamad, aga hind teine ja miinimumhinnaga "planku" ka ei tahaks :)

Äkki mahub RAV4 ka napilt hinda? Katsunud pole, aga kui uut autot oleks vaja, siis ma läheks kaeks üle. Natuke kõrgem ja natuke ruumikam äkki. Uue aurisega sõitsin ükspäev, suht ok vist. Mind lahutab poeuuest autost see, et nr 1 asi on rasked uksed ja vaikus salongis ja selliseid ma ei jaksa tutikana osta.

http://www.mustakiviauto.ee/et/toyota/rav4/

Meil suguvõsas 2 Rav4 ja minu arust on jube jäigad ja kehva salongi viimistlusega autod.Neil küll vist mõlemal ka mingid suure mõõduga veljed,aga ikkagi ei peaks see nii olema.Autod siis seal kallimast otsast.Olen ainult taga sõitnud neis.

Sõidetud rattad:Riga-d erinevad,Turist T200 73`,Jawa`d erinevad ,Honda Varadero XL 1000 99`,Yamaha TDM 850 97`...
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
Kasutaja avatar

urmas66
Toetajaliige
Postitusi: 7191
Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
Tsikkel: Yamaha TDM 850
Asukoht: Harjumaa, Saue vald
Tänanud: 1857 korda
Tänatud: 515 korda

Re: Autoostu alast nõu küsin

Lugemata postitus Postitas urmas66 »

Panen siia copy paste ühest teisest foorumist minu kirjutatud autode valimisest.Valik käis siis küll väike auto kohta,aga äkki on kellelgi abiks.
http://foorum.skodaclub.ee/viewthread.p ... 907&page=2

1.Käisin täna koos naisega proovimas 1,2TSI 7-k DSG 81kw autot.Auto oli Ambition varustuses ,aga 16" valuvelgedega.Midagi oli veel lisana peal.Kuna ise plaanime Elegance varustust ja sinna ka ühtteist lisaks,siis varustus ei olnud teema.Tahtsime lihtsalt sotti saada auto võimekusest.Ja võin kinnitada,et olin meeldivalt üllatunud.Minu viimane kokkupuude väikeautodega on 97 a Pologa,no ja see auto on ikka hoopis teisest klassist ning ka paljude tänaste konkurentidega on vahe ikka päris kindlasti Fabia kasuks.
Mootor veab piisavalt reipalt,et mitte kuskil kellelegi jalgu jääda.Linnavahel oli asfalt peaaegu kuiv,aga ratta võttis järsema minekuga kogu aeg ringi ehk siis veojõukontroll rakendus isegi liiga palju.Seda küll Sport režiimil,aga juhtus seda ka tava režiimil.Unustasin kahjuks vaadata,mis rehvid autol all olid.
Maanteel ei olnud üldsegi suurem müra kui linnas ja müratase oli väikeauto kohta isegi väga madal.130-ga maanteel sai vabalt häät kõrgendamatta rääkida ja ka raadiot ei pidanud valjemaks panema.Järsemal kiirendamisel on muidugi mootori häält kuulda,aga igati mõistlikuse piires.
Isteasend on väga hea,istmed mugavad ja hea külgtoega.Rool(mulifunkts nahk) ja kellad olid samad,mis minu Scoudil.
Ise plaanin siis autot 1,2TSI 7-k DSG 81kw, Elegance varustuses,kahetoonilist.Punane auto,must katus ja veljed.Must sisu ja nahaga kolme kodaraga sportrool.
Naisel muidugi vaja veel mõned konkurendid ära proovida,et äkki on midagi veel paremat saadaval ;)

2.Täna käisime Fiestat proovimas.1,0L EcoBoost Powershift 100hj / 74kw.Auto oli ilmselt parimas varustuses ja selle eest maaletooja ees müts maha.Demo auto peabki parimas varustuses olema.
Auto oli täitsa tutikas ehk mõnesaja km läbisõiduga.
Mulle meeldis see konkreetne auto rohkem,kui Fabia,millega proovisime,aga see Fabia oli ka Ambition varustuses+mõned lisad ja Combi kerega.
Fiesta raadio oli kindlalt parema kõlaga ja salong tundus ka vaiksem.Puudus puutetundlik ekraan ja see ,mis oli, oli suht väike,aga samas hästi nähtav.
Rehvid olid Conti lamellid 16".
Rool oli natuke tummisem ja kiiruse kasvades tuntavalt raskem(see on kuidas kellelgi,kas meeldib või ei).Mõlemad on elektilise võimendiga.Rooliratas ise oli jämedam.Cruisi nupud olid mõnusalt roolil.
Istmed ei olnud nii mugavad,kui Fabias,häiris istmepadja kergelt munajas kuju.Ehk küljed olid justkui madalamad kui keskkoht.Materjal oli kvaliteetne ja mitte libisev.

Armatuurlaud oli selge ja loetav.Raadio ja muude funktsioonide haldamine käis nuppudega,aga see oli lihtne ja võimalik,ka sõidu ajal toimetada.Materjal oli pehme ja mõnus.Uksepolstrid olid Fabial kuidagi mugavamad.Minu isteasendis ei jätkunud Fiestas mulle uksel olevat käetuge,see lõppes enne ära.Keskmine käetugi on ka Fabial mugavam.Fiesta käetugi ei olnud naisele üldse kasutatav,sest jäi liiga seljataha ja polnud liigutatav.Fabia oma ulatas natukenegi käe alla.

Mootor oli Fiestal väga tummise minekuga,aga ilmselgelt nii uus auto ei anna kõike veel kätte ka.Ratast ringi ei kiskunud,nagu Fabia,aga minekus tuntavat vahet polnud,kuigi Fabia on natuke võimasm 81kw.

Kuigi kere on kõrgem(tundub nii) ei olnud mingit liigset kaldumist kurvides.Kanama rismiku mahasõit, 60-ga toimus nagu mängeldes.Auto on üldse väga täpse rooliga ja püsib väga hästi teel,mida oligi oodata , teades nende ralli kogemust,sama mudeliga.Kehval asfaldil oli tiba jäigem,kui Fabia,aga seda mitte liigselt.Mingit veermiku klobinat autosse ei kostnud.

Käigukast,mis on samalaadne robot nagu ka DSG, töötas natuke teisiti ja see meeldis mulle rohkem.Koostöö mootori ja gaasipedaaliga oli sujuvam.Seda oli ka eelmisel aastal proovitud Mondeol.Sport režiim,aga on Skodal parem-teravam justkui.

Naisele ie meeldinud see natuke mahtuniversaalilik armatuur ja esiklaas.Mul oli sellest ükskõik.

Kokkuvõttes on autod oma omadustelt väga võrdsed ja valikut teha,kumb nüüd parem ei oskagi.Pigem ütleks,et nad on natuke erinevad.

3.Täna siis sai ära proovitud Hunday i20. 1,2l vabalthingav 55kw 5k manuaal.

Välimuselt on auto minu arust ilus ja kere on igati proportsioonis.Selle eest ostaks seda autot.
Salong on igati korralik.Ukse polstrid on küll kõvast plastist,aga see on selline silmale kena vaadata ja ei ole ka libe ega kumisev.Käetugi uksel on igati mugav.Keskel käetuge polnud,kas üldse saab ei uurinud.

Armatuur on ilus ja pehmest materjalist.Kellad on suured ja selged,raadio,kliima ja muud nupud konkreetsed ja lihtsasti kasutatavad.Raadio heli ei ole üldse arvestamist väärt.Nagu LADA 08-s.Lihtsalt raadio on olemas ja teeb häält.Muusika kuulamiseks ei sobi üldse.

Istmed on väga head.Kohe palju paremad,kui Fiestas ja toetuse kohapealt vist isegi tsipa paremad,kui Elegance varustusega Fabias.Kuna autol on selle klassi pikim teljevahe,siis sain enda sõiduasendis, juhi istme taha, ka ise istuda oma 179cm kasvuga.Väikeauto kohta haruldane asi.

Rool on väga hea tunnetusega ja täpne,ei mingit liigset tee otsimist,mida oli Fiestas.Rehvid olid lamellid 15" ja müra salongis ei olnud.Auto on tõesti vaikne.Kuna teljevahe pikem,siis oli ka linnas, kulunud roobastes väga ok sõita.Auto oli piisavalt pehme ja samas kurvides ei kaldunud liigselt.Kohe tunda,et rallis osalemine mõjub positiivselt ka seeriaautode juhitavusele,mida ei saa öelda vanemate Hundayde kohta.

Käigukang oli kerge ja suhteliselt täpne.Sidur ka hästi kerge.Linnas sai sõita 4 käiguga ja mootori häält siis salongi ei tulnud.Tühikäigul oli autos täielik vaikus ja ainult tahhoka järgi sai aru,et mootor töötab.Maantee jaoks peaks olema 6 käik,sest pöörded tõusid 110-ga üle 3000-ne,aga see eeldab vist siis ka võimsamat mootorit.

1,2l 55kw mootor on täiesti jõuetu selle auto jaoks.Tammsaare teel peale Tondi ristmikku panin 80-ga 5 sisse ja vajutades seal kergel tõusul gaasi põhja , ei juhtunud midagi.:o
Auto on ilmselgelt ,selle mootoriga,ainult linnasõiduks.
Maanteel 90-ga 5k liikudes ei saa ühtegi möödasõitu teha,vaja on panna 4-s ja siis läheb asi ka vääga pika vinnaga.Positiivne on see,et ka maanteel 110-ga ,on auto ikka veel suht vaikne.

Küsisin müügimehe käest mingitki muud autot selle 1,4 4k AT-ga,aga polnud ja ei saagi.Tema jutt,et see on ikka palju parema minekuga ja võimsam,ei veennud mind.vabanduseks öeldi,et AT ostetakse 5%.No,kui ei saa proovida,siis jääki ilmselt nii :D

Ühesõnaga, prooviauto puudumise tõttu ,on Hunday ost seekord välistatud,kuigi võibolla poleks sellel autol,selle suurema mootoriga väga vigagi.
Ise ma muidugi eeldan,et ega see palju parem pole,sest see mootor on neil juba ammu kasutusel ja ka 4k AT on täna juba kiviaeg,kui konkurente võrrelda.Maantee kiirusel, ka sellega, ilmselt pöörded laes.

Nüüd siis valikus Fabia Elecance 1,2TSI DSG+color concept+veel nipet näpet ja Fiesta 1,0L EcoBoost(st turbo) Powershift , samalaadse varustusega .Võtan pakkumised ja siis vaatab edasi,kiiret meil pole.Fiestal läheb muidugi päris palju lisavarustust ,ka kõige paremale tasemele lisaks,kui võrrelda Fabiat.
Kindlad asjad mida vaja on AT;kliima;park andurid;tagavara ratas;nuppudega nahkrool,telefoni juhtimisega;valuvelg 16";Püsikas;hea minekuga bensumootor.
Kui saaks,siis ka xenon tuled,aga seda ei saa kummalegi.

4.Täna ,kui oma auto oli hoolduses oli vaja käia Pärnus ja tegin seda naise Fabiaga.Kuna muljed ei puuduta otseselt meie pere autot,siis kirjutan seda siia teemasse.
Autoks oli Fabia HB 1,2TSI 81kw 7k DSG Elegance.Rehvid 215/45R16 Bridgestone.Läbisõit 3200km.
Kohe alustuseks ütlen,et olen selle autoga enne paar korda lühidalt sõitnud,aga seda ka linna servas,külavahel või erldusribaga Pärnu maanteel.Konkreetset pikemalt liikluses oli esimene kord.Auto üllatas mind ikka väga positiivselt.Kuna oli kiire,siis teadsin juba ette,et tuleb teha palju möödasõite ning kartsin,et auto jääb võrreldes Scoudiga lahjaks.Ehk arvasin tulevat närviline pingutamine.Aga kogu sõit oli pigem lahe kulgemine.
Auto 7k DSG käitub tegelikult palju sujuvamalt,kui minu auto 6-neDSG.Scout üritab 80-90 pealt kiirendades,mõõdukal vajutamisel ikka 6-ndaga kiirendada ja see on veidi häiriv.Fabia paugutas kohe kaks käiku alla ja minek oli igati tasemel.Kiirus 120+oli hetkega käes.Sport režiimis laseb iga käiguga punasesse ja siis vahetab.Kusjuures väga mõnusalt teeb seda.Rool on meeldivalt täpne ja erk.Iga liigutus ,mida teed, omab tagajärge.
Pikemalt sõites saad ka paremini aru müratasemest,mis ilmselgelt ei ole oluliselt suurem,kui Octavial.Kui on sile asfalt,siis on auto ikka päris vaikne.Varasemast kogemusest võin öelda,et Bridgestone rehvid ei ole üldiselt just kõige vaiksem valik.Muusikale valjudust ,kiiruse kasvades, lisama ei pea ja 125-ga sõites on handsfreega rääkimine igati mugav.Mingil hetkel on tuulemüra võibolla veidi enam,kui Octavial.
Juhikohal on meeldivalt palju ruumi ja iste on hea ka pikemaks sõiduks.Ma sõitsin Lasnamäelt Pärnusse ,käisin seal 2min autost väljas ja kohe tagasi.Iste võiks olla natuke madalam,aga see pole etteheide.Ma olen 178cm.
Keskmiseks bensu kuluks tuli kompu järgi 6,1L/100km .Kiirus oli püsikaga 105(GPS näitas 100-101) või kiirteel 125 peal.Mööda sõite oli palju,nii minnes kui tulles.Aga aeg surus peale ja oli vaja.
Kuna auto on suhteliselt sarnase(loe hea) varustusega,kui minu Scout,siis ma oleks nõus selle(sellise) autoga ka igapävaselt sõitma.
Kui on kellelgi käes auto ost ja raha on ka oluline,siis kehvema varustusega Octavia asemel võtaks mina parema varustusega(näiteks Elegance) Fabia HB,kui ruumi rohkem vaja siis Combi.See auto maksis letihinnas ligi 18000,sama varustusega ja minekuga Octavia saab kätte umbes 10000 või enam kallimalt.Võrrldes 5a vanade väike autodega on edasiminek ikka väga suur.Juhikohal on ilmselt avaram,kui Oct 2-s.

Sõidetud rattad:Riga-d erinevad,Turist T200 73`,Jawa`d erinevad ,Honda Varadero XL 1000 99`,Yamaha TDM 850 97`...
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.

Teema algataja
Gerd
Postitusi: 91
Liitunud: 25 Nov 2015, 09:26
Tsikkel: Yamaha XV1700 Warrior
Asukoht: Tartu
Tänanud: 22 korda
Tänatud: 5 korda

Re: Autoostu alast nõu küsin

Lugemata postitus Postitas Gerd »

Hyundai i20-st võin rääkida, sest eelmine aasta sai naisele see ja 1,4 automaat ja bensiin... Lisan siis eelnevale postitusele, et linnas väga mõistliku minekuga, maanteel 4 käiguline atm kast on ok... Pöörded 90-ga umbes 2300 kandis... Möödumiseks muidugi natuke pikemat maad-aega tarvis. Igati sõidetav auto normaalse varustusega. Sh rooli ja istmete soendus, parkimisandurid ja vihmasensor näiteks. Küttekulu siiski pole kohe kindlasti selline nagu lubatakse... Peale 8000 läks veidi paremaks.... Linn ca 7.8 ja mnt ca 6.4

Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 8375
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 317 korda
Tänatud: 419 korda
Kontakt:

Re: Autoostu alast nõu küsin

Lugemata postitus Postitas mx77 »

Gerd kirjutas:

Hyundai i20-st võin rääkida, sest eelmine aasta sai naisele see ja 1,4 automaat ja bensiin... Lisan siis eelnevale postitusele, et linnas väga mõistliku minekuga, maanteel 4 käiguline atm kast on ok... Pöörded 90-ga umbes 2300 kandis... Möödumiseks muidugi natuke pikemat maad-aega tarvis. Igati sõidetav auto normaalse varustusega. Sh rooli ja istmete soendus, parkimisandurid ja vihmasensor näiteks. Küttekulu siiski pole kohe kindlasti selline nagu lubatakse... Peale 8000 läks veidi paremaks.... Linn ca 7.8 ja mnt ca 6.4

Deem sellel on pea sama kulu nagu mu 2,5 127 kW automaat Outbackil (lol)
Ma pean vist oma arvamust, et Outback on janune kardinaalselt muutma.


Teema algataja
Gerd
Postitusi: 91
Liitunud: 25 Nov 2015, 09:26
Tsikkel: Yamaha XV1700 Warrior
Asukoht: Tartu
Tänanud: 22 korda
Tänatud: 5 korda

Re: Autoostu alast nõu küsin

Lugemata postitus Postitas Gerd »

mx77 kirjutas:
Gerd kirjutas:

Hyundai i20-st võin rääkida, sest eelmine aasta sai naisele see ja 1,4 automaat ja bensiin... Lisan siis eelnevale postitusele, et linnas väga mõistliku minekuga, maanteel 4 käiguline atm kast on ok... Pöörded 90-ga umbes 2300 kandis... Möödumiseks muidugi natuke pikemat maad-aega tarvis. Igati sõidetav auto normaalse varustusega. Sh rooli ja istmete soendus, parkimisandurid ja vihmasensor näiteks. Küttekulu siiski pole kohe kindlasti selline nagu lubatakse... Peale 8000 läks veidi paremaks.... Linn ca 7.8 ja mnt ca 6.4

Deem sellel on pea sama kulu nagu mu 2,5 127 kW automaat Outbackil (lol)
Ma pean vist oma arvamust, et Outback on janune kardinaalselt muutma.

:lol: eksole.... No võib loota, et ehk kukub veel, sest 12000 läbisõit... Äkki pole veel korralikult sisse sõitnud, aga hetkel reaalsus selline :)

Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 8375
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 317 korda
Tänatud: 419 korda
Kontakt:

Re: Autoostu alast nõu küsin

Lugemata postitus Postitas mx77 »

Meie pesukott 1,2 turbo automaat keskmine kulu on miski 5 liitrit kopikatega.


mega1
Postitusi: 526
Liitunud: 13 Sept 2004, 19:02
Asukoht: Tallinn.
Tänatud: 1 kord

Re: Autoostu alast nõu küsin

Lugemata postitus Postitas mega1 »

[/quote]
Deem sellel on pea sama kulu nagu mu 2,5 127 kW automaat Outbackil (lol)
Ma pean vist oma arvamust, et Outback on janune kardinaalselt muutma.[/quote] .......... :wack:

Suzuki TL1000R-----Suzuki GSXR 1000 K3------Aprilia RSV 1000R
Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 8375
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 317 korda
Tänatud: 419 korda
Kontakt:

Re: Autoostu alast nõu küsin

Lugemata postitus Postitas mx77 »

mega1 kirjutas:

Deem sellel on pea sama kulu nagu mu 2,5 127 kW automaat Outbackil (lol)
Ma pean vist oma arvamust, et Outback on janune kardinaalselt muutma.[/quote] .......... :wack:[/quote]
Mhh?

Kasutaja avatar

urmas66
Toetajaliige
Postitusi: 7191
Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
Tsikkel: Yamaha TDM 850
Asukoht: Harjumaa, Saue vald
Tänanud: 1857 korda
Tänatud: 515 korda

Re: Autoostu alast nõu küsin

Lugemata postitus Postitas urmas66 »

Gerd kirjutas:

Hyundai i20-st võin rääkida, sest eelmine aasta sai naisele see ja 1,4 automaat ja bensiin... Lisan siis eelnevale postitusele, et linnas väga mõistliku minekuga, maanteel 4 käiguline atm kast on ok... Pöörded 90-ga umbes 2300 kandis... Möödumiseks muidugi natuke pikemat maad-aega tarvis. Igati sõidetav auto normaalse varustusega. Sh rooli ja istmete soendus, parkimisandurid ja vihmasensor näiteks. Küttekulu siiski pole kohe kindlasti selline nagu lubatakse... Peale 8000 läks veidi paremaks.... Linn ca 7.8 ja mnt ca 6.4

Hundai i20 oli tõesti kere ja salongi poolest kõige parem väikeauto.Tegelikult ta nii väike ei olegi,üle eelmise Ford Focusega seest sama suur.Aga mootorite kohapealt on asi kehva.See igivana 1,4 mida ainukesena AT kastiga pakutakse pole ikka konkurentidega isegi võrreldav.Väidetavalt pidi see uus 1,0turbo hea olema,aga pole proovinud ja seda AT kastiga ei saa.

Sõidetud rattad:Riga-d erinevad,Turist T200 73`,Jawa`d erinevad ,Honda Varadero XL 1000 99`,Yamaha TDM 850 97`...
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.

mega1
Postitusi: 526
Liitunud: 13 Sept 2004, 19:02
Asukoht: Tallinn.
Tänatud: 1 kord

Re: Autoostu alast nõu küsin

Lugemata postitus Postitas mega1 »

Ei usu lihtsalt bensu outbacki kulu

Suzuki TL1000R-----Suzuki GSXR 1000 K3------Aprilia RSV 1000R
Kasutaja avatar

Macintosh
Maagia ja nõidumine
Postitusi: 7341
Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 1075 korda
Tänatud: 1046 korda
Kontakt:

Re: Autoostu alast nõu küsin

Lugemata postitus Postitas Macintosh »

mega1 kirjutas:

Ei usu lihtsalt bensu outbacki kulu

Foorist-foorini sõiduga (Tallinnas) pole suutnud meie pere ühegi bensiinimootoriga masinal talvel keskmist kütusekulu alla 9L/100km saada. Suve parim linnasõidutulemus on minul 8L/100km. Võrdluse aluseks on Nissan Quasqai 1.6 (9.5L linnas, k.a. talvel) ja Suzuki Swift 1.3 (8.3L linnas, k.a. talvel).

🧢 👕 🏍 T-särgid, pusad, mütsid ja kingitused mootorratturile . 🚀🚀 🍀 VAATA LÄHEMALT
Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 8375
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 317 korda
Tänatud: 419 korda
Kontakt:

Re: Autoostu alast nõu küsin

Lugemata postitus Postitas mx77 »

mega1 kirjutas:

Ei usu lihtsalt bensu outbacki kulu

suvel näitab pardaarvuti keskmiseks 7,8, talvel 8,2. Sellest on 80% Tallinna linna ja 20% maanteed. Maanteel pikemat otsa sõites olen vahest nullinud arvuti ja olen saanud keskmiseks 6,5.

Kasutaja avatar

M.T.
Postitusi: 2430
Liitunud: 23 Aug 2011, 17:12
Tsikkel: -
Tänanud: 156 korda
Tänatud: 335 korda

Re: Autoostu alast nõu küsin

Lugemata postitus Postitas M.T. »

mx77 kirjutas:
mega1 kirjutas:

Ei usu lihtsalt bensu outbacki kulu

suvel näitab pardaarvuti keskmiseks 7,8, talvel 8,2. Sellest on 80% Tallinna linna ja 20% maanteed. Maanteel pikemat otsa sõites olen vahest nullinud arvuti ja olen saanud keskmiseks 6,5.

Tankimisest-tankimiseni sõit näitab sama? Mul näiteks Honda Accord 2.0 valetas üle 1L. Keskmiseks näitas 8,4 ja tegelikkus oli 9,5 ning seda korduvalt mõõtes. Samas hetkel Passat näitab täpselt. Täna päev otsa linna peal tiirutamist ja keskmine 9,5L. 2.0TSI ja 162kw + DSG + 4motion. Kusjuures talvel kipub keskmine väiksem olema, rehv kitsam ning veeretakistus väiksem. Suvel paneb kont ka vist küttekulule rohkem juurde kui talvel salongi soojendamine.

Kasutaja avatar

urmas66
Toetajaliige
Postitusi: 7191
Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
Tsikkel: Yamaha TDM 850
Asukoht: Harjumaa, Saue vald
Tänanud: 1857 korda
Tänatud: 515 korda

Re: Autoostu alast nõu küsin

Lugemata postitus Postitas urmas66 »

Škodadel näitab ka arvuti suht täpset võrreldes tankimisest tankimiseni mõõtmisega.Vahe võib olla 0,3-0,5 L.Aga mida ei ole kummagi meie pere Škodaga saanud on tehase keskmine ja seda ei ole isegi maanteel rahulikult pikemat otsa sõites kätte saanud.
Minu auto 2,0d 135kw 4x4 DSG on keksmine seal 6,5 kandis(50/50) ja maanteel olen saanud korra 5,7 ette.Teahse kesmine on 4,9 ja maantee sõit vist isegi mingi 4,3.
Naise Fabia 1,2 bensukas DSG on keskmine kuskil 7 kandis(50/50) tehase keskmine on ka mingi 4+.Seda pole ette saanud kunagi.
Volvo XC90 D5 136kw oli tehase keskmine 9,1 ja mina sõitsin oma sõite 8,5-8,7 kandis.talvel vähem suvel veits rohkem.Ilmselt see teeb vahe sisse,et teele jääb ka 24km 110 ala iga päev.
Škoda diisli kohapealt on väga positiivne, kulu mitte kasvamine suuremal kiirusel kiirteedel. Sel aastal sai kaks korda käidud euroopas ja pidevalt mingi 150-170 lastes ei tõusnud kulu rohkem,kui 0,5-0,7l .Volvol viskas ikka paar liitrit kohe otsa.LC V8-ga kiiremalt lastes viskab mingi +5 kohati juurde.
Ühe sõnaga minu škodad on mitte eriti ökod,aga suht stabiilsed kulutajad,millede kompu näitab suht täpset keskmist kulu.

Sõidetud rattad:Riga-d erinevad,Turist T200 73`,Jawa`d erinevad ,Honda Varadero XL 1000 99`,Yamaha TDM 850 97`...
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 8375
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 317 korda
Tänatud: 419 korda
Kontakt:

Re: Autoostu alast nõu küsin

Lugemata postitus Postitas mx77 »

urmas66 kirjutas:

Škoda diisli kohapealt on väga positiivne, kulu mitte kasvamine suuremal kiirusel kiirteedel. Sel aastal sai kaks korda käidud euroopas ja pidevalt mingi 150-170 lastes ei tõusnud kulu rohkem,kui 0,5-0,7l .Volvol viskas ikka paar liitrit kohe otsa.LC V8-ga kiiremalt lastes viskab mingi +5 kohati juurde.
Ühe sõnaga minu škodad on mitte eriti ökod,aga suht stabiilsed kulutajad,millede kompu näitab suht täpset keskmist kulu.

See eriti kiirusest mitte sõltuv kütusekulu ongi diislite suurim pluss. Ehk on seotud suure väändemomendiga? Ega sakslased ilmaasjata diisleid ei armasta. Bensukaga läheb kulu kiirustel 120+ ikka taevasse.

Kasutaja avatar

Maaks
Toetajaliige
Postitusi: 2500
Liitunud: 15 Mai 2008, 11:42
Tsikkel: Yamaha FZ8SA
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 181 korda
Tänatud: 340 korda

Re: Autoostu alast nõu küsin

Lugemata postitus Postitas Maaks »

Kui kedagi peaks huvitama (ja arvan et paljut teavad seda lehte isegi), siis erinevate autode reaalset kütusekulu saab vaadata sellel lehel (sisuliselt kasutajate kütusepäevikud):
http://www.spritmonitor.de/en/search.html

Garaažis: Pannonia 250TLF, Yamaha FZ8-SA
Kasutaja avatar

urmas66
Toetajaliige
Postitusi: 7191
Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
Tsikkel: Yamaha TDM 850
Asukoht: Harjumaa, Saue vald
Tänanud: 1857 korda
Tänatud: 515 korda

Re: Autoostu alast nõu küsin

Lugemata postitus Postitas urmas66 »

mx77 kirjutas:
urmas66 kirjutas:

Škoda diisli kohapealt on väga positiivne, kulu mitte kasvamine suuremal kiirusel kiirteedel. Sel aastal sai kaks korda käidud euroopas ja pidevalt mingi 150-170 lastes ei tõusnud kulu rohkem,kui 0,5-0,7l .Volvol viskas ikka paar liitrit kohe otsa.LC V8-ga kiiremalt lastes viskab mingi +5 kohati juurde.
Ühe sõnaga minu škodad on mitte eriti ökod,aga suht stabiilsed kulutajad,millede kompu näitab suht täpset keskmist kulu.

See eriti kiirusest mitte sõltuv kütusekulu ongi diislite suurim pluss. Ehk on seotud suure väändemomendiga? Ega sakslased ilmaasjata diisleid ei armasta. Bensukaga läheb kulu kiirustel 120+ ikka taevasse.

LC V8 on ka diisel 4.6l :mrgreen: ja Volvo XC90 oli ka diisel.Ilmselt on palju ka kere õhutakistuses kinni,sest need kõrgemad muutuvad ikka hulluks takistuseks kiiruse kasvades.Samas ega selle LC V8-ga pole nagu üle 130-e enam eriti mugav sõitagi.Tegelikult pole sellega, minu jaoks, üldse mugav sõita,aga vend jälle arvab,et sellised on ainukesed head autod.

Sõidetud rattad:Riga-d erinevad,Turist T200 73`,Jawa`d erinevad ,Honda Varadero XL 1000 99`,Yamaha TDM 850 97`...
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Vaba teema”