Automaat vs. manual käigukast

Kasutaja avatar

urmas66
Toetajaliige
Postitusi: 7199
Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
Tsikkel: Yamaha TDM 850
Asukoht: Harjumaa, Saue vald
Tänanud: 1859 korda
Tänatud: 517 korda

Re: Automaat vs. manual käigukast

Lugemata postitus Postitas urmas66 »

Heikik kirjutas:
urmas66 kirjutas:

Heiki , mis auto see sul siis on, mis ei lase midagi teha ? Äkki on need segajad hoopis need kaasaaegsed juhiabid,mis ei ole lõpuni väljalülitatavad.Minu autoga saab veojõu välja lülitada ja kui nuppu pikemalt alla hoida,siis lülitub ka ESP sport režiimi ,seejärel on fun-i rohkem kui oodata oskad.Auto siis Octavia Scout 2015 2,0 4x4 135kw DSG-6k mis kiirendab 0-100 7,6s
Tava režiimis on käigukast jah natuke pooletoobine,sest on rõhutud ökole,mida ta tegelikult nii kui nii pole.Oleks pidanud võtma lisana ,režiimide vahetuse ,aga ei osanud ostes sellele mõelda.Kaabliga on sellel autol võimalik väidetavalt kõik abilised maha võtta,aga pole seda proovinud,sest see mul ikka tänavasõidu auto ja garantiiline ka veel pikalt.

Audi A6 C6 facelift, 3.0 TDI Q. Eks ta midagi ikka laseb. Tore auto pintsaklipslasele kindlalt kulgeda - kinni ei jää, suur ja stabiilne, sirgel kiirendab oma 6 sek 0-100 km/h üsna mõnusalt. Natukene saab külje ette ka. Aga teatavad sõiduvõtted, mida muude autode puhul olen rakendada saanud, on välistatud. Kurvides piduri ja gaasiga samaaegselt mängida ei saa - piduri puududamine lülitab gaasi välja. Sõltumata käigukasti režiimist vahetab käike tihti siis, kui mina seda konkreetseid olusid arvestades ei tahaks. Ka manuaalses režiimis vahetab lõpuks ikkagi minu eest ise ära, mis tihti ei lase teatavat pöördevahemikku hoida. S-režiimi ainuke point on see, et laseb pöörded natukene rohkem redline peale - aga mis diislil selle iva on, kui magusaim väändevahemik on allpool?! Erinevalt manuaalist ootan kohati pool sekundit kuni sekundi, et pärast gaasi põhja raiumist auto reageeriks ja reaalselt kiirendama hakkaks. Jah, tõsi, auto on võimas ja tore, väänet jagub, aga see kast röövib poole rõõmust.

ESP nupu ma ikka leian üles, jah. :mrgreen: Välja saab lülitada kõik peale ABS-i. Kui ESP sees on, siis ei saa selle autoga seda natukestki rõõmu. Aga noh, vähemalt on stabiilne. Hea ja turvaline (loe: igav). Tavainimese jaoks sõita on väga okei...

Naise automaatkastiga E-klass on muidugi veel jubedam uimerdis.

Mina saan enda autoga kohapeal ringi ära teha ja kurve külg ees jõulibisemisega läbida.Seda siis kast Sport mode ja ka ESP Sport Mode asendis,mis lülitab veojõukontrolli välja.Käike vahetab man režiimis ainult siis ise ,kui seisma jääd ehk ei jäta kiiremat sisse,kui liigud kiirendades-aeglustades siis ei vaheta ise midagi.Alla laseb vahetada,nii et rattad libedal plokki lähevad.Just täna hommikul tööle tulles proovisni kogu tee erinevaid variante.Külavahe tee oli härmas-kiilakas ja seal sai nii umbes 70-ga kõik rattad ringi ja külg ees ennast täiesti nauditavalt libistada.
Sinu autol sekkub ikkagi elektroonika liigselt ja võib seda ka samal auto manuaalkastiga variandil teha.Ma ei oleks nii kindel,et see nii ei ole ma man kastiga.Kas sellel autol on üldse nö DSG tüüpi kast,äkki sel hoopis klassikaline automaat,mis ongi hoopis teine asi.

Sõidetud rattad:Riga-d erinevad,Turist T200 73`,Jawa`d erinevad ,Honda Varadero XL 1000 99`,Yamaha TDM 850 97`...
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Fleim”