Liikluse suund ja rehvide kulumine
Re: Liikluse suund ja rehvide kulumine
Suurema hooga võetavad kurvid on kõik vasakule, parempöördeid sooritatakse küll teravamalt, aga märksa aeglasemalt. Linna kohta käib see jutt. Tagarehv kulub ühtlaselt, sest saab pikisuunalist kiirendust rohkem kui kurvitamist. Kui kuskil tsiklitega tegelevas rehvitöökojas vanade kummide hunnikut teadlikult vaadata, siis enamus on niimoodi kulunud.
Natuke kehtib ka autode kohta- elukogemus on õpetanud, et kaubaauto sileda põranda peale tasub kinnitamata ja üksikud kastid kastid sättida ette seina ja paremale. Kui ise ei säti nii, siis on tõenäosus, et sihtpunkti jõudes nad lihtsalt on seal.
Seoses teekaldega meenus äkki mingi 12-14 aasta tagune politseireid, kus Otepääl kontrolliti autode rehve ja avastati, et kohalikel elukutselistel (taksojuhid) on paremalt poolt enam kulunud ja põhjuseks toodi kraavi poole äravajunud teed.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.