Rumalad küsimused 2

Kasutaja avatar

Heikik
Postitusi: 411
Liitunud: 23 Mär 2015, 11:31
Tsikkel: lenksuga
Asukoht: Tartu
Tänanud: 19 korda
Tänatud: 21 korda

Re: Rumalad küsimused 2

Lugemata postitus Postitas Heikik »

Kauri kirjutas:

...Ehk siis minul oli süüdlaseks 100% klots mis suutis mingi sita kettale külge sõna otseses mõttes liimida.
Originaalklots oli muidugi valusalt kallim ja kulus ka nagu peletis, aga peale seda null probleemi.

Kui nüüd peaks viga tõesti klotsis olema, siis vast Brembo kettal Brembo klots peaks ikka ka toimima. Neid saan ilmselt tutvuse kaudu lihtsalt soodsamalt. Samas on kahtlane see, et vasakul pool pole NF klotsiga jama - jõnksutamine tekib ainult paremale poole. Kokkusattumus? Palju muidu allroadi OEM klots maksab? Ei usu, et C6 oluliselt erineb.

Igatahes, lasin pingis pidurdusjõudu kontrollida. Kõikumine on max 10% hetkel...sõidan paar nädalat ja lasen siis 5 eur eest uuesti üle vaadata. Ei viitsi enam iga natukese aja tagant oletades lahti kiskuda ja juppe vahetada... :roll:

Madlobster kirjutas:

... Kui kõvasti tuld annad ja pidurid haisema pidurdad, siis peale seda on muutust? (ära kuumade piduritega lompi sõida ega kohapeal seisa jalg piduril (kõige parem oleks sõita mõni min rahulikult enne kui seisma jääd)) Määrdumise kontrolliks veel võid ratta alt võtta brake cleaneriga korralikult kõik üle käia ja vaadata muutust.

Suvel justkui oli muutus, aga nädala algul sama tsüklit läbi tehes vahet ei täheldanud. Brake Cleaner on proovitud. Sõita kästakse vähemalt 15 min maanteekiirusel, ketas muidu ei jahtu. See kuumus, mis seal tekib, on meeletu. Kärsatamist tegin pimedas, päris lahe oli - kahte lehte lendas sädemeid rataste vahelt. Ei tea, mida vastu tulevate autode juhid mõelda võisid... :lol:

pühak kirjutas:

Ketta pinnalt peaks näha olema, kas klotsid on seda kogu ringilt ühtlaselt haaranud. Kui ei, siis on ketta kulumispinnal olevad jäljed üldjuhul selgelt katkendlikud, kord on klots vastu ketast olnud ja siis jälle mitte.

Eelmiste ketastega olid kohati tumedamad laigud. Nüüd, Brembodega, on ühtlane kulumine.

CBR900RR --> ER-6F --> 636 Ninja --> CBR1000RR --> 650MT --> Tiger 800 XC

Mine “Ajaviiteks...”