KTM 990 ADV ettevalmistamine pikemaks sõiduks
-
Teema algataja - Postitusi: 612
- Liitunud: 11 Juul 2008, 21:05
- Tsikkel: KTM 990 Adventure
- Tänanud: 151 korda
- Tänatud: 73 korda
Re: KTM 990 ADV ettevalmistamine pikemaks sõiduks
randel kirjutas:Ma ei mäleta, mis oli ABS-i mooduli lubatud temperatuur, aga mingi soojust peegeldav ekraan absi ja mootori vahel selles kohas ei tee ilmselt paha. Karpi pole kindlasti vaja teha. Ja sisselaske hoovastikul pole ka niimoodi häda midagi, olid nad ju enne samuti airboxis nö "musta" poole peal. See et nad nüüd näha on lihtsalt, ei muuda hoovastiku jaoks midagi.
Vaadates seda värskelt airboxist välja võetud hoovastikku praegu, see lausa särab ülejäänud kõhualuse foonil , kuigi jh, saan aru et oli enne õhufiltrit. Lihtsalt snorkli asend tegi juba suure valiku ära. Kuiv ja porivaba keskkond, ehk pisut tolmu mis õhufiltri poole tormab. Kusjuures ma olen tsikli pesemisel pigem liiga hoolas kui räpakas
(see siis muu kõhualuse räpasuse kohta).
Aga see ABS, kaalub asja. Kulutan veel pisut uutele banjodele ja siis otsustab, mis saab. Karbiga sai jah ilmselt üle pingutatud. Aga nüüd kus nii suur vaev juba nähtud ...
Rattalaagrid.
Vahetasin tagumise veohammasratta laagrid ära, nagu soovitati. Aga loen siin erinevat kirjandust (teadagi millist ) ja justkui sellid aina vahetavad laagreid. Pealegi pidada esimese ratta laagrid üliväikesed olema. Ehk siis kas peaks kogu jooksu igaks juhuks ära vahetama? Või on liiga üle pingutamine? Nagu mainitud, olen suht hoolas survepesuri kasutaja, kuigi keti ja rattarummude otsest survestamist püüan vältida.
Pisut küsimusi tekitab jahutussüsteem . Osad paigaldavad lisaventika radikale. Sel suvel Iraanis ja Armeenias kogesin huvitavat asja- nimelt jahutusvedelik läks kohapeal keema. Seda siis sellepärast et väljas oli nii paganama kuum. See juhtus vahetult peale sõitu seisma jäädes, aga ka foori all seistes. Ok, panen lisaventika. Aga see ju ka ei tööta kui ratta seisma jätan. Ja kohapeal töötada lasta rattal pole samuti mõistlik, ega ta rohkem ei jahuta. Hüva, jätan süüte sisse et ventikas töötaks. Aga veepump on ju mehaaniline ja kui jahutusvedelik ringi ei käi, siis mingit erilist mootori jahutust ju ikkagi ei toimu, olgu neid ventikaid palju tahes. Või mis on tarkadel öelda selle teema kohta?
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.