Suvel mootorrattaga Nürburgringile → Re: Nürburgring
-
Teema algataja - Postitusi: 356
- Liitunud: 06 Aug 2007, 14:43
- Tsikkel: BMW S1000 RR
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 2 korda
Re: Nürburgring
Kohad täis, plaanid tehtud .
Ja pessimistidele siin ... siis ma tõesti ei mõista kuidas rooli paiknemine kas vasakul või paremal mõjutab rajatrajektoore. Aga eks spetsialistid teavad paremini .
Muide igal rajal jagatakse sõitjaid ka gruppidesse vastavalt kiirustele ja kogemusele. Roheliste gruppides juhtub jah enamasti põnevaid asju, sellega tuleb arvestada .
Ja usutavasti nende 10 aasta jooksul ringrajal, kus on saadud kogemusi nii Bikernieki (ka Leedu Kacergine võib vist siia liigitada) tänavarajalt (ka kukutud) kui ka mitmelt tavaringrajalt Euroopas, on tekkinud ka mõistmine kuidas hinnata raja ohtlikkust ning kuidas sõita sellele vastavalt (mis ei tähenda, et peab kalendrit sõitma ).
Aga Nürburgring sai lihtsalt valitud seetõttu, et see on legendaarne ja klassikaline pikk ja voolav tänavarada ja on soov isiklikult kogeda seal sõitmist. Kindlasti ei minda sinna viimast võtma vaid pigem nautima kiirelt sõitu ühel legendaarsemal ringrajal Euroopas.
Loodan, et saan siia tulevikus postitada ühe vahva video. Seniks kõike head pessimistidele .
Üks kommentaar veel - seoses tehnika mahakandmisega Nürburgringil. Nimelt on see suhteliselt populaarne koht kindlustuspetturite jaoks . Miks? See on nüüd väike nuputamisülesanne . Ilmselt on seda statistikat suhteliselt raske välja tuua, kui üldse, aga suure tõenäosusega on väga palju imelikke avariisid sel rajal tehtud ärilistel eesmärkidel .
http://nurburgring.org.uk/beginners.php
Raja pähe õppimiseks või siis tundmaõppimiseks aitab kas Playstation, PC või ming muu aparaat millele on mäng mis sisaldab seda rada. Samamoodi sai kunagi õpitud Jerezi rada pähe (samuti Brno) - sõitma see ei õpeta aga see õpetab selgeks sulle raja kurvid. Jerezis sai oma sisuliselt esimesel hooajal Hanno Veldile alla jäädud 1.1 sek parima ringiajaga ning Hanno ei olnud sel rajal esimest korda nagu mina . Jerezi nagu ka Brno puhul oli sellisest õppimisest kunagi palju kasu (kuigi nende radadega oli ka lihtne kuna need nii lühikesed). Moraal on see, et väike eeltöö on kohustuslik aga see pole mitte raketiteadus.
parimatega,
Allan Meriküla #777
NB! Elu ja elamine on üks ütlemata ohtlik tegevus - lõpeb surmaga. Vähesed julgevad seda tegevust ette võtta
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.