Suvel mootorrattaga Nürburgringile → Re: Nürburgring

Kasutaja avatar

Teema algataja
allan777
Postitusi: 356
Liitunud: 06 Aug 2007, 14:43
Tsikkel: BMW S1000 RR
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 2 korda

Re: Nürburgring

Lugemata postitus Postitas allan777 »

Kohad täis, plaanid tehtud :).

Ja pessimistidele siin ... siis ma tõesti ei mõista kuidas rooli paiknemine kas vasakul või paremal mõjutab rajatrajektoore. Aga eks spetsialistid teavad paremini :).

Muide igal rajal jagatakse sõitjaid ka gruppidesse vastavalt kiirustele ja kogemusele. Roheliste gruppides juhtub jah enamasti põnevaid asju, sellega tuleb arvestada :).

Ja usutavasti nende 10 aasta jooksul ringrajal, kus on saadud kogemusi nii Bikernieki (ka Leedu Kacergine võib vist siia liigitada) tänavarajalt (ka kukutud) kui ka mitmelt tavaringrajalt Euroopas, on tekkinud ka mõistmine kuidas hinnata raja ohtlikkust ning kuidas sõita sellele vastavalt (mis ei tähenda, et peab kalendrit sõitma :) ).

Aga Nürburgring sai lihtsalt valitud seetõttu, et see on legendaarne ja klassikaline pikk ja voolav tänavarada ja on soov isiklikult kogeda seal sõitmist. Kindlasti ei minda sinna viimast võtma vaid pigem nautima kiirelt sõitu ühel legendaarsemal ringrajal Euroopas.

Loodan, et saan siia tulevikus postitada ühe vahva video. Seniks kõike head pessimistidele :).

Üks kommentaar veel - seoses tehnika mahakandmisega Nürburgringil. Nimelt on see suhteliselt populaarne koht kindlustuspetturite jaoks :). Miks? See on nüüd väike nuputamisülesanne (lol). Ilmselt on seda statistikat suhteliselt raske välja tuua, kui üldse, aga suure tõenäosusega on väga palju imelikke avariisid sel rajal tehtud ärilistel eesmärkidel :D.

http://nurburgring.org.uk/beginners.php

Raja pähe õppimiseks või siis tundmaõppimiseks aitab kas Playstation, PC või ming muu aparaat millele on mäng mis sisaldab seda rada. Samamoodi sai kunagi õpitud Jerezi rada pähe (samuti Brno) - sõitma see ei õpeta aga see õpetab selgeks sulle raja kurvid. Jerezis sai oma sisuliselt esimesel hooajal Hanno Veldile alla jäädud 1.1 sek parima ringiajaga ning Hanno ei olnud sel rajal esimest korda nagu mina :). Jerezi nagu ka Brno puhul oli sellisest õppimisest kunagi palju kasu (kuigi nende radadega oli ka lihtne kuna need nii lühikesed). Moraal on see, et väike eeltöö on kohustuslik aga see pole mitte raketiteadus.

parimatega,

Allan Meriküla #777

NB! Elu ja elamine on üks ütlemata ohtlik tegevus - lõpeb surmaga. Vähesed julgevad seda tegevust ette võtta ;)

BMW S1000RR by alphaRacing; 192 hp from rear wheel.

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Kiirendus ja rinka”