2018. Mida kõrgem palk, seda suurem trahv.

Kasutaja avatar

Madlobster
Toetajaliige
Postitusi: 3150
Liitunud: 30 Aug 2016, 12:52
Tsikkel: Honda VFR800, 2008
Tänanud: 492 korda
Tänatud: 600 korda

Re: 2018. Mida kõrgem palk, seda suurem trahv.

Lugemata postitus Postitas Madlobster »

simp kirjutas:
urmas66 kirjutas:

Ma ei saa aru,et miks on justkui normaalsed ja suures piirdes korralikud inimesed vastu sellele,kui hakatakse paadunud kaake peedistama?On teil kahju neist või?Igapäev on politsei uudistes kirjas,et võeti vahele mingi paarkümmend joogist juhti ja enamus neist ei ole rullnokad selle sõna otseses tähenduses,need üsna tavalised inimesed,kes õnneks ei jõudnud millegi hullemani.

Kuna me lihtsalt ei usu, et sissetulekupõhised trahvid 'laienema' ei hakkaks. Annad näpu, võtab käe. Lõpuks saad helkurita käimise eest 1k€ kuna teenid 4x Eesti keskmist.

Madlobster kirjutas:
kasper kirjutas:

See on üks väärt point. Minu pähe ei mahu see, miks on kiiruseületamine absoluutarvuna kirjas. Eriti hästi paistab see silma siis, kui 110 maha võetakse sügisel. Mäo neljarealine lõik muutub üleöö ülimalt ohtlikuks :).

Kui sinna tekib üle öö jää siis ta ongi üle öö ülimalt ohtlik, lisa tuisk ka veel ja ongi max kiirus 60 Täna veel ei ole nutiajastu liiklusmärkideni jõudnud. Seega suurt ja lolli halli massi tuleb ohjata plekist punase rõnga sees olevate numbritega, mille vahetus sagedust ei ole mõtet tõsta üle kahe korra aastas.

Muutub kohe sama ohtlikuks kui samade tingimustega kaherealine ilma eraldusribata tee? Mõlemal on nendes tingimustes 90km/h piirang.

Mis see eraldusriba siia puutub? Kui on nii libe, et võib näpuvahelt ära minna siis pole vahet, kas seal on riba vahel või pole seda mitte. Loomulikult võib nüüd kohe küsida, miks eraldusribata teel siis 110 ei lubata kui sama ohtlik on. Sellele on kaks vastust rekkad sõidavad max90 ja oma õigust 110nega sõita taga ajavad tegelased hakkavad oluliselt rohkem möödasõite tegema. Teine vastus on, et igat millimeetrit eraldi analüüsida ja reguleerida ei ole võimalik ehk kuskil peavad olema need piirid ja nõuded. Tee vastab teatud nõuetele, mis võimaldab sõita ohutult teatud kiirusega. Paljudel juhtudel ei ole 160 või 260 ka ohtlik (saksamaal ju sõidetakse) Ohtlikus ja ohutu ei sõltu kuupäevast vaid sinu sõidukogemusest/oskusest, ilmastiku oludest, tee oludest, tranduleti tehnilisest võimekusest, liiklustihedusest ning veel mitmest pisiasjast. Ei ole võimalik igale juhile armatuuri kuvada temale isiklik max kiirus.
Seda postitust pani tegema tõenäoliselt saadud trahv üleöö muutunud kiirusepiirangu tõtte, mis jäi märkamata? Jah siin ei tule vaielda mitte selle märgi vahetuse pärast vaid sellest inimlikust poolest, kas on mõistlik kuhugi x kohta y märk öösel sokutada ja hommikul seal raha korjama hakata vaatamata sellele, et seoses märgi vahetusega midagi muud pole muutunud. Kui aga oli tõesti libedaks läinud ja sa märgist kinni ei pidanud siis tulebki natuke riiki toetada ;)

Tsiteerides "klassikuid". "Mitte keegi ei saa mul keelata LS-i tõlgendada nii, nagu mina seda soovin."

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Vaba teema”