Räägiks mootorratta navidest

Kasutaja avatar

KIBU
Postitusi: 971
Liitunud: 04 Veebr 2004, 21:56
Tsikkel: Husqvarna 701, TE300i, FC 450
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 38 korda
Tänatud: 70 korda

Re: Räägiks mootorratta navidest

Lugemata postitus Postitas KIBU »

urmas66 kirjutas:

Kibu moto GPS-i ja tavakasutaja GPS-i vahe, Garmini puhul, piirdub ainult veekindla korpusega.Ämma magamis alus ei ole kohane võrdlus.Sel juhul on näpp ja m__n ka samad asjad.
Minul on GIVI gpsi kott pidanud mitu päeva vihma ja pole niiskus sisse saanud.Mul on klaasiga ratas ja sõidu ajal vesi otse peale ei tuiska.Võibolla on asi selles.Aga olen selle töödelnud ka Salamanderi core-tex jalatsitele mõeldud impregneeriga-aerosooliga.
Isiklikult kasutan kuivade ilmadega seda sama auto GPS-i lahtiselt, olles kohandanud autohoidja ja tsiklihoidja kokku.Mul on 4,3" aparaat,mille võtan rattast eemaldudes lihtsalt kaasa ja panen tasku.GIVI on kohvris ainult vihma puhuks.Moto GPS on minu arust ka liiga suur jurakas teksa taskus kandmiseks.Ja seda GIVI kotti olen reaalselt kasutanud ainult mõned korrad,sest vajadust pole olnud.
Kui nüüd võtta funktsionaalsus ehk kõige kõigem GPS navigaator, kõigi lisadega,siis sellist moto varianti pole Garmini puhul vist olemaski.
Minu eespool pakutud navigaator on igati korralik asi navigeerimiseks.Olen nõus, et see on odavama otsa toode,aga igati korralik ja navitgeerimiseks piisav.
Raneli küsimus oli ju kuidas oma vana asja uuendada ja ma pakkusin odavaima lahenduse selle vana asemele,sest väga ei õnnestu uuemate kaartide laadimine, väikese mälumahu tõttu.
Ma olen kindel ,et Ranel teab neist moto gps-dest samuti ja tal kindlasti omad põhjused,kas seda osta või mitte osta.
Ma ei soovitanud mingit no name toodet vaid maailma juhtiva tootja toodet,mis ei ole minu arust jama pähe määrimine.Aga igal ühel on oma arvamus ja kui võõras arvamus on vale arvamus,siis pole mõtet selle järgi juhenduda vaid tegutseda oma iseenese tarkusest.
Olen jätkuvalt seda meelt ,et parim asi ,ei ole alati kõige kallim asi.

Parimad asjad pidavat ju elus hoopis tasuta olema!? :) aga head asjad maksavad siiski raha.
ämmale magamiseks madrats ... selle loo juures on point selles, et vahest on just kasulik vilets asi osta. pidasin seda silmas et ei peagi alati kõige paremaid soovitama/soetama aga kui midagi soovitada siis selle õige nime all. st kui asi on kasutatav aga tema headus seisneb pigem odavas hinnas siis "korralik asi" on minuarvates eksitav väide. ...eks minu arvamus on ka sinu jaoks see võõras arvamus.
erinevates teemades sinu postitusi lugedes paistab silma sinu nö "pigem odava hinna" lembus. selles osas jah lähevad meie arvamused lahku. mina olen arvamusel, et kui jutt käib hobist, on odavate asjade haipimine vale . see aga ei tähenda, et mul sinu vastu midagi oleks. lihtsalt meie seisukohad on erinevad ja omi seisukohti kaitstes loomulikult tekib lahkheli.
olen internetis üle keskmise palju erinevaid arvustusi/arvamisi lugenud ja tihti on nö soovitused pigem "aga mina kasutan" lood. jah ka odav asi võib võrdluses kalliga võitjaks tulla aga see võrdlus on adekvaatne vaid juhul kui ka kallist asja on reaalselt proovitud. mitte nii, et olude sunnil mina kasutan odavat asja, midagi kallimat, paremat ei ole kunagi proovinud ja ei ole ka uurinud eriti muid variante aga ikkagi väidan et odav on hea. see teeb netist adekvaatse info leidmise raskeks ja seepärast vähe sõdingi.
niipalju kui mina olen saanud võrrelda erinevaid tooteid, on siiski alati osutunud parem asi ka hinnalt kallimaks. see muidugi ei tähenda et kallis=hea alati.
antud juhul minu vastuväide ei ole selle kohta, et sinu soovitatud toode oleks jama pähemäärimine või et sellise asja soovitamine oleks vale vaid et sellist motovõtmes hädapärast kombot nimetatakse korralikuks asjaks. autonavina väga hea seade väga healt tootjalt, lihtsalt moto võtmes on ta mitte "korralik asi".
oleks ta siis tõeliselt odav lahendus nagu Raneli 20 eurine variant. 200 on juba päris raha ja selle juures antud kombo nii krdi masendavalt keskpärane. aga noh, see selleks.
üks sisuline erinevus auto vs moto navi kohapealt mis kohe pähe tuleb on näiteks "kurvilised teed" valikuvõimalus. otsib just neid nö mototeid. ka telefoni juhtimise võimalus navi ekraanilt, võimalus ühendada sinihambaga telefon navi ja kiivriside üheks terviksüsteemiks, mediaplayer koos erinevate sisendvõimalustega.
suuruse kohapealt... motonavi ei ole niisama ilmaasjata suur. ilmselgelt ehitas garmin ka selle võimalikult kompaktse. aga suurusest pole teisest küljest niipalju lugu kuna enamasti ei ole vaja motonavi rattast eemaldudes kaasa võtta. selle saab tsikli külge (spets aluse puhul) lukustada. üks väga oluline lisa millest palju ei räägita.



5248653

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Sõidu- ja lisavarustus”