Z750 Kawa summuti.
Moderaator: Moded
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Z750 Kawa summuti.
Tere,
Mul hooaja lõpus juhtus imelik lugu Tartu mnt. sõites.
Summuti heli läks ühelhetkel jube lärmakaks.
Ühesõnaga miskit lendas sealt välja. Tõesti ma ei jaga summuti ehitusest miskit kuid summuti otsas olev kopsik on alles, kuid sealt sees lendas
mingi osa välja. Ei saa aru isegi kuidas selline asi juhtuda sai ja ei tea kas kellegil teisel sellist asja kunagi isegi juhtunud on ei tea.
Tean vaid, et uuemat tüüpi ratastel on Db- killerid mida saab vajadusel siis lihtsalt eemaldada.
Kuid minul vanemat tüüpi suumuti seega ei oska asjale läheneda ega kuskile pöörduda, kes selle summuti oskab ette võtta ning miskit välja leiutada.
Põhjus, miks nüüd nii hirmus suur mure tekkis on tulevane Tehnoülevaatus.
Ei tahaks selle pärast uut summutajat väga osta kuna üsna kulukas ning hooaega ka vahele ei tahaks jätta.
Ehk on kellegil Ettepanekuid, lahendusi, võimalusi, teadlik?
Parimat,
-
- Mode
- Postitusi: 902
- Liitunud: 23 Veebr 2004, 12:28
- Tsikkel: GSX1300RZ K750 CRF1000l
- Asukoht: Rootsi
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 34 korda
Re: Z750 Kawa summuti.
Enamasti käivad summutid suhteliselt lihtsalt lahti, nii või naa on hea aegajalt vill ära vahetada, ühtlasi näed ära, et mis seal lahti logises.
Sent from my SM-G935F using Tapatalk
Re: Z750 Kawa summuti.
Lahti käib ta otsast kolme neediga. Aga selle kopsiku sees oli mingi ümmargune toru vms osa küljes. Mis lendas nagu minema. Minu meelest oli nii..
Mõtlengi, kas selliseid asju saab ka kuskil lasta remontida kui puuduv osa lännu või tuleb hakata otsima uut summutit
-
- Mode
- Postitusi: 902
- Liitunud: 23 Veebr 2004, 12:28
- Tsikkel: GSX1300RZ K750 CRF1000l
- Asukoht: Rootsi
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 34 korda
Re: Z750 Kawa summuti.
Kas sul on originaal summuti? Tavaliselt oem kraam on suht hea hinnaga saadaval.
Sent from my SM-G935F using Tapatalk
Re: Z750 Kawa summuti.
Tootjaks on Termignoni.
Seda kardan, et seda originaal jubinat sinna raske leida
tundub selline vanemat tüüpi summutaja.
-
- Postitusi: 2192
- Liitunud: 05 Mai 2006, 22:47
- Tsikkel: Ducati SFV4S
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 11 korda
Re: Z750 Kawa summuti.
Ega pilti on ju raske teha lihtsam on hoopis ebamääraselt seletada, et midagi juhtus
-
- Postitusi: 4071
- Liitunud: 06 Apr 2005, 12:08
- Tsikkel: BMW
- Asukoht: Saaremaa/Tallinn
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 23 korda
Re: Z750 Kawa summuti.
Ju see DB killer sealt jeehat tõmbaski.
http://www.ebay.ie/sch/i.html?_pgn=1&is ... b%20killer
-
- Postitusi: 40
- Liitunud: 04 Dets 2015, 12:35
- Tsikkel: Kawasaki Z750
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 1 kord
Re: Z750 Kawa summuti.
Uut sumpsi küll valima seepärast ei pea minema, ilmselt jah, dbkiller pani hoopis plehku. Möödunud hooajal lammutasin oma masina sumpsi laiali, mis ennegi oli ilma dbkillerita, tegin 12cm lühemaks ja häälgi läks kurjemaks. Ülevaatusel ei kobisenud keegi, kuigi seda kartsin, aga pigem seepärast, et kärpimise käigus viskasin minema ka kõik tehase embleemid ja kaasa arvatud e-tähised.
-
- Postitusi: 924
- Liitunud: 27 Juun 2005, 18:20
- Tsikkel: Tiger885, külkaIŽ
- Asukoht: Kohatu
- Tänanud: 16 korda
- Tänatud: 30 korda
- Kontakt:
Re: Z750 Kawa summuti.
Viimati ÜV-l öeldi, et db mõõtmine sõltub aastaarvust ja sellest, kas oem või aftermarket sumps. Minu '00 ratast ei mõõdetud ja minu ees '05 ratast mõõdeti. Oleks ka mul Akra vms olnud, oleks ka mul sumpsilt db tähist otsima hakatud.
-
- Mode
- Postitusi: 902
- Liitunud: 23 Veebr 2004, 12:28
- Tsikkel: GSX1300RZ K750 CRF1000l
- Asukoht: Rootsi
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 34 korda
Re: Z750 Kawa summuti.
Db mõõtmine peaks käima vastavalt kleepsule/sildile mis näitab, et milliste pöörete juures mitu db lärmi võib olla. See mis pütt sul seal taga on, ei huvita vist veel kedagi.
Sent from my SM-G935F using Tapatalk
-
- Postitusi: 228
- Liitunud: 20 Nov 2016, 19:11
- Tsikkel: Suzuki VZ 800, DL1000, DL650
- Asukoht: Saaremaa
- Tänanud: 22 korda
- Tänatud: 16 korda
- Kontakt:
Re: Z750 Kawa summuti.
.... ei muidu on hea mörisevate torudega lasta, pole karta, et mõne soku alla ajad, aga pikka otsa lasta ajab ikka kõrvad sitavett jooksma. ehk kuidas ise ehitada db-killer?
-
- Postitusi: 1768
- Liitunud: 17 Mai 2004, 00:01
- Tsikkel: GL 1800
- Asukoht: Saue
- Tänanud: 62 korda
- Tänatud: 37 korda
Re: Z750 Kawa summuti.
Veidi närtsinud teema, aga päris huvitav oleks teada-näha, mis massinaga ja millistes tingimustes-oludes mõõtmine toimus!? Kas asjapulk tossutas mingit nuti telefoni? Oli tal mingi eriti spesial mõõtja mingis spets ruumis? Männiku teel ootas, kui sõitis KIA või NISSAN sinise märgiga mööda? Mis tingimused peavad olema lärmi mõõtmiseks ja millega- millise aparaadiga ja millal-kelle poolt taadeldud aparaat? Kas tõesti on meil juba nii head mõõtmis aparaadid, mis vastavad nõuetele? Eelmisel kevadel mul hakkas ka ametnik krigisema, et kuulsin, kui sõitsid hoovi. Tundus liiga vali hääl olema! Ma ei osanud muud öelda, et mulle tundub väga normaalne, et mind sõitmas nähakse-kuuldakse! Vaata torusi! Need on originaalid ja margi põhised! Mis helid sealt kostuvad, on juba inseneride rida!
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.