KTM 990 ADV ettevalmistamine pikemaks sõiduks
-
- Postitusi: 1467
- Liitunud: 10 Juun 2010, 23:33
- Asukoht: Kesk-Eesti
- Tänanud: 82 korda
- Tänatud: 218 korda
Re: KTM 990 ADV ettevalmistamine pikemaks sõiduks
urmas66 kirjutas:retro kirjutas:Dexter kirjutas:Lähtudes autodest, siis "võru" ja anduri vahel peab olema õhuvahe. Vahe suurus oleneb mis tüüpi andur on. Kas induktsioon, halli tüüpi või induktsioon-halli tüüpi. Esimesel võib olla suurem vahe kuid teistel peab olema väiksem, vastu ei tohi kunagi käia, muidu "sööb" anduri ära ja tuli jääbki põlema.
Manualis võiks (peaks) "sensor gap" kirjas olema. Nt.Bemmil oli (vist) 1,5mm.
Pole väga kindel, kas "õhus" ratast keerutades saab vajaliku hoo, et ABS tuluke kustuks (ilmselt see eri tootjatel erinev).Et tuli kustuks,peaks ikka mõlemad rattad sama kiirusega ringi käima.Ühe ratta keerutamisest ei ole abi,lihtsam natuke sõita.
Kui on korras(eelmise sõidu järel korras ABS-ga seisma jäädud) ABS,siis üldjuhul kustub tuli peale käivitamist ikka ise.Kui on olnud viga ja sellest tuli põleb,siis olenevalt isendist peab natuke liikuma või ka mingi kiiruse, a´20km/h näiteks, saavutama.
Minu mäletamistmööda Hondal küll kustuvad tuled reeglina siis kui sõitma oled hakanud ja mingi kiiruse saavutanud...äkki 5km/h või oli róhkem
Cardo PACKTALK Edge jms. sideseadmed, lisad ja varuosad: https://www.aaver.ee/product/cardo-packtalk-edge-duo/
Cardo ametlik edasimüüja Eestis
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.