Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Moderaator: Moded
-
Teema algataja - Postitusi: 1666
- Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
- Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 299 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
NASA saatis mulle pidurid ära Ülirahul nende tükkidega. Eelmised Brembo M4 mis on ka väga head pidurid näevad nagu mänguasjad välja nende kõrval
Everybody got a plan until they get punched in the face.
-
- Postitusi: 2192
- Liitunud: 05 Mai 2006, 22:47
- Tsikkel: Ducati SFV4S
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 11 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Ai kurja need on ikka jõhkardid tahaks juba pilti näha kui need küljes on
Nüüd saan aru miks Brembod vahetusse läksid
-
Teema algataja - Postitusi: 1666
- Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
- Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 299 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Ma homme topin nad külge eks siis näed Ulme kerged on küll oma suuruse kohta...Võiks piduri-siduri pumbad ka ära tulla, saaks hakata voolikuid mõõtma.
P.S Tagapidur on Brembo
Everybody got a plan until they get punched in the face.
-
- Soe ja sõbralik
- Postitusi: 8783
- Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
- Tsikkel: V-Strom 1050DE
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 130 korda
- Tänatud: 326 korda
- Kontakt:
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Mis sellest tagapidurist üldse hoida
Ma kasutan seda ainult siis, kui ma ei taha foori taga vaikselt seisma jäädes, et esiots natuke sukeldub.
- Kontakt: ES või piipz (ät) biker.ee / tel 58413942
- Toeta Biker.ee foorumit, KLÕPSA SIIA
-
Teema algataja - Postitusi: 1666
- Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
- Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 299 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Piipz kirjutas:Mis sellest tagapidurist üldse hoida
Ma kasutan seda ainult siis, kui ma ei taha foori taga vaikselt seisma jäädes, et esiots natuke sukeldub.
Tagapiduri abiga lendabki külg ees kurvi sisse, kãik alla ratas ringi ning samamoodi välja
Everybody got a plan until they get punched in the face.
-
- Postitusi: 2192
- Liitunud: 05 Mai 2006, 22:47
- Tsikkel: Ducati SFV4S
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 11 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
RasmusL kirjutas:P.S Tagapidur on Brembo
Saan aru miks see kiigetaga peidus on
-
Teema algataja - Postitusi: 1666
- Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
- Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 299 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Aga palun Puna
Everybody got a plan until they get punched in the face.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 3121
- Liitunud: 30 Aug 2016, 12:52
- Tsikkel: Honda VFR800, 2008
- Tänanud: 484 korda
- Tänatud: 579 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Rehv on ise värvitud või tehaseses?
-
Teema algataja - Postitusi: 1666
- Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
- Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 299 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Ise värvitud
Everybody got a plan until they get punched in the face.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 3121
- Liitunud: 30 Aug 2016, 12:52
- Tsikkel: Honda VFR800, 2008
- Tänanud: 484 korda
- Tänatud: 579 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Millega värvid? Kuidas kestab?
-
- Postitusi: 2192
- Liitunud: 05 Mai 2006, 22:47
- Tsikkel: Ducati SFV4S
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 11 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
RasmusL kirjutas:Aga palun Puna
Kunagi mõtlesin, et mis sinna tulevad kui brembod müüki läksid...
Rohkem põhjust pole vajagi pilt ütleb kõik
-
- Postitusi: 3138
- Liitunud: 21 Nov 2010, 22:55
- Tsikkel: 2x XL600V, DT125R, DRZ-E
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 63 korda
- Tänatud: 330 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Haige elukas, mu autol esimene support on ka pisem
Mootoritõstuki rent Tartus 15 EUR päev. 55684121. www.rsrehvid.ee Mobiilne rehvivahetus Lõuna- Eestis. 53 843 843 Mitas ja Bridgestone mootorratta rehvide müük
-
Teema algataja - Postitusi: 1666
- Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
- Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 299 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Madlobster kirjutas:Millega värvid? Kuidas kestab?
Tavaline tire marker pen, kestvusest ei tea, pole ju veel sõitma saanud. Eks suve jooksul tuleb ikka üle teha, samas see nii vãike mure.
Everybody got a plan until they get punched in the face.
-
- Postitusi: 636
- Liitunud: 17 Dets 2012, 20:55
- Tsikkel: Suzuki RF900r
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 15 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Sama asjaga värvitud ka rehvi mustri põhjasid ja kestab ka seal. Sõitma saab siis teeme pidurdustesti kõrvuti
-
Teema algataja - Postitusi: 1666
- Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
- Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 299 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Kokpit sai siis selline
Everybody got a plan until they get punched in the face.
-
Teema algataja - Postitusi: 1666
- Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
- Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 299 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Siduri töösilinder sai omale kinnituse. Läheb mustaks.
Everybody got a plan until they get punched in the face.
-
Teema algataja - Postitusi: 1666
- Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
- Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 299 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Esiporika tegemisega sai alustatud...
Everybody got a plan until they get punched in the face.
-
Teema algataja - Postitusi: 1666
- Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
- Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 299 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Täna sain kätte sellised ilusad tükid..nädalavahetusel saab hakata pidurivoolikuid mõõtma.
Everybody got a plan until they get punched in the face.
-
- Postitusi: 809
- Liitunud: 04 Mai 2008, 17:58
- Tsikkel: B-12T
- Asukoht: Kadrina / Tallinn Airport
- Tänanud: 123 korda
- Tänatud: 70 korda
- Kontakt:
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Oot... sellepärast on nüüd sidur ka hüdroga, et lenksupeal oleksid samasugused pumbad?
Voshod 3M + XT660R
-
Teema algataja - Postitusi: 1666
- Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
- Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 299 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
cossie kirjutas:Oot... sellepärast on nüüd sidur ka hüdroga, et lenksupeal oleksid samasugused pumbad?
No midagi niisugust jah, kuid tahtsin ka siduripoolt ûmber tuunida ja teha teistmoodi kui teistel Z1000ndetel on. Rahaliselt oleksin kokku hoidnud ca 500e, kui oleksin trossi jätnud ja ostnud ISR-i lingi mis on trossile mõeldud kuid fuck it. Kui juba teha siis teha
Everybody got a plan until they get punched in the face.
-
- Postitusi: 809
- Liitunud: 04 Mai 2008, 17:58
- Tsikkel: B-12T
- Asukoht: Kadrina / Tallinn Airport
- Tänanud: 123 korda
- Tänatud: 70 korda
- Kontakt:
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
nii ongi pilt sümmetrilisem
Voshod 3M + XT660R
-
- Postitusi: 2192
- Liitunud: 05 Mai 2006, 22:47
- Tsikkel: Ducati SFV4S
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 11 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Sain ka aru kuskohast su see ISR teema idee ja alguse sai
Väga asjalik välimus igatahes
-
Teema algataja - Postitusi: 1666
- Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
- Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 299 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Välimus on suur pluss jaa, ikkagi korralikust billetist välja freesitud nii pumbad kui suppordid. Õhutamine saab huvitav olema, pole niipalju õhutusnipleid esipiduritel näind-5tk
Everybody got a plan until they get punched in the face.
-
Teema algataja - Postitusi: 1666
- Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
- Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 299 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Sabaraam sai lõpuks keevitatud ja viimistletud. Keevitatud sai omamata vastavaid sertifikaate, seega loodan et jään ellu
Esiporikas hakkab samuti ilmet võtma. Vaja veits vaid aerodynaamikat lisada ja võib jälle minna Kickass tuningut kiusama oma värvitöödega.
Everybody got a plan until they get punched in the face.
-
- Postitusi: 177
- Liitunud: 04 Juul 2008, 17:40
- Tsikkel: kawasaki zx-6r
- Asukoht: saaremaa
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 11 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Näita nüüd seda saba ka lähemalt.
-
Teema algataja - Postitusi: 1666
- Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
- Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 299 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Everybody got a plan until they get punched in the face.
-
Teema algataja - Postitusi: 1666
- Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
- Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 299 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Cossie sa vist mainisid enda topicus, et Dunlop Hiflex ei tee enam pidurivoolikuid? Näe teeb küll, aind küsima pead "õieti"
Everybody got a plan until they get punched in the face.
-
- Postitusi: 455
- Liitunud: 11 Mai 2009, 21:42
- Tsikkel: American Ironhorse Slammer
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 54 korda
- Tänatud: 20 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Mis sellise vollakomplekti hind oli? Sai enda rattal lenksu tõstetud ja nüüd piduri/siduri voolikud lühikesed ja samasuguseid vaja. Kui mulle seal dunlopis vms ei tehta, siis kes neid Tartus veel valmistab?
Tänud
-
Teema algataja - Postitusi: 1666
- Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
- Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 299 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
143e on pildil olevate voolikute hind. Esipidurite voolikute kokkupressitav kolmik on suht kirves, mingi 45e vist, nii et saad ka odavamalt kui ilma kokkupressitava kolmikuta teed või siis kinnikeeratavaga. Sellel pildil on puudu veel tagapiduri volla,mis maksis 30e. Tartu dunlopis teevad ikka, ütle et Rass soovitas
Everybody got a plan until they get punched in the face.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.