Yamaha FZR 600R '95 projekt


Teema algataja
Lembit
Postitusi: 219
Liitunud: 15 Veebr 2017, 13:43
Tsikkel: Honda XR
Tänanud: 13 korda
Tänatud: 83 korda

Re: Yamaha FZR 600R '95 projekt

Lugemata postitus Postitas Lembit »

Alustame ise küsin, ise vastan sektsioonist.

  • Roostevabasid õhukese seinaga torusid saab firmast nimega Spurtfaas. Väga vanamoeline koht, aga hea teenindus. Tore, et eestis on säilinud piisaval määral piimatööstust, et erinevatel väikestel firmadel on võimalik 38x1.2 roostevaba 304 toru ja põlvesid sees hoida.
  • Originaalkontide pikkus on 165mm. Peab nats katsetama, missuguse pikkusega saba ca 20mm kerkiks.

Vahepeal siis õnnestus natuke kraami hankida ja edasi nokitseda.

Hangitud vidinad
Hangitud vidinad

Rehvid sain alla ja selle käigus ka tagarattalaagritele hoolduse tehtud. Tulemust niipalju, et ratta enda laagrid olid korras, aga hammaka sees olev laager koos juurdekuuluva simmeriga vajab järgmise lahtivõtmise juures vahetust. See on vett saanud ja kerge kõrinada. Pesin ta brake cleaneriga puhtaks esialgu ja määrisin uuesti ära.
Originaal laagri kood Yamaha kataloogi järgi on 93306-20640-00 Internetitarkuse järgi peaks saama vahetada KOYO laagriga 6206 2RS

Laager
Laager

Ülemisel traaversil mökerdasin ribidevahe mingi keemilise metalli tüüpi pastaga täis ja puurisin leknsukinnituse jaoks augud.

Traavers aukudega
Traavers aukudega

Lenks koos kinnitustega on Dominatori pealt pärit ja istus lõppkokkuvõttes päris normaalselt peale. Vaja on ainult lenksutorude otstes auk 16mm pealt 18mm peale puurida, et yamaha lenksuotsapunnide keermed sinna sisse keevitada. Vasaku lenksupoole juhtmed ja siduritross ulatus normaalselt. Paremal pool on vaja uued pidurivoolikud teha. Enne seda tahaks hankida sobiva piduripumba, kus reservuaar on kogu eluga ühest tükist. Selle eraldi totsikuga süsteemist tahaks lahti saada. Varuosakataloogi järgi on Yamaha V-Max'l täpselt samad pidurisadulad ja seega võiks selle pidur sobida. Ei suutnud paberite järgi tuvastada peasilindri läbimõõtu, kui selle teada saaks oleks vist vähe lihtsam otsida sobivat piduripumpa.

Lenks peal
Lenks peal

Sabaaluse plastiku leidmine on siiamaale nolliringi peale jäänud. E-Bay's loomulikult on, aga kas ei saadeta Eestisse või on saatmise hing kaks korda kallim, kui tükk ise. Soome romulas täpselt õiget tükki ei ole, proovin veel leida YZF 600 oma - sellel peaks raami raudosa suures osas sama olema ja seega võiks plastik sobida.

Aku osakonnas on hetkel LiPO'd olemas. Pärinevad mudelivaldkonnast ja peaks olema selliste parameetritega, et nendega on tsikli peal küllaltki keeruline pauku teha. Paugu tegemised käivad enamasti läbi elemendi ülelaadimise. Väga suurte LiPO kogemustega sõber, kelle käest need hankisin, ütles, et tema on kogu oma elu jooksul vist ainult ühe akupaki oma vea tõttu pekki keeranud ja seda peaks olema küllaltki keeruline mootorratta peal saavutada. Kui kõik elemendid on ilusti tasakaalus, on paugu tegemiseks vaja pinget 17.2 V See peaks olema keeruline. Kuna akud ise on 5200 mAh ja kannatavad ilusti 80C tühjendamist ja ka kuni 7C laadimist, siis ma praegu ei oska väga suure tõenäosusega näha, kuidas mul peaks olema võimalik üle 400A seda tühjendada või üle 35A laadida.

Summutiga on see seis, et ma ei suuda veel mootori simulatsiooniprogrammi käima ajada sellisele määrale, et see mulle mingeid mõistlikke tulemusi väljastaks. Tahaks kõigepealt torude pikkused vähemal sinna ballparki saada, et väändemomendi muutused, kui need peaks tekkima oleks vähemalt õigel pool (madalamal) praegusest. Tõenäoliselt mul mootori tehasepoolset maksimumvõimsust väga kusagil vaja ei lähe ja kui allotsas nats väänet juurde peaks tekkima, siis poleks see ju väga paha. Originaalis on ka leegitoru kõhu all ja sellest mõõdust vägapalju allapoole tulla ei tahaks. Katsuks jääda selle ruumi sisse, mida annab ette kõige madalamaks punktiks olev tagaamordi alumine kinnitus. Vajab veel täpsemat mõõtmist, aga pakuks, et ca 60 mm max karteripõhjast allapoole, koos kuumaekraaniga.
Ja näo võtab ilmselt mõlkis summuti mõnevõrra vähem mossi, kui keset metsa karterist väljanirisev õli. Kui õnnestub summutimajandusega integreerida mingi karterikaitsme funktsionaalsus oleks eriti tore.

Viimati muutis Lembit, 20 Mär 2017, 10:34, muudetud 1 kord kokku.


Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorrattad ja projektipäevikud”