KTM 990 ADV ettevalmistamine pikemaks sõiduks
-
Teema algataja - Postitusi: 612
- Liitunud: 11 Juul 2008, 21:05
- Tsikkel: KTM 990 Adventure
- Tänanud: 151 korda
- Tänatud: 73 korda
Re: KTM 990 ADV ettevalmistamine pikemaks sõiduks
Erik kirjutas:aga ükspäev siis ikka valgusta milline heebel see kõige parem heebel on. ma tahaks ka väga asjaliku heeblit osta.
Ma üldiselt olen arvanud et saan enamuse tavaliste ja vahel ka keerukamate tehniliste probleemide lahendamisega suht ok-lt hakkama. Väldin (auto/tsikli)elektrit, nõrkvoolu ja peenmehaanikat. Rehvivahetust- ja paikamist ma peaaegu ei liigitakski tehniliseks probleemiks, pigem on see matkarutiin. Aga ...rehvivahetus kodustes või reisitingimustes võib siiski ootamatult kujuneda tõsiseks teemaks. Ja jällegi peitub saatan detailides.
Rehvi peale aitamiseks paraku jah ei ole eriti head need abivahendid millega rehv maha võtta. Mitte et ei saaks aga on paremad riistad olemas. Aga kui sul on 150 asemel 140-ne rehv ja lisaks palju kitsam velg, siis mingil hetkel, kui hakkad heeblitega seal majandama, selgub et 150-se rehvi jaoks mõeldud siselohvi on kuidagi palju. Nii palju et kipub igale poole vahele jääma Nii ma siis mökerdasin. Eelmisel korral rikkusin siselohvi 4x ära ja arvasin et lõpuks sain hakkama. Paraku oli seal veel üks auk sees ja täna siis panin uue lohvi sisse. Uute heeblitega. Ja usu või ära usu, asi on heeblites! Rehvi peale aitamise jaoks mõeldud heeblite kuju on suures plaanis selline:
Võrdluseks ka rehvi demonteerimise tööriist:
Paigaldamise heeblil on lisaks nn "väikesele hambale" veel ka koonusjas ots ja lauge "selg". . See on oluline et rehv mööda heeblit velje poole libiseks ja et heeblit oleks rehvi ja velje vahelt lihtsam kätte saada. Säästab olulisel määral velge ja ropuvõitu sõnu.
Rehvivahetuse teemat kokku võttes tahaks öelda et esmapilgul väga lihtsana tunduv töö nõuab siiski põhjalikku lähenemist ja väike treening ei tee paha. Muide, ma ei ole veel rääkinud matkaolukorras rehvi velje pealt lahti pressimisest küljejala/keskhargiga. Kuigi idee on tõenäoliselt juba lugedes arusaadav, on reaalsuses asi hoopis keerulisem. Aga jätaks selle mõneks teiseks korraks
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.