Honda XRV 750 Africa Twin
Moderaator: Moded
-
kalle
- Postitusi: 720
- Liitunud: 21 Juun 2004, 22:53
- Tsikkel: Joone all on miskit
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 13 korda
- Kontakt:
Ei puutu jah ja ei tahaks väga pikalt seda teemat selle pealkirja all ajada, aga...
Parandage mind, kui eksin aga Guzzi mootorid peaks kõik suht sarnased olema? Niisiis on pea samad mootorid ka teistel 1100cc mudelitel?
Guzzil ongi juba pikemat aega vist aint kaks mootorit- 750 ja 1100cc, mida siis erinevate tüüpide vahele istutatakse. Vahed vist vaid sisselaskes ja nukkades, aga siduri ja kasti tüüp peaks kõigil sama olema. Niisiis neid mudeleid rohkemgi kui Quota.
Kk
-
tsiklonaut
- Postitusi: 249
- Liitunud: 05 Mai 2004, 09:08
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 5 korda

Guzzi uuemad sportrattad iseenesest on üliedevad retrod ja pilkupüüdvad minuarust. Paneb imestama miks nad läbimüügihätta on jäänud viimastel aastatel, kuulutasid pankrotigi ja vaat et uste sulgemise välja siin aasta tagasi umbes. Siiski tuli neile keegi "suur" appi minuteada.
tsiklonaudil pöial pihus
kalle kirjutas:Parandage mind, kui eksin aga Guzzi mootorid peaks kõik suht sarnased olema? Niisiis on pea samad mootorid ka teistel 1100cc mudelitel?
Guzzil ongi juba pikemat aega vist aint kaks mootorit- 750 ja 1100cc, mida siis erinevate tüüpide vahele istutatakse. Vahed vist vaid sisselaskes ja nukkades, aga siduri ja kasti tüüp peaks kõigil sama olema. Niisiis neid mudeleid rohkemgi kui Quota.
-
kõrtsmikumolu
- Postitusi: 928
- Liitunud: 12 Dets 2004, 19:32
- Tsikkel: HusaBerg
- Asukoht: pärnumaa
- Kontakt:
Julgen, oma kogemustest lähtuvalt, soovitada sellist asja küll mitte teha. Nimelt kunagi sai huvi pärast paar vana auto õlifiltrit puruks lõigatud. Ma arvan, et õli raha on küll suure tõenäosusega maha visatud kui filter vahetamata jätta. Või mis? Kunagi, koolis, soovitati isegi igal õlivahetusel mootor läbi pesta spetsiaalse pesu õliga(mida ükski õpetaja oma silmaga näinud polnudõli iga 6K tagant ja filter 12K
-
Andres112
Äkki on liialt radikaalne lähenemine? ehk saab neid raamidevahelisi keevitusi vajaduse korral järele aidata?
terv, sokk
-
tsiklonaut
- Postitusi: 249
- Liitunud: 05 Mai 2004, 09:08
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 5 korda
Põhjus väga lihtne - ta ju sisuliselt ripub tagaamordi otsas. Kui sinna rattale kaks reisijat ja täislast varustust peale (kaks külgmist kohvrit, topbox ja mitu rulli asju nende peal) panna, tuleb tagavedru samuti vastavalt kalgiks keerata, ehk surve nende üle tagaratta ulatuvatele raamiosadele on räme suur tegelikult, õlg samuti suur. Sellised "paksud" enduurod sõidavad ju teadagi kus... - à la kuskil Kambodza dzungli saviteel kus on meetrisügavused augud juhusliku paigutusega, või Lähis-Ida treppis kruusateedel. Ainus asi mis puudu on, on suure amplituudiga vibratsioon või mõni suurem laks, ja ongi kriitilisest kinnituskohalt murdunud. Üldiselt jääb mõni teine ots seda toetama raami katkemise juhul, niiet et päris tagarattale tagumikkupidi ei kuku. Lihtsalt tagumik vajub mõne kraadivõrra alla ja jääb kõikuma reeglina, saad parimal juhul veel vaikselt kuni esimesi keevituskohani sõitagi. Keegi kolleeg tegi oma GSiga just nii Kesk-Aafrika tuuril - viskas eide tagant paagi peale istuma koos muu varustusega ja lonkisid kahel rattal lähima asulani ära küll. Tema raami murdumine oli tegelikult tingitud krässist läbi suure augu, ent case oli sisuliselt sama.
Eks "kolmanda maailma võsateede" pikamaareisitüübid läbi praktika parandavad ja täiustavad neid nõrki kohti - reeglina tehakse sinna mõni suurem topelttoru ühenduskohtadele ja saab asi suhteliselt stabiilselt vastupidav.
Ehk teisisõnu - annab kooselu tekidada küll nende nõrkade kohtadega väga eduliselt.
Üksinda lindpriina enduurotades ei ole mitte mingit hirmu selliste asjade ees muidugi ka stock-rattaga.
Tsiklonaut
-
kõrtsmikumolu
- Postitusi: 928
- Liitunud: 12 Dets 2004, 19:32
- Tsikkel: HusaBerg
- Asukoht: pärnumaa
- Kontakt:
-
tsiklonaut
- Postitusi: 249
- Liitunud: 05 Mai 2004, 09:08
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 5 korda
Netist teemakohastelt kodulehtedelt ja foorumitest on ilmselt erinevate raamide kohta mõningast tagasisidet saada.
Ühed parimad raamid ja ka alumiiniumkohvrid maailmas on eksootikareisiässa Bernard Tesch'i käsitsi tehtud variandid http://www.berndtesch.de/English/Racks.html - paksud, tugevad (rasked) ja robustsed, vististi ainsad milleüle omanikud ei ole virisenud mingist puudusest, niipalju kui minu sügavad otsingud sama probleemikohta tuvastasid. Touratechi'l on head kerged kohvrid (1,5mm Al) ja raamid (2mm jämedune toru) (mitte väga pommikindlad seega), hästi lihtsalt eemaldatavad kinnitused - ent seeeest suhteliselt nõrgad kinnitused. Kõik oleneb mida ja milleks tahad ühesõnaga.
Tasuks veel uurida: Happy Trails, Därr, Metal Mule, Vern, Hepco & Becker ja veel rida isekootud variante mis netis ringi liiguvad.
Plastidest on väidetavalt ühed parimad enduurole H&B Gobi kohvrid.
Paljud AT vuntsid eelistavad tavalisi Givi plastikkohvreid samuti nende hinna/kvaliteedi poolest.
Tsiklonaut
kõrtsmikumolu kirjutas:Et siis tasuks külgmiste kohvrite kinnitused muretseda(või ise teha) sellised mis kinnituvad esiotsa pidi mootori kinnituste külgeOmal kogemus puudub aga kohvri plaan on päevakorras.
-
tsiklonaut
- Postitusi: 249
- Liitunud: 05 Mai 2004, 09:08
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 5 korda
Kas on masin suur näiteks 180 cm kutile või on vaja ikke pikemat säärt et rattaga hakkama saada?
Lihtsalt kogemusi tahaks teada, sest eestis ikkagi eesti olud ning reisima tahaks minna lähiümbrusesse mitte kõrbesse.
samuti kui varuosa on vaja läinud siis kas on muresid olnud?
kui suur on kütuse kulu ning tankimis vahe, et palju normaalselt ilma tankimata läbida saab?
Erti aka Erz
-
hannes
Teema algataja - Postitusi: 682
- Liitunud: 11 Mär 2004, 08:28
- Tsikkel: Ducati Multistrada 1200S
- Asukoht: Niinsaare
- Tänatud: 1 kord
Maanteed mulle isiklikult üle 100 sõita ei meeldi, ehkki minekut on küll ja veel, piisavalt ka kahekesi.
Kütusekulu on ontliku sõidu puhul kusagile 5,5 kanti jäänud. Paagitäiega peaks siis 400 km vabalt täis sõita saama. Ise olen tanklasse juhtunud kusagil 390 kandis. Paaki pole päris tühjaks kordagi saanud. Kuni reservini on läbisõit nii 340 - 360 km kandis olnud. Välismaistest foorumitest on silma jäänud jutt, et kütusekulu tõuseb suurematel kiirustel drastiliselt, ulatudes koguni kuni 9,5 l-ni sajale. Pole ka ime, kuna 100km/h sõites on mootori pöörded 4500 kandis. Samas sealkandis on ka HJ ja NM kõige magusam osa.
1,8 m mehele peaks ratas üsna hästi sobima. Mina olen lühem ja saan ka hakkama. Samas Kõrtsmikumolu on minu meelest "natuke" rohkem, kui 1,80 ja sõidab ka. Tema arvamust peaks muidugi temalt endalt küsima.
Remonti ei ole vaja siiamaani teha olnud. Aga tsikkel on küllaltki levinud ja oli veel mõnda aega tagasi tootmises. Ei usu, et pulkade saamine meeletult keeruline on.
Sõnaga, mina olen oma rahapaigutusega üliväga rahul ja julgen teistelegi soojalt soovitada.
Ida-Virumaa – lähemal kui tundub, lahedam kui arvad!
Ducati Multistrada 1200S
Honda NC 750X DCT (müüdud, teenis mind truult täpselt 3 aastat ja 21000km)
Honda XRV 750 MooramaaPaar (müüdud, teenis mind truult 10 aastat ja 68000km)
Iga tsikli jaoks on oma tee!
Hinnad on neil, jahh, suhteliselt kõrged kui arvesse võtta läbisõite ja valmistusaastaid. Ise kipun oletama, et asi on osaliselt kinni sellest, et Honda seda mudelit enam ei tooda ja kasutajatel ei ole kuskile "edasi" minna: Varaderosid ja suuri GS-e peetakse liiga rasketeks ja sohvadeks, KTM-d on liiga hardcored ja Transalp jääb kahekesi ja pakkidega matkates pisut väikeseks. Selline on minu jaoks üldine mulje, mis võrku kammides on jäänud... Teine põhjus kõrgeks hinnaks aga kindlasti töökindlus ja lai kasutusala. Olen oma Twinile andnud pisut nuusutada nii kruusa- kui ka keskmisest viletsamat metsateed ja suurt muret ei paistnud olevat. Aga, nagu eelpool öeldud, olen alles väägagi roheline, mis puudutab asfaldilt mahapööramist. (Ratas on ka roheline
Pikkust on mul u. 183 cm ja mõlemad jalad (kannad) vägagi kindlalt maas. Varuosa peaks ikka saama, käisin eile Bikeworldis ja tellisin siduritrossi, pidi järgmiseks kolmapäevaks (ehk siis nädalaga) kohal olema. Euroopas (ja mis meie jaoks oluline - ka Soomes) levinud ratas, usun, et varuosa probleemi ei tohiks tulla. Kui rahakott puuga seljas, võid Touratech'ist tellitud toodetega ehitada Twinist tõsise kõrbemonstrumi. (Kui mälu ei peta, sai tsiklile külge ajada bensupaake kogumahuga 71 liitrit!
Kütusekulu ei oska hetkel väga adekvaatselt kommenteerida. Tagasiteel Saksast kolme kohvriga, kiirused kõikusid 90-st 140-ni (valdavalt siiski 110-ringis) ja enamalt jaolt sirge ja tuim maanteesõit - vist oli 6 liitrit ja peale selle. Eestis olen korra paagi täis pannud, järgmine tankimine seisab alles ees ja siis näeb mis ta "meie" bensiiniga teeb.
Aga jahh, tundub tore ratas olevat. Jätkuks vaid rohkem aega...
terv, sokk
p.s. Erz, sa Tallinna inimene? Pane huvi korral es.
-
kõrtsmikumolu
- Postitusi: 928
- Liitunud: 12 Dets 2004, 19:32
- Tsikkel: HusaBerg
- Asukoht: pärnumaa
- Kontakt:
Maantee sõidul on plussiks matkaklaas, mis tsipa kõrgem, kiiver seisab puhas ja soem on ka.
Mis hullamisse puutub, siis olen ta paar korda ära ka uputanud. Kaks võimalust, kas olen mina nõrk või ratas raske aga sopa seest annab teda ikka välja tirida.
Hinnast. Alternatiiv oleks minu jaoks matkaratas + enduurokas, mis tuleb igal juhul kallim
Kütusekulu on 5-7 liitrit olenevalt koormusest. Keskmine 5,5 üksi sõites.
Esinenud vead:
1. Siduritross, mille parandasin uue trossi asendamisega vanasse kõrisse.
2. Kinnijäänud tooretross ja -klapid. See neil tüüpviga.
3. Termostaat. Uskuge see mootor läheb soojaks, kui termostaat on korras.
Tüüpviga pidi olem ka elektriline bensiinipump, mille kontaktid pidid ära põlema. Viga pidi esinema 40-50k vahel. Soovitan pumpa tühjalt mitte käitada ja aegsasti paak reservile keerata. Ise pole seda viga veel täheldanud ja hoian 8mm torujuppi sadula all, millega saab paaki vabajooksu peale ühendada, kui see peaks juhtuma.
Edu teile, võiks kunagi mõne metsaotsa koos teha.
ON: Husqvarna TE 610IE
OLI: Honda XRV "Africa Twin", Husqvarna SM 570R
Samuti tänud kes kirjutanud oma kogemustest. Nüüd vaja veel silmad kõrvad lahti hoida ja maad kuulata. Võibolla juhtub isegi, et suure kiidusõnade peale jällegi üks AT eestise tuleb. Lootma ju peab:)
Kuigi ei ole neid üldsegi turul pakkuda
ei teagi on see hea või halb
loodame et kunagi saab ka ratast kruusal proovida ning ennast lenksu tagant leida.
Honda AT RD07
http://auto24.delfi.ee/kasutatud/auto.p ... 1124364133
ON: Husqvarna TE 610IE
OLI: Honda XRV "Africa Twin", Husqvarna SM 570R
Motosügis tulekul, võiks proovida teha koos üks ots sinna ja üks tagasi?Habanero kirjutas:võiks kunagi mõne metsaotsa koos teha.
terv, sokk
Kui ratta parklas seisma jätsin, oli kütusetase paagis selline, et varsti-varsti tulnuks kraan reservile keerata. Kuna ratas toetub parkides vasakul asuvale küljejalale ning bensiinikraan on paagi paremas servas, võib igaüks ette kujutada, kuidas paikneb sellisel juhul paagis oleva bensiini tasapind kütusekraani suhtes. Peale pooleteistnädalast sõidupausi mina selle peale ei tulnud.
Ühtlasi sain rikkamaks kogemuse võrra, et tegelikult saab pumba kätte ka küljeplasti eemaldamata ja paaki tõstmata. Ainult see kraani pöördlüliti pikendus tuleb ära võtta, siis saab juba ligi.
Olge teie targad!
terv, sokk
ps. to Habanero: Kui kiiresti- ja kui soojaks see mootor siis korraliku termostaadiga läheb? Mul liigub temp. näidiku seier napilt-napilt "norm" sektori algusesse. Seda vist liiga vähe?
-
kõrtsmikumolu
- Postitusi: 928
- Liitunud: 12 Dets 2004, 19:32
- Tsikkel: HusaBerg
- Asukoht: pärnumaa
- Kontakt:
See küll imelik. Kas sul on 04 või 07? Minu 07 (95 a.) seda küll sallib. Kui aga käik sisse lükata ja küljejalg väljas, siis jääb mootor vakka. See turvalukk peaks oma impulsi saama vist neutraaliandurist. Oletan seda seepärast, et mul too andur pisut kulunud/väsinud ja armatuuris neutraalituli alati ei sütti, hoolimata sellest, et tegelikult vabakäik sees on. Sellisel juhul ei lase minulgi starterit anda.kõrtsmikumolu kirjutas:Huvitav. Mul ei lase käimagi panna kui küljejalg all on.
terv, sokk
-
kõrtsmikumolu
- Postitusi: 928
- Liitunud: 12 Dets 2004, 19:32
- Tsikkel: HusaBerg
- Asukoht: pärnumaa
- Kontakt:
Tere, värkse AT omanikuna olen ka juba kokku puutunud bensiini pumba tõrgetega. Tegemist ka orginaalpumbaga, mis ühel hetkel lihtsalt lakkas töötamast. Kuna tegemist on väga lihtsa pumbaga, ei saa päris hästi aru mida sa seal sisse põletasid. Vaevalt, et solenoidi - enne oleks igal juhul pidanud kaitsmed läbi lööma. Tavaliseks mittetöötamise põhjuseks on pumba lüliti kontaktide ärapõlemine. Viimast põhjustab elektrisäde, mis tekib lüliti ümberlülitudes. Kui kontaktid põlevad piisavalt lühikeseks, tekib olukord, mil lüliti enam ei lülitu ümber ja kontaktid võivad kokku põleda. Normaalsel juhul peaks kaitsme ennem läbi lööma.sokk kirjutas:Kõrvetasin oma bentsupumba sisse! Panen selle siia kirja kahh, et äkki keegi teine jätab sarnase lolluse siis tegemata. Rattal on peal siis originaalpump, mille töökindluse kohta palju häid sõnu ei kuule ja mis ei salli "tühjalt löömist".
Üks bensupumba parandamise õpetusi on järgmisel URL-l:
[/img]http://www.xrv.org.uk/media/fuelpumpXRV750.pdf
Ise parandasin pumba, kasutades käepäraseid vahendeid. Kontaktid (vt ülaltoodud ULR-lt joonist lk.4.) puhastasin viiliga, mis leidsin küünelõikustangide küljest. Kuna kontaktid olid kulunud liiga lühikeseks, et toimuks ümberlülitus, leidsin ümberlülituseks õige kõrguse tõmmates näpitsatega pumba südamiku vinna ja teise käega lükkasin lüliti kangi(joonisel tähist. L) niikaua kui toimus ümberlülitus. Väänasin vedru (joon J) mööda risttelge teise kontakti suunas veidi kõveraks - viimast oli ka enne juba tehtud. Järgnevalt panin 4-5 kihti hõbeteipi J-kontaktist paremal asuva kummipuksi külge(hoidmaks kontakti J vajalikul kõrgusel). Viimast saab eemaldada, tõmmates teda enda poole soonest välja.
Kõik tagasi omale kohale installeerinud, proovisin näpitsatega pumba südamikku tõmmates, et kas ümberlülitus toimub. Veendunud, et kõik toimib panin pumba tagasi omale kohale ja arvan, et kestab veel tükk aega. Mainitud tegevus võtab aega ca 20 min.
Lingiga näidatud õpetuses näidatakse kuidas kaotada kontakte sööv elektrisäde pannes kontakti vahele relee.
Arvan, et orginaalpumpa on võimalik kasutada niikaua kui kummimembraan vastu peab - aegajalt pisivigu(lülitit) parandades.
Kui kontaktid on täiesti ära põlenud on mõistlik uued neetida. Endal plaanis lasta kontaktid treida tsirkoonium-pronksist, mida kasutatakse punktkeevituse elektroodide tegemisel - arvan, et kestab vähemalt 10x kauem kui praegune kontakt. Veel ühe võimalusena näen mikrolüliti paigaldamist ülemise kummipuksi asemele. Ei ole momendil täpsemalt uurinud nende vastupidavust ja mõõtmeid.
Seda, et pump ei salli tühjalöömist võib selgitada sellega, et tühikäigul tühjalt lüües toimub ca 5 lööki sekundis, bensiini pumbates aga ca 10 lööki minutis. Seega toimub kontaktide kulumine ca 30x kiiremini.
Paljud soovitavad kasutada el. pumba asemel Mikuni vaakumpumpa, aga olen foorumitest lugenud, et päris mitmetel on tekkinud tõrkeid kuumade ilmadega, mida ka Eestis aeg-ajalt võib kohata.
Mina ei pidanud peale pumba küll midagi ära võtma. Et rohkem ruumi tegutseda võtsin ainult voolikud küljest.sokk kirjutas:Ühtlasi sain rikkamaks kogemuse võrra, et tegelikult saab pumba kätte ka küljeplasti eemaldamata ja paaki tõstmata. Ainult see kraani pöördlüliti pikendus tuleb ära võtta, siis saab juba ligi.
->Sitas saia tehes
-
hannes
Teema algataja - Postitusi: 682
- Liitunud: 11 Mär 2004, 08:28
- Tsikkel: Ducati Multistrada 1200S
- Asukoht: Niinsaare
- Tänatud: 1 kord
terv!
Ida-Virumaa – lähemal kui tundub, lahedam kui arvad!
Ducati Multistrada 1200S
Honda NC 750X DCT (müüdud, teenis mind truult täpselt 3 aastat ja 21000km)
Honda XRV 750 MooramaaPaar (müüdud, teenis mind truult 10 aastat ja 68000km)
Iga tsikli jaoks on oma tee!
-
kalle
- Postitusi: 720
- Liitunud: 21 Juun 2004, 22:53
- Tsikkel: Joone all on miskit
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 13 korda
- Kontakt:
Torgin seda teemat pooleldi OTga sorry. selle näidiku tõlgendamisega on ka vahest lood. Toon siin näiteks oma ST1100. Tänu kaetud mootorile saavutab see töösooja kiirelt, samas hoiab end norm piires lausa uskumatult hästi, mille üle tundsin suurt heameelt nt Hispaanias mitmeid päevi 45 plusskraadiga sõites, kus polnud mingeid probleeme.sokk kirjutas:Kui kiiresti- ja kui soojaks see mootor siis korraliku termostaadiga läheb? Mul liigub temp. näidiku seier napilt-napilt "norm" sektori algusesse. Seda vist liiga vähe?
Aga.. näidik näitab sel Hondal nt sedasi, et maanteel on see ka pidevalt pärs normi alguses (kuigi temp ilusti normis, mul ka lisatempmõõdik peal) aga kui veidigi linnas sõidad, siis tõuseb kiirelt normi sinna osasse, kus ventikas sekkub (linnas, eriti suvel on vent päris tihedalt töös, kuigi nagu juba mainitud on temp vägagi kontrolli all) samas kui veidigi hoogu saab, liigub näidik väga kiirelt taas algusepoole tagasi. Nt istud ummikus ja vent käib aegajalt ja näidik norm alas üle keskmise... siis saad liikuma ja piisab väga lühikesest ajat maanteekiirusel, kui näidik taas nor osa alguses. mulle tundub, et nii kiirelt kogu särk siiski temperatuuri ei vaheta:-)
Eks vist olene, kust näidik oma andmed võtab.. STl nt päris termostaadi korpuse kõrvalt.
Kk
-
NB
-
hannes
Teema algataja - Postitusi: 682
- Liitunud: 11 Mär 2004, 08:28
- Tsikkel: Ducati Multistrada 1200S
- Asukoht: Niinsaare
- Tänatud: 1 kord
Bensiinipumbaks on keegi eelmistest omanikest Pierburgi toodangu installeerinud. Ei tea, kas peale originaali minestamist või preventatiivse tegevusena.
www.africatwin.de lehe FAQ osas ja sama lehe foorumis otsides jäid silma lahendused, kus kasutatakse originaali remonti, Mikuni vaakumpumpa või Pierburgi elektrilist pumpa. Kes saksa keelest aru saab, võib siit juurde lugeda.
terv!
Ida-Virumaa – lähemal kui tundub, lahedam kui arvad!
Ducati Multistrada 1200S
Honda NC 750X DCT (müüdud, teenis mind truult täpselt 3 aastat ja 21000km)
Honda XRV 750 MooramaaPaar (müüdud, teenis mind truult 10 aastat ja 68000km)
Iga tsikli jaoks on oma tee!
Nojahh, dramatiseerisin pisut asja üle kui kirjutasin, et "sisse põletasin". Lihtsalt pump lakkas töötamast ühe mõtlematu teo pärast ja seepeale jäi sõit tegemata. Viga oli oletatavasti selles, et tühjalt lüües olid kontaktipinnad sedavõrd kuumenenud, et üks kontakt (ülalpool lingitud joonisel J) oli selle kummist tugipuksi külge kinni jäänud. Ja kõik! Õues on pime (tegevus toimus parklas), aega ei ole, et minna koju lambi järgi ja hakata pumpa maha võtma. Vea kõrvaldamine paar päeva hiljem oli kukepea: pump maha, kontaktid (samuti küüneviiligaGotham kirjutas:Kuna tegemist on väga lihtsa pumbaga, ei saa päris hästi aru mida sa seal sisse põletasid.
Tegelikult on mul garaazhis riiulil Pierburg'i pump. Mõtlesin, et tõstaks talvel selle rattale peale ja veaks originaali varuna kaasas kui mõni pikem sõit ette peaks juhtuma. Pierburgil on aga ühendusklemmid täiesti lagedalt väljas, nii et sinna tuleb mingi vett tõrjuv lutt peale nuputada. Siinkohal küll ptüi, ptüi, ptüi, aga muus osas aga ei tohiks pumpade vahetus isegi teel olles ja väheseid tööriistu kasutades keeruline olla. Voolikuid kah pisut ringi tõsta ja modifitseerida ning...
terv, sokk
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.