Kawasaki KZ550 '84 - mart63

Tegeled mootorrataste ehituse, remondi või lammutamiega koduses garaazis või köögis. Õhtul ja salaja või siis päris avalikult. Kirjuta sellest. Neile, kes teevad ja jagada soovivad või siis tahavad lihtsal eputada oma kaherattalise iludusega.

Moderaator: Moded

Kasutaja avatar

Teema algataja
mart63
Postitusi: 106
Liitunud: 04 Veebr 2008, 16:45
Tsikkel: KZ550 '84, MT-03 '12
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 34 korda
Tänatud: 16 korda

Re: Kawasaki KZ550 '84 - mart63

Lugemata postitus #121 Postitas mart63 » 29 Dets 2016, 01:10

Pühad läbi ja tagasi rakkes. Sai pinki piinatud ning ülemise prilli keskosa uuesti freesitud + lapatsi ning spidokronsteinid. Sai ka vastsoetatud klaaskuulipritsi proovitud, igati väärt 30 euri. Alumine külg jääb peitu, seega lihtsalt pritsitud, ülemisel küljel freesijälg muist tasa lihvitud + väiksem ebatasasus klaaskuuliga tasaseks. Peab kõik uued jubinad sedasi üle käima, väga ilus matt pind jääb, happekrundile kindlasti mokka mööda.
Ülemise prilli amordiklambrid tuleb kah ilmselt korra uuesti pinki visata, nüüd koostatuna mõjuvad servad siiski liiga kandiliselt, vaja ümaraks lasta.
Üldiselt hakkab ilmet võtma, tuli on veel nipukaga kohale riputatud vana, aga tuleb asemele selline, mis algselt enne avariid oli. Tuulelapats vajab kah facelifti, see jääb aga kõige lõppu, kui kõik esiotsas omal kohal ja õiget värvi, enne ei saa ilmest täpset aimu.
Kui tuli kohal siis tule+suunatulede kinnituskronsa alumise prilli külge, seni aga aega lenksuvõll lõpuks ära keevitada, praegu hoiab keermelati jupp kaht juppi koos.
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt



joel
Postitusi: 1287
Liitunud: 06 Apr 2005, 18:52
Asukoht: Tartu
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 30 korda

Re: Kawasaki KZ550 '84 - mart63

Lugemata postitus #122 Postitas joel » 29 Dets 2016, 10:49

Korralik projekt ja väga mõnus lugemine :bsmile: Miks sa ülemisi prille ühes tükis ei teinud?
Joel
Kasutaja avatar

Teema algataja
mart63
Postitusi: 106
Liitunud: 04 Veebr 2008, 16:45
Tsikkel: KZ550 '84, MT-03 '12
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 34 korda
Tänatud: 16 korda

Re: Kawasaki KZ550 '84 - mart63

Lugemata postitus #123 Postitas mart63 » 29 Dets 2016, 12:08

Tänud!
Ühes tükis tehes oleks tööaeg ning materjalikulu kordistunud, kuna summas detail kokku 60mm kõrge. Suure jäiga pingiga oleks see tund-paar, aga mul kulus kesktükike juba 7.5h.. Tükk nii kõrge, sest amordid täpselt paar cm liiga lühikesed ning tuli alla suunas offseti anda. Mulle see polditud lahenduse välimus täitsa meeldib. :)
Kasutaja avatar

Teema algataja
mart63
Postitusi: 106
Liitunud: 04 Veebr 2008, 16:45
Tsikkel: KZ550 '84, MT-03 '12
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 34 korda
Tänatud: 16 korda

Re: Kawasaki KZ550 '84 - mart63

Lugemata postitus #124 Postitas mart63 » 08 Jaan 2017, 23:33

Taas veidi nokitsetud.
Esmalt sai ülemise prilli amordiklambrid natuke kumeramaks lastud, pildil üle lihvimata veel ning lõplik roolivõll kahest kokku keevitatud.
Pilt
Pilt
Uus esituli polnud veel kohal, seega sai natuke tagavedrustusega tegeletud. Nimelt sai lisatud läbilöögipuks, et taga porikasse (poldipeadesse) ei ulataks napilt.. Kuna puksi ümber saamiseks tuli see lõhki lõigata, siis läks hülss ümber. Sai ilma vedruta peal istutud, kenasti pool cm jääb porikast puudu peal hüpates. Kui lahendus siiski ei päde, siis leidsin koha, kust mõõdu järgi jäigem vedru osta, väga laias pikkuste/jäikuste valikus.
Lisandub ka reguleeritav vedrustuse link, see vajab veel lõpliku lahenduse projekteerimist.
https://www.merlinmotorsport.co.uk/s/co ... er-springs
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Siis jõudis uus esituli ja sai taas natuke ümarlatti treipingis keerutatud ning 8mm vardad välja otsitud.
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Suunatulesid tahaks veidi vingeimaid.. Muus osas nüüd esiosa raud paigas, järgmiseks uuesti pukile ja esiots alt ning värvitööd.
Viimati muutis mart63, 15 Jaan 2017, 01:16, muudetud 1 kord kokku.
Kasutaja avatar

Teema algataja
mart63
Postitusi: 106
Liitunud: 04 Veebr 2008, 16:45
Tsikkel: KZ550 '84, MT-03 '12
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 34 korda
Tänatud: 16 korda

Re: Kawasaki KZ550 '84 - mart63

Lugemata postitus #125 Postitas mart63 » 12 Jaan 2017, 20:19

Leegikad täitsa kenad, läbisõitu tuli muidugi alla 1000km kah.. :oops:
Aga sai ca 3 kihti üksteisele otse selga, 15min vahekuivamistega, kuigi kästi iga kihi vahel kuumutada. Esmakäivitus tossas 10min ja läks pehmeks, peale jahtumist oli kivikõva ja enam ei aura ega pehmene - just nagu purgil lubati. :D
Kasutaja avatar

Teema algataja
mart63
Postitusi: 106
Liitunud: 04 Veebr 2008, 16:45
Tsikkel: KZ550 '84, MT-03 '12
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 34 korda
Tänatud: 16 korda

Re: Kawasaki KZ550 '84 - mart63

Lugemata postitus #126 Postitas mart63 » 16 Jaan 2017, 00:05

Sai siis esiots taas maha kistud ja tükid ära värvitud. Kokku pannes sai ka uued kaelalaagrid pandud koos värskete simmeritega.
Lisaks sai esiratta võllile kangest alust adapterpuksid treitud, seni olid testiks plastikust. Spido lasin madalamale, et tule kohale jäävat tühimikku täita. Kuna spidokronsa oli mõeldud algselt prilli peale kinnituma, tuli kavaldada. Esipiduri pumbast jagajasse jooksva vooliku tahan uue hankida, paar cm pikema, saab amordi tagant vedada. Lisaks tuleb valmistada uued "aasad" kust supportitesse jooksvad voolikud läbi jookseks, praegu nipukaga porikaraami küljes.
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Kasutaja avatar

Andrea
Postitusi: 652
Liitunud: 29 Mär 2004, 07:54
Tsikkel: Aprilia Tuono V4R APRC
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 28 korda
Tänatud: 4 korda
Kontakt:

Re: Kawasaki KZ550 '84 - mart63

Lugemata postitus #127 Postitas Andrea » 16 Jaan 2017, 09:32

Kas värvimise teostasid ise? Kuidas protseduur välja nägi, kui saladus ei ole? :D
Suzuki SV650 S 2001 -> Yamaha YZF750R 1995 -> Aprilia RSV 1000 Tuono 2003 -> Ducati 999 Biposto 2005 -> Ducati 1098 Streetfighter S 2009 -> Ducati Diavel Carbon 2011 -> Aprilia Tuono V4R APRC 2012
Kasutaja avatar

Teema algataja
mart63
Postitusi: 106
Liitunud: 04 Veebr 2008, 16:45
Tsikkel: KZ550 '84, MT-03 '12
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 34 korda
Tänatud: 16 korda

Re: Kawasaki KZ550 '84 - mart63

Lugemata postitus #128 Postitas mart63 » 16 Jaan 2017, 10:03

Ise ikka. Esmalt lihvisin kõik suuremad töötlemisjäljed tasaseks, siis kõik üleni klaaskuuliga matiks. Pesin jupid lahustiga puhtaks, siis läks õhuke kiht happekrunti ja paar kihti täitekrunti selga. Järgmine päev lihvisin krundi tasandil veel mõningad läbikumavad töötlemisjäljed tasasemaks ning kõik pinnad karukeelega matiks. Peale poolmatt pinnavärv, kuhu lisasin törts elastikut, et ekspluateerimise või koostamise käigus värv liiga kergelt kildu ei viskaks, osade eelmisel talvel värvitud juppidega oli see probleemiks. Lootsin, et jääb veidi matim, aga mis teha, enam üle värvima ka ei hakka.. :wack:
Kasutaja avatar

Teema algataja
mart63
Postitusi: 106
Liitunud: 04 Veebr 2008, 16:45
Tsikkel: KZ550 '84, MT-03 '12
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 34 korda
Tänatud: 16 korda

Re: Kawasaki KZ550 '84 - mart63

Lugemata postitus #129 Postitas mart63 » 12 Mär 2017, 22:23

Kevad läheneb, veel mõned viimased asjad.
Sai vahepeal garaazi asukohta vahetatud, uues kohas sai kohe ära proovitud sirge 150m maaalune "testrada".. Uued amordid on mõnusalt amordi moodi ikka, aga kuradi kurat, putked lõid juba selle väikese proovimisega leemeseks.. Ega's midagi, uuesti esiots maha. Eelnevat ratastega käru ei saanud enam kasutada kuna see toimib vaid siis kui väljalaset all pole, toda ei viitsind aga uuesti maha kakkuda. Raami hakkides jätsin keskpuki kinnituskohad raamile alles ja sain neid nüüd mugavasti kasutada, koormarihmaga pidi vaid saba maas hoidma.. Kui juba laiali kiskuma hakkasin, panin amortidesse lisaks uutele tihenditele ka uued liugpuksid, sai tihe. Lisaks võtsin sadula uuesti käsile, nokkisin vana svammi ära ja vormin uue jäigast vahust. Vana oli 50:50 pehme+jäik, pehmest istusid koheselt läbi ning siis seda jäika ka palju enam polnud, sadula ääred soonisid inetult. Nahatada tahaks seekord professionaalidel lasta.
Ühtlasi on natuke ka arengut tagavedrustusega, sai siiski reguleeritav tagumine link tehtud. Pronkspuksid on vaid prooviks hetkel, kuulliigendid on teel.
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

- - - -
Postitusi: 210
Liitunud: 23 Mär 2005, 10:22
Asukoht: Tallinn-Kuusalu-Loksa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 10 korda
Kontakt:

Re: Kawasaki KZ550 '84 - mart63

Lugemata postitus #130 Postitas - - - - » 12 Mär 2017, 22:33

Kus seda toredat švammi sadulale pakutakse, kui küsida võib?
Kristo
Kasutaja avatar

Teema algataja
mart63
Postitusi: 106
Liitunud: 04 Veebr 2008, 16:45
Tsikkel: KZ550 '84, MT-03 '12
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 34 korda
Tänatud: 16 korda

Re: Kawasaki KZ550 '84 - mart63

Lugemata postitus #131 Postitas mart63 » 12 Mär 2017, 22:50

http://www.kickstartershop.de/en/sitzba ... hierschaum
Võtsin sealt, seal on seda sama erinevates paksustes ning ka paar muud tüüpi.

hgl
Postitusi: 19
Liitunud: 17 Juul 2014, 23:03
Tsikkel: Kawasaki GT750 '89

Re: Kawasaki KZ550 '84 - mart63

Lugemata postitus #132 Postitas hgl » 03 Apr 2017, 10:07

Tartus saab ka Sohvameistrist: https://goo.gl/maps/PypVsG5mHwJ2

Pole küll väga palju erinevaid paksusi, kuid midagi eelmine aasta oli saada küll.




Mine “Mootorrattad ja projektipäevikud”

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 5 külalist