Milline kiiver?
-
- Postitusi: 4072
- Liitunud: 06 Apr 2005, 12:08
- Tsikkel: BMW
- Asukoht: Saaremaa/Tallinn
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 23 korda
Re: Milline kiiver?
Sai ka see hooaeg uus kiiver soetatud, Shark Speed-R Series 2 Sauer ja nüüdseks mõned sajad km ka sõidetud. Võrrelda saan ainult oma vana, Airoh Force Thund kiivriga. Visuaalse poole pealt on Shark minu arust nägusam. Kuna Sharki puhul on tegemist kiivriga, mis loodud mõeldes naked rataste omanikele, siis suur lootus oli ka sellel, et oleks eelmisest kiivrist vaiksem. Ja vaiksem ta on. Küll mitte oluliselt, aga siiski. Legaalsetel kiirustel on täiesti talutav, Airoh mühises siis juba seest talumatult. Airoh kiivriga sõidu ajal end allapoole kummardades läks kohin vaiksemaks, Shark läheb siis hoopis lärmakamaks, just püstises asendis on Shark kõige vaiksem. Kui legaalsest veidi suuremaid kiirusi proovida, siis müra muidugi suureneb oluliselt, aga kui samas vasaku käe risti rinnale panen on kiivris praktiliselt vaikus
Praeguses jahedas kliimas õhuvahetuse koha pealt on Airoh selgelt parem, saab rahulikut läbi suu hingata ilma, et visiir ja sisemine päikesesirm(eriti just päikesesirm) uduseks läheks ja seda loomulikult kinniste ventilatsiooniavadega. Sharki puhul on ikka tegu, et uduta hakkama saada. Hingan vaikselt läbi nina, sest suu kaudu hingamisel on visiir pluss päikesesirm koosluses koheselt pilt pime:) Just päikesesirmi tõmbab uduseks, sest visiiril pinlock olemas.Veidi parem on seis sõites maanteekiirustel. Pluss 10 kraadist ülespoole on Shark juba päris okei kasutada ka linnakiiruste allalastud visiiridega. Eks Sharki õhuvahetuse puuduseks võib lugeda ka igavesti jurakat nn lõuakardinat, mis praktiliselt kaelani välja ulatub. Airoh -i oma suht väike. Kinnise visiiriga Shark- iga linnas sõites tekib lausa õhupuudus ja olen visiiri kergelt paokile lükanud. Lõuakardinat ei tahaks ära ka võtta, siis vist kipub külm jälle kiivrisse ronima, samuti müra. Aga peab ära testima. Isiklikult meeldib Airoh -i sisemise visiiri liigutamise nupp rohkem, aga paraku jääb see veidi ette Intercom seadmele. Visiiri eemaldamise lahenduse plusspunkt läheb Shark -ile.
Peas on Shark mugavam ja materjalid ning koostekvaliteet paistavad-tunduvad paremad. Pähe panna ja ära võtta on mugavam. Airoh -i häda oli peast ära võttes, kõrvad tahtsid vägisi kiivrisse jääda, seda õnneks peamiselt ilma kiivrisukata. Küll meeldis mulle jälle Airoh kiivri rihmakinnitus, sellise mäesuusasaapa kiirkinnituse stiilis:) Shark -i topelt D vajab nüüd harjumist, aga äkki on selline lahendus turvalisem? Intercomi paigaldamine läks Shark kiivrisse lihtsamalt, Airoh - i puhul pidi kuularite jaoks veidi õgvendustööd tegema. Airoh oli ostes veidi üle 100.- euro odavam.
Shark
Airoh
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.