Keevitamine ja elektroonika mootorratta küljes..

Kui mutrivõti peos püsib (või siis üldse ei püsi), kui vajad abi või nõu mootorratta remondil või soovid tehnika üle arutleda. Kui pluss ja miinus on lootusetult segi ja amprid ajavad volte taga.

Moderaator: Moded

Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
  1. Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
  2. Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta

NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.

Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Kasutaja avatar

Teema algataja
Ahfrsk
Postitusi: 218
Liitunud: 07 Jaan 2013, 10:19
Tsikkel: K8 gixxer
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 4 korda

Keevitamine ja elektroonika mootorratta küljes..

Lugemata postitus Postitas Ahfrsk »

Tervist.
Kuidas on lood erinevate detailide keevitamisega mootorratta küljes ?
Minul oleks vaja tsikli summutitoru külge paar "kõrva" keevitada (elektroodkeevitus), kuhu ma saan ühe nö iluliistu kinnitada.

Kas selleks tarbeks oleks mõistlik väljalase küljest ära võtta, või võib ka ratta küljes seda teha ?
Mõtlen siis hetkel siin ratta elektroonika peale, tänapäeva mootorrattad igast tundlikke asju täis ju.

Akuklemmid lahti ühendada lihtsalt ? Akuklemmid + tsikli aju lahti ühendada ?

2008a kawasaki siis, päris nõukaaegle mehaaniline liikur ei ole :)

Jalgratas Scott ->
96´ ZX7R ->
K8 GSXR 750
Kasutaja avatar

demineerija
Postitusi: 362
Liitunud: 15 Apr 2006, 20:30
Asukoht: Talsinki
Tänanud: 38 korda
Tänatud: 13 korda

Re: Keevitamine ja elektroonika ratta küljes..

Lugemata postitus Postitas demineerija »

Ahfrsk kirjutas:

Tervist.
Kuidas on lood erinevate detailide keevitamisega ratta küljes ?

Akuklemmid lahti ühendada lihtsalt ? Akuklemmid + aju lahti ühendada ?

Kui detaili küljest võtta ei viitsi siis kõik ajud + aku lahti.

Sitemal päeval piisab töötava auto mootori pealt täku võtmisest, et asjadest suitsu välja saada :bsmile:

Kasutaja avatar

Margusxx
Mode
Postitusi: 903
Liitunud: 23 Veebr 2004, 12:28
Tsikkel: GSX1300RZ K750 CRF1000l
Asukoht: Rootsi
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 34 korda

Re: Keevitamine ja elektroonika ratta küljes..

Lugemata postitus Postitas Margusxx »

Miks sa elektroodiga tahad summutit keevitada?

Kõige targem on detail siiski küljest võtta ja laual keevitada. Uitvoolud ja tugevad magnetväljad ei ole elektroonika parimad sõbrad

Hardcore,hardcore,hardcore,hardcore. Nothing less and nothing more...
Kasutaja avatar

Teema algataja
Ahfrsk
Postitusi: 218
Liitunud: 07 Jaan 2013, 10:19
Tsikkel: K8 gixxer
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 4 korda

Re: Keevitamine ja elektroonika ratta küljes..

Lugemata postitus Postitas Ahfrsk »

Margusxx kirjutas:

Miks sa elektroodiga tahad summutit keevitada?

Sest mul pole inverterkeevitust.. :)

Aga jah, eks ta mõistlik ole küljest ära võtta, väga suur töö õnneks ei ole. Jama on ainult see, et raske on täpset kalle/nurka paika saada sedasi.. A küll ma mõtlen midagi.
Tahtsin lihtsalt igaks juhuks üle küsida, pole kunagi kokku puutunud sellega.
Tänud.

Jalgratas Scott ->
96´ ZX7R ->
K8 GSXR 750
Kasutaja avatar

Margusxx
Mode
Postitusi: 903
Liitunud: 23 Veebr 2004, 12:28
Tsikkel: GSX1300RZ K750 CRF1000l
Asukoht: Rootsi
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 34 korda

Re: RE: Re: Keevitamine ja elektroonika ratta küljes..

Lugemata postitus Postitas Margusxx »

Ahfrsk kirjutas:
Margusxx kirjutas:

Miks sa elektroodiga tahad summutit keevitada?

Sest mul pole inverterkeevitust.. :)

Aga jah, eks ta mõistlik ole küljest ära võtta, väga suur töö õnneks ei ole. Jama on ainult see, et raske on täpset kalle/nurka paika saada sedasi.. A küll ma mõtlen midagi.
Tahtsin lihtsalt igaks juhuks üle küsida, pole kunagi kokku puutunud sellega.
Tänud.

Kui sa otsustad siiski selle seal küljes elektroodiga ära teha, siis aku juhe maha, mass kinnita keevisele nii lähedale kui võimalik ja mina ühendaks aju ka lahti selleks ajaks.

Sent from my SM-G935F using Tapatalk

Hardcore,hardcore,hardcore,hardcore. Nothing less and nothing more...

jaan mmc

Re: RE: Re: Keevitamine ja elektroonika ratta küljes..

Lugemata postitus Postitas jaan mmc »

Margusxx kirjutas:
Ahfrsk kirjutas:
Margusxx kirjutas:

Miks sa elektroodiga tahad summutit keevitada?

Sest mul pole inverterkeevitust.. :)

Aga jah, eks ta mõistlik ole küljest ära võtta, väga suur töö õnneks ei ole. Jama on ainult see, et raske on täpset kalle/nurka paika saada sedasi.. A küll ma mõtlen midagi.
Tahtsin lihtsalt igaks juhuks üle küsida, pole kunagi kokku puutunud sellega.
Tänud.

Kui sa otsustad siiski selle seal küljes elektroodiga ära teha, siis aku juhe maha, mass kinnita keevisele nii lähedale kui võimalik ja mina ühendaks aju ka lahti selleks ajaks.

Sent from my SM-G935F using Tapatalk

Lisaks võiks keevitatava detaili ka maandada, näiteks täkukaabliga.

Kasutaja avatar

franz125
Postitusi: 3232
Liitunud: 29 Mär 2008, 19:37
Tsikkel: Mitmed
Tänanud: 36 korda
Tänatud: 224 korda

Re: Keevitamine ja elektroonika mootorratta küljes..

Lugemata postitus Postitas franz125 »

Kui nüüd õiendada siis inverter keevitus võib olla nii elektrood,mig-mag kui tig ja ei tähenda keevituse tüüpi.

Kangutan kõveraid
VTR1000SP1
VTX1800R potsataja-nüüd kahe liitrine
GTS reinkarnatsioonil
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju


rutska
Postitusi: 223
Liitunud: 31 Jaan 2008, 17:15
Tsikkel: ON
Asukoht: lenksus

Re: Keevitamine ja elektroonika mootorratta küljes..

Lugemata postitus Postitas rutska »

Soovitatakse akuotsad maha võtta jah, aga ei tea kedagi kellel oleks kunagi midagi läbi kärssand, kui niisama keevitanud on.

Kasutaja avatar

isakene
Postitusi: 1281
Liitunud: 08 Veebr 2005, 12:08
Tsikkel: XTZ 750,KTM 250 EXC,Beta 430RR
Tänanud: 8 korda
Tänatud: 45 korda

Re: Keevitamine ja elektroonika mootorratta küljes..

Lugemata postitus Postitas isakene »

rutska kirjutas:

Soovitatakse akuotsad maha võtta jah, aga ei tea kedagi kellel oleks kunagi midagi läbi kärssand, kui niisama keevitanud on.

Mina tean vanemast ajast kaht-kolme akut, mis keevitamise tagajärjel otsad andsid. Ning üks mingi lollelektroonika vidin oli ka, mitte ei mäleta kas suuna- või kojameherelee. Keevitatavad objektid olid 2 vene veokat ja üks sigull, relee läks miskil vanemal maasturil.

Kusjuures, siiani pole keegi suutnud seda akulõhkumise nähtust arusaadaval kujul elektrotehniliste ja füüsikaliste terminitega lahti seletada... :roll:

Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”