Keevitamine ja elektroonika mootorratta küljes..
Moderaator: Moded
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
-
Teema algataja - Postitusi: 218
- Liitunud: 07 Jaan 2013, 10:19
- Tsikkel: K8 gixxer
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 4 korda
Keevitamine ja elektroonika mootorratta küljes..
Tervist.
Kuidas on lood erinevate detailide keevitamisega mootorratta küljes ?
Minul oleks vaja tsikli summutitoru külge paar "kõrva" keevitada (elektroodkeevitus), kuhu ma saan ühe nö iluliistu kinnitada.
Kas selleks tarbeks oleks mõistlik väljalase küljest ära võtta, või võib ka ratta küljes seda teha ?
Mõtlen siis hetkel siin ratta elektroonika peale, tänapäeva mootorrattad igast tundlikke asju täis ju.
Akuklemmid lahti ühendada lihtsalt ? Akuklemmid + tsikli aju lahti ühendada ?
2008a kawasaki siis, päris nõukaaegle mehaaniline liikur ei ole
96´ ZX7R ->
K8 GSXR 750
-
- Postitusi: 362
- Liitunud: 15 Apr 2006, 20:30
- Asukoht: Talsinki
- Tänanud: 38 korda
- Tänatud: 13 korda
Re: Keevitamine ja elektroonika ratta küljes..
Ahfrsk kirjutas:Tervist.
Kuidas on lood erinevate detailide keevitamisega ratta küljes ?Akuklemmid lahti ühendada lihtsalt ? Akuklemmid + aju lahti ühendada ?
Kui detaili küljest võtta ei viitsi siis kõik ajud + aku lahti.
Sitemal päeval piisab töötava auto mootori pealt täku võtmisest, et asjadest suitsu välja saada
-
- Mode
- Postitusi: 903
- Liitunud: 23 Veebr 2004, 12:28
- Tsikkel: GSX1300RZ K750 CRF1000l
- Asukoht: Rootsi
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 34 korda
Re: Keevitamine ja elektroonika ratta küljes..
Miks sa elektroodiga tahad summutit keevitada?
Kõige targem on detail siiski küljest võtta ja laual keevitada. Uitvoolud ja tugevad magnetväljad ei ole elektroonika parimad sõbrad
-
Teema algataja - Postitusi: 218
- Liitunud: 07 Jaan 2013, 10:19
- Tsikkel: K8 gixxer
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 4 korda
Re: Keevitamine ja elektroonika ratta küljes..
Margusxx kirjutas:Miks sa elektroodiga tahad summutit keevitada?
Sest mul pole inverterkeevitust..
Aga jah, eks ta mõistlik ole küljest ära võtta, väga suur töö õnneks ei ole. Jama on ainult see, et raske on täpset kalle/nurka paika saada sedasi.. A küll ma mõtlen midagi.
Tahtsin lihtsalt igaks juhuks üle küsida, pole kunagi kokku puutunud sellega.
Tänud.
96´ ZX7R ->
K8 GSXR 750
-
- Mode
- Postitusi: 903
- Liitunud: 23 Veebr 2004, 12:28
- Tsikkel: GSX1300RZ K750 CRF1000l
- Asukoht: Rootsi
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 34 korda
Re: RE: Re: Keevitamine ja elektroonika ratta küljes..
Ahfrsk kirjutas:Margusxx kirjutas:Miks sa elektroodiga tahad summutit keevitada?
Sest mul pole inverterkeevitust..
Aga jah, eks ta mõistlik ole küljest ära võtta, väga suur töö õnneks ei ole. Jama on ainult see, et raske on täpset kalle/nurka paika saada sedasi.. A küll ma mõtlen midagi.
Tahtsin lihtsalt igaks juhuks üle küsida, pole kunagi kokku puutunud sellega.
Tänud.
Kui sa otsustad siiski selle seal küljes elektroodiga ära teha, siis aku juhe maha, mass kinnita keevisele nii lähedale kui võimalik ja mina ühendaks aju ka lahti selleks ajaks.
Sent from my SM-G935F using Tapatalk
Re: RE: Re: Keevitamine ja elektroonika ratta küljes..
Margusxx kirjutas:Ahfrsk kirjutas:Margusxx kirjutas:Miks sa elektroodiga tahad summutit keevitada?
Sest mul pole inverterkeevitust..
Aga jah, eks ta mõistlik ole küljest ära võtta, väga suur töö õnneks ei ole. Jama on ainult see, et raske on täpset kalle/nurka paika saada sedasi.. A küll ma mõtlen midagi.
Tahtsin lihtsalt igaks juhuks üle küsida, pole kunagi kokku puutunud sellega.
Tänud.Kui sa otsustad siiski selle seal küljes elektroodiga ära teha, siis aku juhe maha, mass kinnita keevisele nii lähedale kui võimalik ja mina ühendaks aju ka lahti selleks ajaks.
Sent from my SM-G935F using Tapatalk
Lisaks võiks keevitatava detaili ka maandada, näiteks täkukaabliga.
-
- Postitusi: 3232
- Liitunud: 29 Mär 2008, 19:37
- Tsikkel: Mitmed
- Tänanud: 36 korda
- Tänatud: 224 korda
Re: Keevitamine ja elektroonika mootorratta küljes..
Kui nüüd õiendada siis inverter keevitus võib olla nii elektrood,mig-mag kui tig ja ei tähenda keevituse tüüpi.
Kangutan kõveraid
VTR1000SP1
VTX1800R potsataja-nüüd kahe liitrine
GTS reinkarnatsioonil
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju
Re: Keevitamine ja elektroonika mootorratta küljes..
Soovitatakse akuotsad maha võtta jah, aga ei tea kedagi kellel oleks kunagi midagi läbi kärssand, kui niisama keevitanud on.
-
- Postitusi: 1281
- Liitunud: 08 Veebr 2005, 12:08
- Tsikkel: XTZ 750,KTM 250 EXC,Beta 430RR
- Tänanud: 8 korda
- Tänatud: 45 korda
Re: Keevitamine ja elektroonika mootorratta küljes..
rutska kirjutas:Soovitatakse akuotsad maha võtta jah, aga ei tea kedagi kellel oleks kunagi midagi läbi kärssand, kui niisama keevitanud on.
Mina tean vanemast ajast kaht-kolme akut, mis keevitamise tagajärjel otsad andsid. Ning üks mingi lollelektroonika vidin oli ka, mitte ei mäleta kas suuna- või kojameherelee. Keevitatavad objektid olid 2 vene veokat ja üks sigull, relee läks miskil vanemal maasturil.
Kusjuures, siiani pole keegi suutnud seda akulõhkumise nähtust arusaadaval kujul elektrotehniliste ja füüsikaliste terminitega lahti seletada...

Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.