Priimused motomatkaks → Re: Priimuste teema

Kasutaja avatar

Maaks
Toetajaliige
Postitusi: 2713
Liitunud: 15 Mai 2008, 11:42
Tsikkel: Yamaha FZ8SA
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 197 korda
Tänatud: 426 korda

Re: Priimuste teema

Lugemata postitus Postitas Maaks »

lermo kirjutas:

Eee... see peaks ikka vastupidi olema - ...
PS: S.ta gaasiga tuleb lihtsalt kõrgemal toimetada, kus väline rõhk on madalam :wink:

Error :mrgreen:
Panin ju graafiku, kus näha, et puhas butaan "külmub"(keeldub aurustumast) 0°C juures samal ajal kui puhta propaani kõver jookseb välja -40°C-ni.
Aurustuspinna suurendamisest on kasu kindlasti, aga kui temperatuur seda ei toeta, siis üksi sellest abi ei ole.
Kõrgustesse ronimisega see teema, et temperatuur vist alaneb kiiremini kriitilise piirini kui rõhk jõuab langeda, ehk siis ikkagi vaja võtta ligi kõrgmäestiku segu.
Huvipärast vaatasin, et 3000m peal oleks 0,7atm ja 4000m peal juba 0,61atm, ehk siis 0,4 vähem kui on merepinnal. Gaasi kõverat vaadates tähendaks see 0,4atm 5K temperatuuri "tõusu". Pakun et temp vahe merepinnal vs +4000m on suurem kui 5K :lol:

Garaažis: Pannonia 250TLF, Yamaha FZ8-SA

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Motomatkamine”