Rääkige Suzuki SV 650 V2-st

Kasutaja avatar

Kalapea
Postitusi: 1059
Liitunud: 26 Veebr 2005, 13:00
Tsikkel: Mõni Ducati
Asukoht: Pärnu / 559I7I9O
Tänatud: 94 korda
Kontakt:

Re: Rääkige Suzuki SV 650 V2-st

Lugemata postitus Postitas Kalapea »

Teeks sellise kokkuvõtte,

1gen. SV650, ainult miinused, sest plusse ei ole

ülehinnatud - enamus rontide eest küstitakse 1500€+ (loe edasi...)

iganenud disain - ümarad gondlid ja raam, eriti koledad on kollased poolgondlis

karbussid - 20 aastat ei ole neile kindlasti hästi mõjunud, suure tõenäosusega nõelapesad kulunud ja ujukid lekivad. Tulemuseks suurem kütusekulu vähem jõudu ja plärtsuv mootor. Isegi kui sa praegu seda tähele ei pane, siis pikemas perspektiivis puutud sa kindlasti karpa probleemidega kokku.

2gen. SV650

Võrreldes 1gen. näeb hulka parem välja, see ei ole enam maitse asi vaid fakt. Tänu pritsungile on ökonoomsem ja mugavam sõita, väänet on rohkem ja puuduvad "tühjad kohad". Raam on suurem, või siis vähemalt tundub suurem kui peal istuda.

Miinustest on sitad esiamordid (millest algajad niikuinii aru ei saa) ja nagu ennem öeldi siis Inglismaalt toodud isendid mädanevad (leegitorud, pidurtoru klambrid, poldid/mutrid)

SV1000

väga alahinnatud - viisaka isendi leiab pea 2000€ (natuke rohkem kui 1gen. 650 ja odavam kui 2gen. 650 :wack: ) paljud mis müügis, seisavad juba pikalt, seega mine lehvita küsitavast hinnast 500€ väiksemat rahapakki ja suure tõenäosusega saad ratta endle. Plussid samad mis väiksemal vennal, kuid see ei ole veel kõik - lisaks saad parema vedrustuse (al. tagahark, 180 tagaratas, jämedamad esiamordid jne.). Tänu kahele sumpale saad respecti ja ilupunkte. Hunniku kilovatte ja väänet, mis kuluvad pikemas perspektiivis ära (a´la hooaja lõpus).
Miinustest võid kuulata sidurikorvi, mis hakkab kolisema ja kontrollida kukkumise jälgi (enamasti tekkinud hooaja lõpus)

Kui nende kolme vahel valida siis on vastus ilmselge, SV1000 pakub neist kõige rohkem, eriti arvestades hinna suhet.

PiltPilt

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratastest üldiselt”