Kus teil viimati vahetati täiendavaid juppe ilma kokkulepeta?
Re: Kus teil viimati vahetati täiendavaid juppe ilma kokkulepeta?
Ma olen enamvähem aegade algusest peale kõigil oma tsiviilautodel ja tsiklitel klotse koos ketastega vahetanud, ausalt öeldes tuleb uudisena, et keegi üldse seda kuidagi teistmoodi teeb. Need kõvad tänavasõiduklotsid ju kuluvad kettaga paarideks, umbes nagu kett ja hammakad - kui viskad ainult sirged klotsid alla, siis võtavad need alguses ainult vagude harjadest. Tõsi, tsikliga küll korra üritasin säästa, sest kettad on mingi 100€ tuuris tükk aga eksperimentide tulemus oli see, et pidi nii kettad kui veel ühed klotsid ostma .
Üldiselt kui tehase hooldusjuhendis on sees, et kettad tuleb vahetada, siis on mõistlik need ka vahetada. Mõttetu on maksta sõiduki eest näiteks tutika KTMi hinda ja siis see sente veeretades pulkhaaval Lifaniks ehitada, siis võiks ju kohe Lifani osta ja allesjääva rahaga midagi muud teha. Tehasehoolduste hind on see põhiline jututeema, kui valitud sõiduk on omaniku majanduslikku seisu arvestades liiga kallis - umbes stiilis et tahaks ikka kallisse restosse sirge seljaga esiuksest sisse marssida, aga siis poole sööma peal annaks kokale tellimuse et äkki saaks kahe kartuli asemel ühe ja veini veega pooleks, et kallis rsk. Uute sõidukite TCO on kuskil viie aasta peale üsna kerge vaevaga välja arvutatav, esindusel ei ole seal millegi kallimaks keeramiseks eriti mingit mänguruumi jäetud, kõik käib raamatu järgi. Kaasa arvatud see garantiiks/kulumiseks määramine, sest esindus peab iga garantiisse läinud jupi veidi aega hiljem tootjale "pähe määrima", seega käib otsustusprotsess tootja reeglite kohaselt.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.