Kawasaki VN 2053 / 2215
-
Teema algataja - Postitusi: 403
- Liitunud: 16 Aug 2015, 18:54
- Tsikkel: Honda X11; Vulcan 2200
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 10 korda
Re: Kawasaki VN 2053 / 2215
Black kirjutas:Kiiretes kurvides toimib ju vasturoolimine ja ei tohiks probleemi tekkida. Pigem siis aeglastes? Järeljooksuga miskit nihu? On esikahvlit kuidagi moditud?
Aega on läinud ja raha samuti. See probleem on endiselt päevakorras.Tagaamort oli madaldus kitist -50mm, enam selliseid ei toodeta nüüd on -30mm max madaldus. Originaal amordiga on sõita tunduvalt parem ainult kiirendades ei võta survet vastu vaid surub tagumise otsa alla. 1 ja 2 käik gaasi ei saa lõppu keerata, alles 3-ga ja ka siin tuleb ettevaatlik olla. 2214 kit on peal ja 107mm kolvid sees. Kiirendus on parem kui 100KW Honda X11-l igalt pöördelt alates tühikäigust on vedu olemas ja vahet pole kas oled üksi või kaksi seljas, on või ei ole kohvreid. Nüüd on tõeline "vulkaan" mis tõesti plahvatab igalt pöördelt olenemata käigust. Kiirusel 200 on veel kiirendust. Isegi tühikäiguga on vedu olemas. Dyno on 123HJ ja see on sumpsi taga kinni, siin on peidus saadaolevad 10NM ja 10-15HJ mis tuleb veel välja võluda! Lisaks uus ülekanne sest esimene ja 2-ne on liiga lühikesed.
Kas keegi oskab öelda Wilbers amortide kohta, mida tähendavad need blueline ja nightline? Ja kõrguse reguleerimine millise kuju ja välimusega see on, kas ikka mahub või tuleb "anum" kuhugi mahutada?
https://www.wilbers-shop.de/en/Motorcyc ... b1567c3c39
MotoSpeed-i andmetel pidi 3 sellist vulcan-i olema üldse maailmas, mujal ei tehta kui neil. Vanast vulcanist on jäänud hea ja pehme vedu kergel gaasil ja lisandunud on raevukas rebimine kui gaasi üle 1/3 keerad. Dynos pidi võimsus ja moment kõikuma kusagil 10%, oleneb rehvi rõhust, pingi seadest, rulliku materjalist. Õhurõhkude erinevus peale selle......motospedi "tutvustav õpetus". Teen enne sumpsi vahetust siin ka paar run-i, et näha seda erinevust. Rootslase väide, et nende pink on see "õige" tahab kontrollimist. Suuri HD-sid 145-155 kuuptolli pole õnnestunud proovida aga pakub huvi mis on nende erinevus vulcanist. Räägitakse, et tavakasutuses liiga äkiline ja järsk?
Tahaks foorumis vestelda mõne VN2000-e kasutajaga ja küsida vasturoolimist nende ratastel.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.