Kawasaki VN 2053 / 2215

Kasutaja avatar

Teema algataja
TiitX11
Postitusi: 403
Liitunud: 16 Aug 2015, 18:54
Tsikkel: Honda X11; Vulcan 2200
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 10 korda

Re: Kawasaki VN 2053 / 2215

Lugemata postitus Postitas TiitX11 »

Põhja Siil kirjutas:
TiitX11 kirjutas:

Käisin täna Janeki juures dynos. Näitas 118,05HJ ja 191,07NM, väikesed vahed vea piirides. Kust aga rootslased 135HJ ja 210NM välja võlusid vajab eraldi uurimist ja sellega tegelen.
http://carpenterracing.com/sbp_TRIII.htm

Käisin ka just täna, tõenäolislet kohe peale sind, Janeki juures seadistamas. Samuti tekkis küsimus, et kuidagi nats suuremad numbrid tulevad, kui netist vaadata teiste mõõtmisi.
Oletan et põhjus võib olla selles, et Janek annab puhtad (ratta pealt) numbrid, ja teistel arvutatakse transmissiooni kadu (umbes 10-15%) sisse. 118 ja 135 ongi umbes 12.5%. Teiseks, mõõtmised võivad olla erinevates standartides (sai sellest täna teada). Janek mõõtmisel kasutab SAE korrektsiooni (siin on sellest keeruliselt?? kirjutatud https://wahiduddin.net/calc/cf.htm). Point selles et sama mõõtmise tulemusi võib näidata erinevait numbreid. Lisaks Janek vist kasutab 4% pidurit mõõtmisel/seadistamise, et imiteerida koormust... Tõenäoliselt kuidagi see mõõtmist mõjutab.

Aga, ma kindlasti pole ala ekspert :)

See on omaette teadus, Riias ja soomes on selle ala tipud. Riias olen korra häälestanud Bikerniki ringraja lähedal ja läks terve päev ja täispaak kütet....ja tuli veel valada. Tulemused olid super sest peale power komanderi tuli süütemoodul paika saada. Iga silinder häälestati eraldi V2-l (tuli teha tuletorudesse korkidega suletavad avad).Yamaha warrior muutus enam-vähem dragsteriks ja sellega sai 30tuhat sõidetud. Kui ei taha 100% tulemust pole sellel mõtet, sest see 2-5hj ei tasu vaeva ja raha ära, küll aga siis kui see on hobiks ja soovid tsiklist viimast võtta ja isegi sellele veel nati nii paari p**s* karva jagu lisa saada :D



Tsikkel pole kunagi liiga võimas...........kui aga on, oled ise liiga vanaks jäänud

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorrattad ja projektipäevikud”