Kawasaki VN 2053 / 2215

Kasutaja avatar

Põhja Siil
Postitusi: 208
Liitunud: 21 Sept 2007, 22:43
Tsikkel: Tiger 900 RP; GSX1400
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 39 korda
Tänatud: 16 korda

Re: Kawasaki VN 2053 / 2215

Lugemata postitus Postitas Põhja Siil »

TiitX11 kirjutas:
Põhja Siil kirjutas:

@TiitX11
Nägin sinu ratta viimase mõõtmise graafikut. Nii sirget segu graafikut pole ma elus näinud. Kas sellise seadistusega sõita on nüüd palju parem kui enne?

Täiesti erinev eelnevaga võrreldes, peamine on ühtlus ja sujuv kiirendus. Nagu eelmine väitis, et ka 2-ga saab paigast seda pole vaja.....sest 1-ne on ju olemas! Sõidumugavus on tunduvalt tõusnud ja möödasõidul pole vaja käiku alla vahetada piisab ka 5-dast. Kiirendus on taga amordi taga, vajub läbi, isegi 3-ndaga, 1 ja 2 saab anda 30% gaasi muidu originaal amort ei pea, kui tagumine ots all siis esimene tahab "lendu minna" ja raske tsikliga liiga ohtlik. Originaalseades mootoriga need "vigurid" puudusid, 1-ga võttis ratta ringi ja teisega läks aga 3-daga juba "karjus" ja minek polnud see mis vaja. Nagu ütlesin on 200-lt täiesti arvestatv kiirendus, piiraja on hekel 225-l, pole aga teid kus ülemist otsa katsetada. Olen proovinud rocket 3-e, sellest on kiirendus parem, kuidagi ühtlasem ja jõulisem, Rocket 3 oli tehaseseades. Rootsis väideti, et 0-100km/h peaks tulema 3,1-3,3 mis muidugi oleneb sõitjast. Cruiser jääb ikkagi cruiseriks ja kiirendusvõistlustele pole sellega asja. :D

Nu SMASHile võiks ju ikka minna :D . Sellise rattaga saab kohe OUTLAW klassi, kus teistel turbodega ja pikka kiigega liitrised baigid on...



Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorrattad ja projektipäevikud”