Suzuki VS, VX, VZ 800 väntvõll ja kepsud

Kasutaja avatar

Margusxx
Mode
Postitusi: 903
Liitunud: 23 Veebr 2004, 12:28
Tsikkel: GSX1300RZ K750 CRF1000l
Asukoht: Rootsi
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 34 korda

Re: Suzuki VS, VX, VZ 800 väntvõll ja kepsud

Lugemata postitus Postitas Margusxx »

Remontmõõt on üldiselt selline nõukaaegne väljend.
Kui võtad vända mootorist välja siis mõõdad kaelad ja kepsud üle, manuaalis on toodud ära kui paksud on punased, mustad või rohelised saaled, kui kaelad on mõõdust väljas, siis arvutad välja kepsu pesa miinus kaela paksus miinus õlikihi paksus, sealt saadki paksuse mis sul vaja, põhimõtteliselt on tegemist "remontmõõduga"
Mootori plokil peaks sul olema märgistused näiteks nagu AB, AD vms, see näitab raamlaagri pesade mõõte, samuti on märgistatud väntvõll, igale tähele vastab värv/mõõt.
Tegin kogu selle kammi läbi see talv 4 silindriga. Vajab natuke süvenemist. Manuaal aitab.
Kõik oleneb muidugi sellest palju lihvima pead.
Kui saad kuskilt teise vända siis pead kogu selle sobitamise niikuinii tegema, ükski teine vänt ei istu sulle puhtalt samade saaledega sisse.

Sent from my SM-G935F using Tapatalk

Hardcore,hardcore,hardcore,hardcore. Nothing less and nothing more...

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”