Honda Transalp 1992 ranel

Kasutaja avatar

Teema algataja
ranel
Postitusi: 3138
Liitunud: 21 Nov 2010, 22:55
Tsikkel: 2x XL600V, DT125R, DRZ-E
Asukoht: Tartu
Tänanud: 63 korda
Tänatud: 330 korda

Re: Honda Transalp 1992 ranel

Lugemata postitus Postitas ranel »

Hoonimise osas sai uuritud ja kõige lihtsam test pidi olema magnetiga. Kui magnet silindri siseseinale külge hakkab, saab hoonida. Kui mitte, siis ei. Alpil hakkab magnet külge.

Hoonimine pidavat olema kohustuslik siis kui on üle puuritud. Ilma hoonimata kui pole puuritud pidavat olema sissesõit jah pikem kui hoonitult, kuni 1000 km.

Kas mu eelnev jutt üldse tõsi on, pole ma ise ka kindel, sest lugenud/kuulnud miljonit erinevat arvamust ja kõik räägivad omaarust ainuõiget tõde.

See hoonimine ja õlikiht kõlab muidu palju loogilisemana. Miks muidu peab neid triipe sinna 45 kraadise nurga all tekitama? Terve google on aga täis ise tehtud hoonimiste pilte, kus need jutid jooksevad ikka väga kaootiliselt. Seda ma küll teha ei taha arvestades kui korrapäraselt tehase hooni jutid jooksevad.

Saalede teema läks jah peeneks, kuna markeeringud olid puudu ja arvestades selle varuosa hinda ning asukohta mootoris, siis pigem korraga uued jupid sisse panna.

Tänane õhtu sai aga sisustatud sooveldamisega.

Pilt

http://tsiklireisid.blogspot.com/
Mootoritõstuki rent Tartus 15 EUR päev. 55684121. www.rsrehvid.ee Mobiilne rehvivahetus Lõuna- Eestis. 53 843 843 Mitas ja Bridgestone mootorratta rehvide müük

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorrattad ja projektipäevikud”