Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Moderaator: Moded
-
- Postitusi: 2022
- Liitunud: 07 Juun 2005, 11:17
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 166 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Mõtlesin küll Nissan Qashqai´d ja ei ole suva. Praegu oleks hea teha ju. Minu meelest see silku on ikka täiesti üle võlli ilge. Tunduvalt ilusam oleks, kui vaid näiteks kaaned oleks punased. Aga maitse asi. Show-värv on see kindlasti, seda küll. Nokin sitta edasi.
-
Teema algataja - Postitusi: 1666
- Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
- Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 299 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Mingid mõtteid on mul olnud seoses mootorivärviga, kuid punast jääb sinna sisse kindlasti. Eks siis vaatab täpsemalt kui kokku saab. Mingi mõte oli korraks cnc-s teha billet klapikambri kaan, kuid tolle jaoks oleks vaja 3d mudel teha ja seda ma ei oska. Minule meeldib ka tervenisti punane, ega ma muidu poleks seda selliseks värvind
Ja Ranel, kepsud-kolvid peaks jõudma alles augusti lõpp-september nii, et ilmselt see aasta sõitma ei saagi :S
Everybody got a plan until they get punched in the face.
-
- Postitusi: 2022
- Liitunud: 07 Juun 2005, 11:17
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 166 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
RasmusL kirjutas:Minule meeldib ka tervenisti punane, ega ma muidu poleks seda selliseks värvind
Mulle oma ratta värv ka meeldib, kuigi tahtsin Skoda RS halli, aga sain rohelise Jutu mõte oleks, et plaani mis sa plaanid, pärast võib teisiti jääda. Kui sa tulemusega rahul oled, siis väga hea! Eks see olegi ainus kriteerium.
Mind huvitab tehniline pool just. Ei jaksa kõike läbi lapata, aga kui viitsid täpsustada, siis millega sa juhid seda kompotti ja kuidas rahul oled? Orig aju remap või mingi aftermarket aju?
-
Teema algataja - Postitusi: 1666
- Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
- Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 299 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Tort kirjutas:RasmusL kirjutas:Minule meeldib ka tervenisti punane, ega ma muidu poleks seda selliseks värvind
Mulle oma ratta värv ka meeldib, kuigi tahtsin Skoda RS halli, aga sain rohelise Jutu mõte oleks, et plaani mis sa plaanid, pärast võib teisiti jääda. Kui sa tulemusega rahul oled, siis väga hea! Eks see olegi ainus kriteerium.
Mind huvitab tehniline pool just. Ei jaksa kõike läbi lapata, aga kui viitsid täpsustada, siis millega sa juhid seda kompotti ja kuidas rahul oled? Orig aju remap või mingi aftermarket aju?
Orig z1000 ecu+ pc3 usb+multifunction hub ja hetkel lisandub juurde siis ka ignition module. Juhtaju ja muu teemaga teen ma täpselt nii nagu seadistaja ütleb ja soovitab. Selle teemaga ei hakka omaloomingut tegema, muidu pärast ei mõista keegi korralikult asja tööle panna. Tema juttude järgi oleks kõige ideaalsem variant teha ümber Gen2 Hayabusa aju ja juhtmestiku peale, kuid majandab dynojet ka asja ära ning pole vaja hakata mul juhtmeid lõikuma/jootma ja jumalteab mida tegema.
Everybody got a plan until they get punched in the face.
-
- Postitusi: 2022
- Liitunud: 07 Juun 2005, 11:17
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 166 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Ok. Kas selle combo funktsionaalsus katab kõik vajadused ja kõike saab keerata, a la nullist kütusekaarti teha või oleks täiesti standalone ajul mingi eelis ka? Või on eelis liiga väike võrreldes juhtmestiku jamaga?
-
Teema algataja - Postitusi: 1666
- Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
- Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 299 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Koos selle süütemooduliga katab nüüdsest kõik vajadused jah, saab isegi et launch controli seadistada. Enne oli täiesti kontrollimatu süütenurk, kuid nüüd saab seda muuta+ palju muid asju. Seda boxi oli maru raske leida ainult, terves euroopas 1 müügis, kuna seda ei toodeta enam. Miinus ongi hetkel ainult see,et neid karbikesi on 3tk nüüd kui standalone ajuga saaks ainult ühe karbiga hakkama. Gen2 aju paneku eelis hetkel jääks liiga väikeseks ja ei tasuks juhtme vaeva ära minumeelest. Kui nullist alustaks ehitust, siis teeks vist küll jah uue busa juhtmestikule kohe.
Everybody got a plan until they get punched in the face.
-
- Postitusi: 177
- Liitunud: 04 Juul 2008, 17:40
- Tsikkel: kawasaki zx-6r
- Asukoht: saaremaa
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 11 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
RasmusL kirjutas:Mingid mõtteid on mul olnud seoses mootorivärviga, kuid punast jääb sinna sisse kindlasti. Eks siis vaatab täpsemalt kui kokku saab. Mingi mõte oli korraks cnc-s teha billet klapikambri kaan, kuid tolle jaoks oleks vaja 3d mudel teha ja seda ma ei oska. Minule meeldib ka tervenisti punane, ega ma muidu poleks seda selliseks värvind
Ja Ranel, kepsud-kolvid peaks jõudma alles augusti lõpp-september nii, et ilmselt see aasta sõitma ei saagi :S
Saares üks vana tegi oma lõbuks opel omegale alumiiniumist klapikambri kaaned cnc pingis. Ise tegi joonised ja jutud. Mulle tegi prillide joonised ka pingi jaoks. Aga no korralik kamakas alumiiniumit lendab prügikasti ka nende kaante puhul.
-
Teema algataja - Postitusi: 1666
- Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
- Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 299 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Kui enda projekt ei edene, siis ei tähenda et teistel seda ei toimu. Vahepeal lendab cnc masinast huvitavaid ja veel rohkem huvitavaid tükke välja ja täna said pronksist freesitud silindripead valmis. Omanik ehitab siis koopiat 30ndate Indiani landmile pillist, millega tal plaanis minna Bonneville soolaväljale. Terve mootori, k.a kolvid teeb ta ise. Ilmselt mingine Burt Munro suurem fänn. Toorikud tõi oktoobris ja täna sai valmis tükid kätte
Everybody got a plan until they get punched in the face.
-
- Postitusi: 68
- Liitunud: 19 Mär 2015, 23:22
- Tsikkel: Yamaha XV750
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 3 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Päris lahe ettevõtmine kas tuleb filmile ka siis järg?
-
Teema algataja - Postitusi: 1666
- Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
- Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 299 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Hahhah Film vaevalt tuleb aga usun, et mingisugune reportaaz kuskile ajakirja küll. Omanikul olevat plaanis veel mingisugune suuremat sorti turbo sellele vanakooli mootorile külge aretada, seega võib siit midagi väga omapärast tulla.
Everybody got a plan until they get punched in the face.
-
Teema algataja - Postitusi: 1666
- Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
- Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 299 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Mingi hunnik orig juppe ka saabus veits aega tagasi-klapisääretihendid, nukaketi tallad, mootoritihendid, saaled ning õlivõttur.
Ka mehhaaniline nukaketi pinguti jõudis lõpuks, peale 6 nädalat ootamist.
Ning kastitäis mootori osasid läksid soodapritsi ning ultraheli pesusse. Soodapritsiga vana värv maha, otsustasin värvida bloki ja silindri tavalise mootorimustaga ning küljekaaned ja klapikambrikaan jäävad candy punaseks.
Everybody got a plan until they get punched in the face.
-
- Postitusi: 2022
- Liitunud: 07 Juun 2005, 11:17
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 166 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
RasmusL kirjutas:otsustasin värvida bloki ja silindri tavalise mootorimustaga ning küljekaaned ja klapikambrikaan jäävad candy punaseks
-
Teema algataja - Postitusi: 1666
- Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
- Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 299 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Sellises seisus on ta viimased 6 kuud olnud jah, osta ära teen sõbra hinda Ei tegelt Holeshot racing pole mulle juppe saatnud aga raha küll kõlbas neile Sai pandud Soomes H-profiil kepsud cnc-s töösse ja eks näis mis kolbidega saab. Vahepeal sai üldse ühte Scaniat tuunitud, ning V-rod on ka valmis saanud. Aa ja teen 190se tagaotsa ka Kawale. Sai tellitud ebayst kiige,velg, võll, piduriketas, ning Korke käest tagumine brembo support. Kiige läheb 6-8cm pikemaks, aga muidu jääb orig. Kett jne tuleb ka sinna komplekti uus, 525 did zvmx. Laia komplektiga on 530 kuna busa ülekanne. Siis kui tahta lolli mängida nt Smashil rehvi põletada jne viskab poole tunniga 190se komplekti taha ja kui tahta eputada tsikli showdel paneb 360se komplekti
Everybody got a plan until they get punched in the face.
-
- Postitusi: 177
- Liitunud: 04 Juul 2008, 17:40
- Tsikkel: kawasaki zx-6r
- Asukoht: saaremaa
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 11 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Nääh. Laia sussi on palju vingem kärsatada. Ees 190.ja taga 190. Päris hea kooslus. Scania tuuninguga olen kursis. Igav sul ei hakka. Smash pole kaugel.
-
Teema algataja - Postitusi: 1666
- Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
- Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 299 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
500e maksvat rehvi niisama naljalt ikka ei lõhu, eriti kui seda veel tava autorehvi pingis peale ka ei pane Ees on mul 160 rehv, kuid velg ise on 167mm seega näeb välja nagu oleks 180 lai.
Everybody got a plan until they get punched in the face.
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Rasmus, miks Fredy sinu V-Rodi müüb?
Müügilink : http://www.auto24.ee/used/2684158
ja sinu valminud ratas Fredy juures : http://www.fredy.ee/03-harley-davidson-vrsca-v-rod-7-2/
-
Teema algataja - Postitusi: 1666
- Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
- Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 299 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Muud huvind tekkind egas muud polegi. Samas kui ära ei osteta pole ka hullu, eks töristan ise siis vahelduva eduga nii kawaga kui vrodiga. Kui meenutada lãind suve ja enda töö/vabaaja/sõiduilmade graafikut siis tundub, isegi üks ratas on liigapalju siin kehvas kliimakeses. Aga kui mûügiks läheb siis vb teeme hoopis jõhkrama pilli eks näis. Müüa seda pilli on Fredyl ikka mõistlikum kui mul kuna mina seda ehitanud pole seega ei oskaks ma selle ehituse kohta midagi tarka ka rääkida.
Everybody got a plan until they get punched in the face.
-
- Postitusi: 2868
- Liitunud: 18 Nov 2006, 18:23
- Tsikkel: Husqvarna TE610, Kawa VN740
- Asukoht: Maal
- Tänanud: 41 korda
- Tänatud: 34 korda
- Kontakt:
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
RasmusL kirjutas:Muud huvind tekkind egas muud polegi. Samas kui ära ei osteta pole ka hullu, eks töristan ise siis vahelduva eduga nii kawaga kui vrodiga. Kui meenutada lãind suve ja enda töö/vabaaja/sõiduilmade graafikut siis tundub, isegi üks ratas on liigapalju siin kehvas kliimakeses. Aga kui mûügiks läheb siis vb teeme hoopis jõhkrama pilli eks näis. Müüa seda pilli on Fredyl ikka mõistlikum kui mul kuna mina seda ehitanud pole seega ei oskaks ma selle ehituse kohta midagi tarka ka rääkida.
Siinses kliimakeses on kõige sobilikum enduuro tsikkel
Sent from my iPhone using Tapatalk
Impa Kulli Lohikäärme!
Yamaha TTR600 '00(panin risu)
KTM 620 LC4 '97(müüsin maha)
Kawasaki VN750 '87
Husqvarna TE610E '02
-
- Postitusi: 1811
- Liitunud: 08 Okt 2012, 10:26
- Tsikkel: Kawasaki VN1500
- Asukoht: Lääne-Virumaa
- Tänanud: 217 korda
- Tänatud: 88 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Loff kirjutas:Spoiler
RasmusL kirjutas:Muud huvind tekkind egas muud polegi. Samas kui ära ei osteta pole ka hullu, eks töristan ise siis vahelduva eduga nii kawaga kui vrodiga. Kui meenutada lãind suve ja enda töö/vabaaja/sõiduilmade graafikut siis tundub, isegi üks ratas on liigapalju siin kehvas kliimakeses. Aga kui mûügiks läheb siis vb teeme hoopis jõhkrama pilli eks näis. Müüa seda pilli on Fredyl ikka mõistlikum kui mul kuna mina seda ehitanud pole seega ei oskaks ma selle ehituse kohta midagi tarka ka rääkida.
Siinses kliimakeses on kõige sobilikum enduuro tsikkel
Sent from my iPhone using Tapatalk
Nõus. Enduurokaga pole ainult ringrajale asja, muidu näiteks krokodilliga kannatab kenasti sadade kilomeetrite kaupa asfalti sõita ja siis vahelduseks mingit metsarada mööda paar tundi kulgeda. Chopper on mul mitu korda kuskil pärapõrgus porisel põlluvaheteel alt ära tahtnud libiseda, korra panin sellepärast isegi külje maha.
siis väärib see ka väärkasutamist!"
-
Teema algataja - Postitusi: 1666
- Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
- Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 299 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Tuleb siis enduuro osta ning chopperix ümber ehitada
Everybody got a plan until they get punched in the face.
-
- Postitusi: 173
- Liitunud: 24 Dets 2008, 11:37
- Tsikkel: suzuki Bandit
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 7 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Ma tean vale koht aga sooviks väikest vihjet scania kohta.
-
Teema algataja - Postitusi: 1666
- Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
- Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 299 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Begemot kirjutas:Ma tean vale koht aga sooviks väikest vihjet scania kohta.
Lihtsalt sai üks 4-seeria tehtud väheke edevamaks: kabiin üle värvitud, rst veljekapslid, küljerauad, 4,5" lõpupütt 3-me väljatulekuga ning ette "kängururauad".
Everybody got a plan until they get punched in the face.
-
- Postitusi: 455
- Liitunud: 11 Mai 2009, 21:42
- Tsikkel: American Ironhorse Slammer
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 54 korda
- Tänatud: 20 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
See on see punane, mis siin raadil tänava ääres seisab?
-
Teema algataja - Postitusi: 1666
- Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
- Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 299 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
kristjan128 kirjutas:See on see punane, mis siin raadil tänava ääres seisab?
Jep, hea otse maja ette parkida
Everybody got a plan until they get punched in the face.
-
- Postitusi: 455
- Liitunud: 11 Mai 2009, 21:42
- Tsikkel: American Ironhorse Slammer
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 54 korda
- Tänatud: 20 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Jääb silma küll, pole päris tavaline halli-massi rekka, maru puhas ka alati
-
Teema algataja - Postitusi: 1666
- Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
- Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 299 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Plokikaas hakkab valmis saama, 2 väljalaskeklappi pidi uued tellima, kuna olid kehvas seisus. Muu on ok. Porditud, klapipesad tehtd, põlemiskamber moditud, tasa lihvitud, ning üldiselt tehtud kõik mida plokikaane forsseerimisel teha annab. Peaks olema ainuke porditud/tuunitud Z1000 kaas maailmas-huvitav näha kuidas mõjus. Ilmselt vabalthinavana saaks kõigeparemini seda teada. Tööd teostas oma-ala parim "Kansiviritys J.Kosunen" kes ka Pikes Peaki autodele teinud. Sellise töö umbkaudne maksumus tema juures ca 1100e+klapisääre tihendid ning tugevad vedrud juurde. Pool aastat vedeles ka seal, kuna igasugu pillide kaasi oli seal oma 30-40tk küll enne mind ja peale mind Mõned pildid ka
Everybody got a plan until they get punched in the face.
-
- Postitusi: 250
- Liitunud: 11 Okt 2010, 19:37
- Tsikkel: vändast käima
- Tänanud: 18 korda
- Tänatud: 39 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Huvi pärast: milline on kanalite pinnaviimistlus? Kas sisse on kergelt krobeline ja välja poleeritud?
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Väga tuus! Kus teha lasid?
Ma see aasta aint kontrollisin klapivahed ära, kõik tolerantsis, seega tihendivahetus ja edasi ei hakanud lõhkuma. Kuigi sisse vaadates tundus, et võiks puhastusse küll saata. Samas, kuiniks kompressioon normis, ei viitsi nagu mootorit lahti kiskuda sellisel tasemel
Igaljuhul suur töö äratehtud.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 6615
- Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
- Tsikkel: VT1300CX
- Asukoht: Head mõtted
- Tänanud: 649 korda
- Tänatud: 400 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Ardilla kirjutas:Väga tuus! Kus teha lasid?
......
Kes luged oskab, sel' on elus suured eelised
edu ja rahulikku
Saadetud kettaga lauatelefonist!
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.